Ahoj všem,
koupil jsem ojetého Reanulta, model grand scenic r.v. 2004, najeto 170 000 km, 2,0 benzín 99 kW
Měl bych dva dotazy
1) U auta se mi objevil problém, když jsem předjížděl a vytočil auto nad cca 3 500 otáček, tak se mi auto začalo výrazně cukat a otáčky už dál nevylezly. Tento efekt se mi projevuje u všech rychlostí, ale právě jen u 3 500 otáček. Při nižších otáčkách je vše v pořádku.
Potom co jsem zastavil a snažil se rozjet, tak mi auto také trochu cukalo, ale efekt nebyl až tak výrazný. Po koupi jsem na autě zatím ještě nic neprováděl, ale mám v plánu udělat věci viz bod 2
2) Na autě chci některé věci vyměnit. Mám následující nabídku za práce:
Rozvody - sada+vod. pumpa 3 500, rozvodové kolo(vačka) 6 000
Filtry - 1 200
Oil - 700
Brzd.kap. - 200
Trochu mě zaujala výměna rozvodového kola. Je vhodné ji vyměnit?
V podstatě bych chtěl, aby mi auto tak cca 6 let jezdilo bez větších investic. Nájezd bude cca 10 tis. km za rok, je to druhé auto do rodiny. Co případně je vhodné ještě nechat v tomto autě preventivně vyměnit, aby mě to nezaskočilo?
Předem děkuji za pomoc a vaše názory. Už jsem prolezl diskuzi, ale většina lidí má nafty.
Benzín 2.0 99kW škubání auta v otáčkách
Moderátor: Moderators General
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Benzín 2.0 99kW škubání auta v otáčkách
Svíčky !!! Pokud má auto palivový filtr (pod vozem vlevo před LZ kolem), vyměnit i ten.
To jsou dvě věci, které mohou mít zásadní vliv na to podivné chování motoru.
Rozvodové kolo na sací vačku stojí asi 2500-3000 Kč, jak kde. Rozvody necelých 2500 Kč i s vodní pumpou (nesmíš kupovat sadu, ale jednotlivé díly, to je podstatně levnější).
Filtry do pětistovky všechny. Olej cca šest až sedm set za pět litrů. U brzdové kapaliny pozor, pokud má vůz ESP!
Motor 2,0 je konstrukčně dost podobný slabšímu motoru 1,6. Má i podobné neduhy. Tu a tam odejde zapalovací cívka, bohužel vždy bez předchozího varování. I benzinový vstřik už jsem měnil. Ale to je méně obvyklá závada.
To jsou dvě věci, které mohou mít zásadní vliv na to podivné chování motoru.
Rozvodové kolo na sací vačku stojí asi 2500-3000 Kč, jak kde. Rozvody necelých 2500 Kč i s vodní pumpou (nesmíš kupovat sadu, ale jednotlivé díly, to je podstatně levnější).
Filtry do pětistovky všechny. Olej cca šest až sedm set za pět litrů. U brzdové kapaliny pozor, pokud má vůz ESP!
Motor 2,0 je konstrukčně dost podobný slabšímu motoru 1,6. Má i podobné neduhy. Tu a tam odejde zapalovací cívka, bohužel vždy bez předchozího varování. I benzinový vstřik už jsem měnil. Ale to je méně obvyklá závada.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů