Klepani volantu nad 110 km v hodine
Moderátor: Moderators General
Klepani volantu nad 110 km v hodine
cim to muze bejt
Re: Klepani volantu nad 110 km v hodine
Nejspíš nevyvážená kola, špatné gumy a pak už jen homokinetické klouby.
Re: Klepani volantu nad 110 km v hodine
kola vyvazene jsou i gumy jsou dobre ty klouby nesouvisi to s krivosti volantu kterej neni rovne ?
Re: Klepani volantu nad 110 km v hodine
To určitě ne.
Re: Klepani volantu nad 110 km v hodine
Ahoj. Mněl jsem ten samý problém. Nechal jsem znovu převážit kola a bylo po problému.
Re: Klepani volantu nad 110 km v hodine
Můžou to být axiální táhla řízení. Po výměně mě to přestalo dělat.
Re: Klepani volantu nad 110 km v hodine
Popripade gulove capy.
Megane Grandtour 1,6dCi 96kW (2016), Bose
Kadjar 1,6dCi 96kW (2016), 4x4, Bose
Duster 1,3TCe 110kW (2022), EDC, Prestige
Scenic Privilege 1.6dCi (2013), Carminat TomTom
ex. Laguna Grandtour 2.0T AT(2006), Scenic Privilege 1.9dCi (2001), Laguna Grandtour 1,9dCi 96kW (2007), Megane RT dTi (1999), R19 16V 99kW (1991),
Kadjar 1,6dCi 96kW (2016), 4x4, Bose
Duster 1,3TCe 110kW (2022), EDC, Prestige
Scenic Privilege 1.6dCi (2013), Carminat TomTom
ex. Laguna Grandtour 2.0T AT(2006), Scenic Privilege 1.9dCi (2001), Laguna Grandtour 1,9dCi 96kW (2007), Megane RT dTi (1999), R19 16V 99kW (1991),
Re: Klepani volantu nad 110 km v hodine
Může to být voda v pneu...
Servisák nemohl pořádně vyvážit kolo, nakonec sundal gumu a vylil z ní cca litr(!) vody. Prý to je špatným kompresorem na benzínce-když nemá vysoušeč tak to nafouká i s vzdušnou vlhkostí.
Servisák nemohl pořádně vyvážit kolo, nakonec sundal gumu a vylil z ní cca litr(!) vody. Prý to je špatným kompresorem na benzínce-když nemá vysoušeč tak to nafouká i s vzdušnou vlhkostí.
Re: Klepani volantu nad 110 km v hodine
Dal jsem uplně nový gumy, Continetaly vitez testu a měl jsem vibrace ve vyšších rychlostech. Několikrát vyvažováno, kontrolováno - nakonec se po zajetí gum vibrace vytratily.
Technik mi tenkrát dal pro jistotu absolutniho vystředění na kola na náboji takové plechové pásky ustřižené z plechovky k vyplnění mezírky mezi kolem a nábojem - aby byla jistota že kolo je přišroubováno přesně na středu.
Technik mi tenkrát dal pro jistotu absolutniho vystředění na kola na náboji takové plechové pásky ustřižené z plechovky k vyplnění mezírky mezi kolem a nábojem - aby byla jistota že kolo je přišroubováno přesně na středu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů