olej ve filtru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
clark
Starting member
Příspěvky: 96
Registrován: úte bře 02, 2010 08:15
Bydliště: Plzeň

olej ve filtru

Příspěvek od clark » ned bře 31, 2013 20:48

Ahoj,měnil jsem po koupi Renaulta scenic r.v 99 model po faceliftu vzduchový filtr a ten byl nasátý olejem,tak jsem ho vyhodil ,vše vyčistil a dal nový filtr,protože bývalí majitel byl na tyhle věci prase,dneska jsem to pro kontrolu otevřel zase a filtr je lehce nasátý olejem opět,docela to smrdí při puštěném topení.Kudy se tam olej dostává a jak se toho zbavit.Není tam moc dobrý přístup,filtr je vzadu za motorem. Uvažuji o tom,že vložku filtru filtru vyhodím úplně ,pouzdro na filtr utěsním a natáhnu novou haidci,no a nakonec nasadím otevřený filtr SIMOTA.

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2860
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: olej ve filtru

Příspěvek od Márty » pon dub 01, 2013 15:33

Motor už není v dobré kondici a "hází" to olej zpět. Pokud se už "nacucává" vzduchový filtr, motor na tom už není dobře.
Pístní kroužky jsou hodně načaté a motor tlakuje. Přes odvětrání klikovky se dostává olej do vzduchového filtru.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

clark
Starting member
Příspěvky: 96
Registrován: úte bře 02, 2010 08:15
Bydliště: Plzeň

Re: olej ve filtru

Příspěvek od clark » pon dub 01, 2013 18:45

Díky moc,na co se mám připravit a co všechno bude potřeba vyměnit? Motor běží pravidelně,táhne jak má,nic neklepe neřve,po nastartování vyskočí otáčky někam k 1500ot/min.jak se motor zahřeje,tak spadnou na 500 a motor není skoro slyšet,nekouří ,má najeto poctivých 150000 km.Fakt je,že bývalí majitel vzduchový filtr neměnil od roku 2006 ani nevěděl,kde filtr je.

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2860
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: olej ve filtru

Příspěvek od Márty » úte dub 02, 2013 08:33

Zjisti kolik ti motor bude žrát oleje. Pokud to bude v únosné míře, pak zkusit na hadici co vede od klikovky zpět do sání, dát (vytvořit) odlučovač. Na netu se dají vygooglit různá vylepšení a návody.
Pokud to bude žrát k tomu ještě hodně oleje a tlačí se moc, tak za výměnu pístních kroužků v servisu dáš "raketu".
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

clark
Starting member
Příspěvky: 96
Registrován: úte bře 02, 2010 08:15
Bydliště: Plzeň

Re: olej ve filtru

Příspěvek od clark » čtv dub 04, 2013 19:29

olej nežere vůbec,vyměnil jsem ho při koupi asi 1 měsíc zpátky a oleje je tam stejně, spíš mi to připadá,že je tam jen taková olejová mlha,je to jen orosené,může to být odfukem z ventilů?Dneska jsem nechal změřit tlaky ve válcích a vše je O.K Ještě mi napadlo,musel jsem po předchozím majiteli nechat vyměnit 1 cívku ,skákalo to na 3 válce,mohlo to být i tím,že motor šel nepravidelně?

cejka22
Junior member
Příspěvky: 169
Registrován: úte črc 05, 2011 13:10
Bydliště: Smržovka

Re: olej ve filtru

Příspěvek od cejka22 » čtv dub 04, 2013 21:27

Ahoj, u benzínového fiata byl v téhle odvětrávací hadici takový drátěný kartáč (tvarově něco jako štětka na vymývání flašek) ale s kovovými štětinami. To fungovalo jako odlučovač oleje. Neměl by to mít i Renault?
Renault Scenic 1,9DTI, r.v.2000

clark
Starting member
Příspěvky: 96
Registrován: úte bře 02, 2010 08:15
Bydliště: Plzeň

Re: olej ve filtru

Příspěvek od clark » sob dub 06, 2013 08:44

Bohužel nic tam není.

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů