NESTARTUJE RENAULT MEGAN SCENIC
Moderátor: Moderators General
NESTARTUJE RENAULT MEGAN SCENIC
AHOJTE TU JE MIFIG
VIE MI NIEKTO PORADIT MAM RENAULT MEGAN SCENIC 1.9TDI 72KW ROK1998 AUTO VIAC KRAT NESLO NASTARTOVAT
POTOM NORMALNE JAZDILO TERAZ NEJDE NASTARTOVAT NIEKEDY NABEHNE MOTOR ALE NA 2-3 SEKUNDY
DIADNOSTIKA NEZISTILA ZIADNY PROBLEM JE TAM RUCNE DOPLNANIE PALIVA PUMPICKOU.
POMOCNE DOPRAVNE CERPADLO NEMAM ZISTIL SOM ZE MI NEDAVA NAFTU NA VSTREKOVACIE TRISKY AJ KED
SOM ODPOJIL PRIVODNE RURKY NA VSTREKY.
NA Solenoide y43 ktorý otvára alebo zatvára prívod paliva do vysokotlakového
palivového čerpadla. ma byt 12 volt ale tam je len 2 volty aj ked som tam priviedol priamo
12v tak solenoid cvakol a pri startovani znova nedava naftu potom som ventil vymontoval
spina normalne.
Pripojenim 12volt som overil dalsie ventily na dopravnom cerpadle vsetky spinaju ale start
len niekedy kratko
Na riadiacej jednotke som preveril vsetky vstupy a vystupy nenasiel som tam chybu meracim
pristrojom som elektronik takze viem posudit jednotlive obvody a ventily,snimace ,cidla
dakujem za rady ak nieco ja zistim budem Vas informovat.
VIE MI NIEKTO PORADIT MAM RENAULT MEGAN SCENIC 1.9TDI 72KW ROK1998 AUTO VIAC KRAT NESLO NASTARTOVAT
POTOM NORMALNE JAZDILO TERAZ NEJDE NASTARTOVAT NIEKEDY NABEHNE MOTOR ALE NA 2-3 SEKUNDY
DIADNOSTIKA NEZISTILA ZIADNY PROBLEM JE TAM RUCNE DOPLNANIE PALIVA PUMPICKOU.
POMOCNE DOPRAVNE CERPADLO NEMAM ZISTIL SOM ZE MI NEDAVA NAFTU NA VSTREKOVACIE TRISKY AJ KED
SOM ODPOJIL PRIVODNE RURKY NA VSTREKY.
NA Solenoide y43 ktorý otvára alebo zatvára prívod paliva do vysokotlakového
palivového čerpadla. ma byt 12 volt ale tam je len 2 volty aj ked som tam priviedol priamo
12v tak solenoid cvakol a pri startovani znova nedava naftu potom som ventil vymontoval
spina normalne.
Pripojenim 12volt som overil dalsie ventily na dopravnom cerpadle vsetky spinaju ale start
len niekedy kratko
Na riadiacej jednotke som preveril vsetky vstupy a vystupy nenasiel som tam chybu meracim
pristrojom som elektronik takze viem posudit jednotlive obvody a ventily,snimace ,cidla
dakujem za rady ak nieco ja zistim budem Vas informovat.
Re: NESTARTUJE RENAULT MEGAN SCENIC
Podarilo sa mi opravit renolt megane scenic bol spatny snimac kluky bol preruseny po vymene za novy snimac auto normalne startuje
Re: NESTARTUJE RENAULT MEGAN SCENIC
Dobrý den.
Mám podobný problém mám Renault Scenic 1,6
8V 66 kw.Nejde mi nastartovat motor v motorové části cvaká relé palivového čerpadla a čerpadlo nesaje.Děkuji za pomoc a radu.
Mám podobný problém mám Renault Scenic 1,6
8V 66 kw.Nejde mi nastartovat motor v motorové části cvaká relé palivového čerpadla a čerpadlo nesaje.Děkuji za pomoc a radu.
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv bře 29, 2018 12:09
Re: NESTARTUJE RENAULT MEGAN
Dobrý den mám podobný problém.Ahoj hledám Automechanika který se vyzná v RENAULT MEGANE 1,5DCI RV 2004
Re: NESTARTUJE RENAULT MEGAN SCENIC
Mechaniků jsou hromady, důležité je KDE BY MĚL BÝT??
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: NESTARTUJE RENAULT MEGAN SCENIC
Velice správně. Dawe navrhni všem aˇuvádí bydliště, zlepší se i pomoc navzájem. Š.v.
ŘP od 5/57, dříve asi 8 aut, pak Espásek od 5/97, nyní R Scénic r.v.2002 od dubna 2008
Re: NESTARTUJE RENAULT MEGAN SCENIC
Nechcem zakladat nove tema tak napisem sem.Mam tiez 1.6 8v Scenic 66kw...Z nicoho nic prestal štartovať.Palivo davkuje vsetko ale jak otocim do startovacej polohy starter ani necukne.Raz ma kamos nastartoval cez kable teraz uz nie.Na roztiahnutie tiez naskocil.Cim to moze byt?
Re: NESTARTUJE RENAULT MEGAN SCENIC
Rozumím tomu tak, že ať děláš co děláš (baterka, nabíječka, kabely..) všechno funguje, ale nejde roztočit startér?
Zkus se podívat na kontakt ovládacího kabelu startéru. Tedy hup pod auto, najít startér, najít k němu kabely, mezi nima najít jediný slabý, a ten sundat, očistit, vrátit.
Je to taková pitomost, ale časem se mi to stalo na všech autech co jsem měl a na hromadě dalších. Ty kontakty jsou tam dost na ráně, vlhkost, bahno a tak. Koroze působí jako izolant.
Pokud to nepomůže, nech ten kablík odpojený a změř na něm napětí proti kostře, zatím co ti nějaký dobrovolník bude "startovat". Pokud tam bude +12V, bude chyba v solenoidu startéru, pokud ne, je chyba někde v elektronice auta.
Ještě můžeš udělat jednoduchý test startéru, a sice přivést na jeho ovládací kontakt +12V z baterky nějakým provizorním kabelem. Pokud se chytne a roztočí, bude v pořádku.
A jen pro jistotu, abychom nepokračovali v tématu "jakou největší blbost jsem při opravovní auta udělal..." podotýkám, že všechny tyto testy a úkony se provádí na autě zajištěném (klíny, cihly, hever s podpěrou) a na neutrál.
Zkus se podívat na kontakt ovládacího kabelu startéru. Tedy hup pod auto, najít startér, najít k němu kabely, mezi nima najít jediný slabý, a ten sundat, očistit, vrátit.
Je to taková pitomost, ale časem se mi to stalo na všech autech co jsem měl a na hromadě dalších. Ty kontakty jsou tam dost na ráně, vlhkost, bahno a tak. Koroze působí jako izolant.
Pokud to nepomůže, nech ten kablík odpojený a změř na něm napětí proti kostře, zatím co ti nějaký dobrovolník bude "startovat". Pokud tam bude +12V, bude chyba v solenoidu startéru, pokud ne, je chyba někde v elektronice auta.
Ještě můžeš udělat jednoduchý test startéru, a sice přivést na jeho ovládací kontakt +12V z baterky nějakým provizorním kabelem. Pokud se chytne a roztočí, bude v pořádku.
A jen pro jistotu, abychom nepokračovali v tématu "jakou největší blbost jsem při opravovní auta udělal..." podotýkám, že všechny tyto testy a úkony se provádí na autě zajištěném (klíny, cihly, hever s podpěrou) a na neutrál.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů