Klimatizace - Vstřikovací tryska expanzního ventilu

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
neeo74
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: ned říj 28, 2012 21:42

Klimatizace - Vstřikovací tryska expanzního ventilu

Příspěvek od neeo74 » sob črc 09, 2022 14:01

Mám otázku ohledně klimatizace na 1,5Dci 78Kw. Vzhledem k tomu, že v okruhu klimatizace není klasický expanzní ventil, ale vstřikovací tryska expanzního ventilu ( takový plastový vehement se sítkem a tryskou) 3
https://www.automobilovedily24.cz/energy/15735651
zabudovaná v trubce mezi chladičem a výparníkem (spodní trubka s tlakovým čidlem) jak poznám, že tato tryska je v pořádku, popřípadě, že sítko není zacpané. Tento díl se dá koupit cca. za 60kč, ovšem v dílenském manuálu píšou, že se musí vyměnit celá ta trubka. Tenta vstřikovací tryska expanzního ventilu by se měla nacházet v té rovné části cco je tlakové čidlo. U jiných aut se to dá běžně vyměnit. Nemáte s tím někdo zkušenost? Popřípadě nemáte někdo tuhle trubku demontovanou a není tam v té rovné časti tato vstřikovací tryska expanzního ventilu vidět?

neeo74
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: ned říj 28, 2012 21:42

Re: Klimatizace - Vstřikovací tryska expanzního ventilu

Příspěvek od neeo74 » pát črc 22, 2022 14:39

Nikdo nic....?

Uživatelský avatar
akruh
Advanced member
Příspěvky: 461
Registrován: pon lis 29, 2010 23:08
Bydliště: Praha 9

Re: Klimatizace - Vstřikovací tryska expanzního ventilu

Příspěvek od akruh » stř zář 28, 2022 11:32

Ta tryska se dá normálně vyměnit, slabé kleště a opatrně vytáhnout. Musíš si dát pozor v jaké pozici tam je vložená, není problém ji dát obráceně, ale pak se špatně vyndavá. Když ji vyndáš tak teprve uvidíš jak je sítko zacpané, nečisti jej, rovnou vyměň.
Scenic II 2,0L, 16v, r.v.2006, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -

http://akruh.rajce.idnes.cz/

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti