Dobrý den mám takový problém
byl jsem připojený na diagnostiku našlo mě to 2 chyby
P1816 Konečný stupeň žhavení volnoběh
P1826 Relé žhavení vysoký proud
alternátor nám podle diagnostiky dává 16,5v ale pokud to změříme měřákem, dává na baterii 14,5 máx. Zkoušely jsme i jiný Regulátor generátoru, ale vše stejně. Baterie je nabytá na 14v.
Druhá závada nám jde smazat, ale po nastartování tam skočí znovu, nemůže to dělat ta baterka, že má 14V?
A ta druhá závada nám nejde smazat, nevím, jestli to nemůže udělat to, že jsme mněly odpojenou baterii a pak se to zkusily smazat .
Dík za radu
Diagnostika problém
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
A v čem je problém, auto nestartuje, nebo něco nejde? Tyhle kódy můžou v podstatě znamenat cokoliv, záleží to na interpretaci automobilkou. Pokud je na baterce při nastartovaném motoru max. 14,5V, pak je nabíjení v pořádku.
Já byl jednou na diagnostice a nenašla se žádná chyba a přitom auto zhasínalo po startu.
Já byl jednou na diagnostice a nenašla se žádná chyba a přitom auto zhasínalo po startu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Auto jede perfektně mám 1,9Dci startuje hned jen brácha dělá v servisu a dostaly diagnostiku tak v rámci treningu sme to napíchli a hodilo to ty dvě závady zajímave je že diagnostika při dobijení hlácí 16.3V a když tu samou diagnostiku připojíme jako měřák na baterii tak to ukazuje 14,5 max i s plným plinem. A já mám strach aby neco nesčoudlo. Jinak fakt žádný problém nemám ani žárovky nepraskaj coš by při 16v by asi mněly.
- Ivan1
- Experienced member
- Příspěvky: 769
- Registrován: čtv pro 20, 2007 21:10
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Kontrolka žhavenia signalizuje nejakú poruchu , nikto sa nikdy nezhodol akú svieti pri mnohých závadáchTony.Dac píše:Dneska se rosvítily za jízdy kontrolka na žhavení a hned zhaslato by mně zajímalo co je zas včudu
Renault Scénic 1.9 DCi rv 2001 + Renault Scénic 2.0i 16V LPG rv 2001 + Subaru Legacy AWD 2.5i rv2005
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů