Zamykání
Moderátor: Moderators General
Ahoj,
tady asi nepůjde o aktivování, ale o to, že mikrospinače pod tlačítky jsou nefunkční (většinou odejdou ty, které jsou minimálně používané). Mám zkušenost, že po důkladném namočení auta některá začnou na chvíli fungovat, byť třeba se zpožděním, což je zřejmě zapříčiněno nečistotami na dříku mikrospinače, které po namočení na chvíli povolí. Takže by asi stačilo vyčištění. To předpokládá po demontáži čalounění příslušných dveří demontáž celého mechanismu kliky a demontáž vlastní kliky, což je i pro zkušeného a znalého mechanika oříšek, práce "za odměnu". Můžeš se tam zkusit prokousat, ale je s tím spojené riziko napáchání ještě větších problémů.
Čau
tady asi nepůjde o aktivování, ale o to, že mikrospinače pod tlačítky jsou nefunkční (většinou odejdou ty, které jsou minimálně používané). Mám zkušenost, že po důkladném namočení auta některá začnou na chvíli fungovat, byť třeba se zpožděním, což je zřejmě zapříčiněno nečistotami na dříku mikrospinače, které po namočení na chvíli povolí. Takže by asi stačilo vyčištění. To předpokládá po demontáži čalounění příslušných dveří demontáž celého mechanismu kliky a demontáž vlastní kliky, což je i pro zkušeného a znalého mechanika oříšek, práce "za odměnu". Můžeš se tam zkusit prokousat, ale je s tím spojené riziko napáchání ještě větších problémů.
Čau
zamikání
Tak jsem se odhodlal vyčistit mikrospínače v klikách. Po rozebrání celého vnitřku dveří jsem přišel na to že to není zapotřebí, jde to rozebrat jednoduše a bez násilí. Jde vyndat pouze klika a to za jednu minutu. Jedna klika i s vyčištěním mikrospínače mi trvala 15 min i s montáží zpět. Teď už funguje vše jak má.
zamikání
Takže tady zasílám návod na demontáž a opravu mikrospínačů:
Foto: album_personal.php?user_id=3869
Foto k 1 udělej si háček jako je na obr.
k 2 v otvoru je jakoby páčka kterou musíš odehnout směrem ven
k 3 vytáhni záslepku
k 4,5,6 vytáhni kliku jako směrem dozadu do mezery po záslepce
k 7 vyšroubuj šroubek
k 8 Odklop vnitřek kliky
k 9 pohle do kliky
k 10 Vycvakni spínač z kliky
k 11, 12 rozkuchej spínač Nožem odřež tu černou gumu kolem spínače
vevnitř spínače je plíšek a pod plíškem je uprostřed kontakt který bude zoxidovanej a nebude asi ani vidět ten se musí opucovat. Pro utěsnění spínače jsem použil lepidlo na bázi silikonu SEALBOND. Dá se použít i obyč. silikon, jde o to aby se do spínače nedostala vlhkost.
Foto: album_personal.php?user_id=3869
Foto k 1 udělej si háček jako je na obr.
k 2 v otvoru je jakoby páčka kterou musíš odehnout směrem ven
k 3 vytáhni záslepku
k 4,5,6 vytáhni kliku jako směrem dozadu do mezery po záslepce
k 7 vyšroubuj šroubek
k 8 Odklop vnitřek kliky
k 9 pohle do kliky
k 10 Vycvakni spínač z kliky
k 11, 12 rozkuchej spínač Nožem odřež tu černou gumu kolem spínače
vevnitř spínače je plíšek a pod plíškem je uprostřed kontakt který bude zoxidovanej a nebude asi ani vidět ten se musí opucovat. Pro utěsnění spínače jsem použil lepidlo na bázi silikonu SEALBOND. Dá se použít i obyč. silikon, jde o to aby se do spínače nedostala vlhkost.
Re: zamikání
Buď zdráv, také jsem majitelem GRANDA Scenic II. Mám stejný problém jako jsi měl ty a to s uzamykáním vozidla pomocí mikrospínačů v klikách. Blbne mi to pouze u zadních dveřích a to asi z důvodu toho, že se méně toto zamykání používá. Četl jsem tvojí zprávu a koukal jsem na foto s podrobným popisem. Vše mi je asi jasný, ale zadrhl jsem se hned na záčátku a to, když jsem přešel k bodu 2. vyháčkování západky. Tu jsem objevil na předních dveřích, ale nikoliv na zadních. Prosím o radu. Můžeš mi napsat i na e-mail: windooroll@seznam.czferry.k píše:Tak jsem se odhodlal vyčistit mikrospínače v klikách. Po rozebrání celého vnitřku dveří jsem přišel na to že to není zapotřebí, jde to rozebrat jednoduše a bez násilí. Jde vyndat pouze klika a to za jednu minutu. Jedna klika i s vyčištěním mikrospínače mi trvala 15 min i s montáží zpět. Teď už funguje vše jak má.
Předem děkuji za odpověď a s pozdravem
Martin
Re: zamikání
Mám stejný problém jako žaky, jenže mně to fungovalo pouze u dveří řidiče. Pravé přední dveře jsem podle tvého návodu s úspěchem opravil, ale když jsem zkoušel zadní dveře, tak jsem "narazil". Tou malou dírkou tam vidět není a když jsem sundal tapec, tak se mi to taky nepodařilo. Nemůžeš poradit??ferry.k píše:Tak jsem se odhodlal vyčistit mikrospínače v klikách. Po rozebrání celého vnitřku dveří jsem přišel na to že to není zapotřebí, jde to rozebrat jednoduše a bez násilí. Jde vyndat pouze klika a to za jednu minutu. Jedna klika i s vyčištěním mikrospínače mi trvala 15 min i s montáží zpět. Teď už funguje vše jak má.
Prosím Vás odpoviete mi relevantne na toto niekto?Add k tej inteligencii....
ak som správne pochopil tak Laguny sa ale vedia aj samy zamykať však
hups: chcel som len odcitovať časť vlastného príspevku, asi som omylom klikol na "upraviť" a celý obšírny post som si tak premazal
WileyX
Renault Mégane II GrandTour Privilége Luxe 1.9 Dci 88kw, full výbavička - oži v koži
[img]http://img21.imageshack.us/img21/772/gaywindowsb.jpg[/img]
[img]http://img21.imageshack.us/img21/772/gaywindowsb.jpg[/img]
Jednou se mi to také stalo. Bylo to však při mrazech a syn si hrál s tlačítkem na jedné z klik. Poté mi celá pravá strana přestala stejným způsobem fungovat. Myslím si, že vlivem vlhkosti a mrazu zůstalo právě to tlačítko, se kterým si syn hrál dlouhodobě sepnuté a systém vyřadil celou stranu z provozu. Tedy jen ovládání v klikách. Dálkovým ovládáním, nebo klikou na druhé straně vozu všechny zámky fungovali, jen nešli klikami na pravé straně ovládat. Chvilku jsem si s předmětným tlačítkem hrál "vzteky poťukal" samozřejmě opatrně pěstí abych nezlomil nebo nepoškrábal kliku. No a ono to zase začalo fungovat. Od té doby je klid. Ale může to být i něčím jiným.
Renault Grand Scenic III
tak před 14. dny mi přestala fungovat pravá strana auta a dnes i levá, občas odemkne a občas ne. Na dálku to funguje v pohodě. Zkusím prostříknout a uvidím. Jen doufám, ženebudu muset rozebírad dveře kvůli těm spínačům. Ale zřejmě mě to čeká, neboť mi zamyká už en jedno tlačítko. A mimochodem. jak mile přijdu k autu, tak začne cvakání zámků.
Zamknou odeknou..... tak asi to bude opravdu seplé stále.
Zamknou odeknou..... tak asi to bude opravdu seplé stále.
Mégane II, 1,9 dci 88kW, 2005 "kombík"
Zamykání
No mě dělá přesně to samé,někdy tlačítka fungují,někdy zase né,a cvakají taky jak se jim chce. Hlavně když vypnu motor tak to v zámcích procvakne. chce to opravdu rozebrat a prostříknout... jen si najít čas...
-
- Starting member
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte úno 02, 2010 10:37
Souhlasím s tím, že vyháčkovt zadní kliku je pekelná fuška, ale po několika hodně ostrých slovech..... se mi to podařilo. Není tam vidět a ještě je to hodně utopené ve dveřích. O to je pak lepší pocit, když člověk zvítězí. Bez rozčilování to však asi nejde. Na lepší způsob, než si diodkou posvítit dovnitř a háčkem rejdit jsem nepřišel. To maličko nedořešili. Ale jinak to jde všechno jako po másle. V brzké době se chystum na druhou sranu, ale moc se mi nechce, čekám na tu správnou chvili, až se mi chtít bude. Abych tomu ještě vzteky neublížil. Tak hodně štěstí Vám vše kteří se do toho pustíte.
Renault Grand Scenic III
Re: Zamykání
Pro ferry.k.:Jen malinká nápověda-jak normálně sundám-rozeberu kliku?Nejde mi vycvaknout ta nepohyblivá část,ať dělám co dělám.Už jsem za to páčil fakt brutálně a ten caplik ne a ne jít ven.Díky za radu.
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Zamykání
taky jsem řešil tento problém před 3 lety,řekli mi v servise že 4 dveře ..to je práce na celý den.Dá se to ale v pohodě zvládnout za hodinku...když se nedaří tak všechny 4 dveře za dvě hodinky.
tady je menší postup:
1-ohnout drát,příp.starý šroubovák síly stačí 3-4mm,délka asi 150mm,na konci ohyb cca9mm. 2-to je díra,kterou se prostrčí ten drát.Vzdálenost od díry k tomu stříbrnému plechu který jde vidět je u zadních dveří asi 100mm.Drát strčíme za něj(ve směru jízdy před něj)a potáhneme ho směrem k sobě...k díře...směrem dozadu...Ten plech jde vidět posvícenim třeba mobilem.Ta díra má na předních dveřích záslepku,na zadních je pod těsněním. Nevím jak vložit další fotky, proto napíšu další odkaz.
tady je menší postup:
1-ohnout drát,příp.starý šroubovák síly stačí 3-4mm,délka asi 150mm,na konci ohyb cca9mm. 2-to je díra,kterou se prostrčí ten drát.Vzdálenost od díry k tomu stříbrnému plechu který jde vidět je u zadních dveří asi 100mm.Drát strčíme za něj(ve směru jízdy před něj)a potáhneme ho směrem k sobě...k díře...směrem dozadu...Ten plech jde vidět posvícenim třeba mobilem.Ta díra má na předních dveřích záslepku,na zadních je pod těsněním. Nevím jak vložit další fotky, proto napíšu další odkaz.
Naposledy upravil(a) moucha tse-tse dne úte led 10, 2012 19:33, celkem upraveno 1 x.
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Zamykání
3-Opatrně vytáhneme zadní část kliky, může to být trochu spečené, jakoby slepené. Pozor na roztrhnutí těsnění.
4-Přední část kliky posuneme směrem dozadu o cca 5-10mm, pak vysuneme ven. Pozor-klika na přední části stále drží ve dveřích.
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů