Dobrý den Renaulďáci.
Pánové už mnoho měsíců se trápím s motorem 1.9 dci 88kw 2004
Momentálně je moje závada v novém turbu. nechal jsem po odešlém starém turbu vyměnit střed a vyčistil jsem spolu s mechanikem všemožné trubky vč. intercooleru .
Motor jel bez problémů 3 dny . cca 150-200km a pak začalo turbo nechutně pískat , provázeno slabým výkonem . takže opět na dílnu a vše rozebrat.
Po rozebrání jsme přišli na nefunkční ventil reg. podtlaku turbíny . po výměně výkon zpět ale stále nechutné hvízdání .
Dnes jsem sundal i novou turbínu a ejhle průser byl na světě. Jelikož lopatky sání nového vzduchu do turbíny byly těžce osekané jak od vniknutí cizího předmětu do sání . a to způsobovalo onen divný zvuk . Můžu odpřisáhnout , že v sacím potrubí nic nemohlo být a váha vzduchu nejeví žádné známky průstřelu cizím tělesem . jediné kudy možná něco mohlo vlétnout je z trubky odvětrání klikovky .
Můj dotaz : máte někdo zkušenost co se mohlo podělat ? zda je něco v odlučovači oleje co by se mohlo utrhnout ? já jsem v koncích , nevím co s tím dál a bojím se tam cpát další turbo .
Jinak mám také problém s dlouhým startem a to nafta nepadá . jen vedlejší věc.
Díky za jakékoli poznatky .
1.9 dci 88kw turbína po repasu dostala zásah
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: 1.9 dci 88kw turbína po repasu dostala zásah
Vem si kameru a LED baterku a posviť si do trubky sání, bude tam hvězdné nebe. Tímhle jsem si prošel před 3 lety, trubky sání jsme jen propláchli naftou a po montáži nového turba, ujeto ani ne 20km a konečná. Lopatky ohlodaný. Pak přišla na řeč kamera a bylo jasno, po destrukci předešlého kola, byli střípky kovu doslova zasekané a zapečené v plastu sací roury. Vyšmrdlali jsme to nakonec štětkou na záchod a naftou na několik pokusů s kamerovou kontrolou. Pak odmastit benzínem, nebo sprejem. Někdo by ti doporučil koupit novou rouru.
Více zde: viewtopic.php?f=44&t=27936&start=325
Více zde: viewtopic.php?f=44&t=27936&start=325
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: 1.9 dci 88kw turbína po repasu dostala zásah
Díky za radu mrkneme na to s mechanikem. Zatím jsem objevil po cestě sání problém v rozpadlém pcv ventilu. Nechal jsem se inspirovat z jiného topicu a rozebral ho. K mému úžasu v něm byl jen hnusný škraloup , cosi jako dehet olej a žvýkačka v jednom a velká pružina. Takže naprosto v háji. Je možné že se do turba vlivem podtlaku střeva z tohoto ventilu dostali ovšem nedokážu zatim potvrdit. Kazdopadne hledáme příčiny dal.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů