Diagnostika problém

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Tony.Dac
Starting member
Příspěvky: 81
Registrován: ned říj 24, 2010 21:37

Diagnostika problém

Příspěvek od Tony.Dac » stř pro 22, 2010 18:30

Dobrý den mám takový problém :oops:
byl jsem připojený na diagnostiku našlo mě to 2 chyby
P1816 Konečný stupeň žhavení volnoběh
P1826 Relé žhavení vysoký proud

alternátor nám podle diagnostiky dává 16,5v ale pokud to změříme měřákem, dává na baterii 14,5 máx. Zkoušely jsme i jiný Regulátor generátoru, ale vše stejně. Baterie je nabytá na 14v.

Druhá závada nám jde smazat, ale po nastartování tam skočí znovu, nemůže to dělat ta baterka, že má 14V?
A ta druhá závada nám nejde smazat, nevím, jestli to nemůže udělat to, že jsme mněly odpojenou baterii a pak se to zkusily smazat .

Dík za radu

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » stř pro 22, 2010 19:45

A v čem je problém, auto nestartuje, nebo něco nejde? Tyhle kódy můžou v podstatě znamenat cokoliv, záleží to na interpretaci automobilkou. Pokud je na baterce při nastartovaném motoru max. 14,5V, pak je nabíjení v pořádku.
Já byl jednou na diagnostice a nenašla se žádná chyba a přitom auto zhasínalo po startu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Tony.Dac
Starting member
Příspěvky: 81
Registrován: ned říj 24, 2010 21:37

Příspěvek od Tony.Dac » stř pro 22, 2010 19:54

Auto jede perfektně mám 1,9Dci startuje hned jen brácha dělá v servisu a dostaly diagnostiku tak v rámci treningu sme to napíchli a hodilo to ty dvě závady zajímave je že diagnostika při dobijení hlácí 16.3V a když tu samou diagnostiku připojíme jako měřák na baterii tak to ukazuje 14,5 max i s plným plinem. A já mám strach aby neco nesčoudlo. Jinak fakt žádný problém nemám ani žárovky nepraskaj coš by při 16v by asi mněly.

Tony.Dac
Starting member
Příspěvky: 81
Registrován: ned říj 24, 2010 21:37

Příspěvek od Tony.Dac » čtv pro 23, 2010 20:10

Dneska se rosvítily za jízdy kontrolka na žhavení a hned zhaslato by mně zajímalo co je zas včudu

Uživatelský avatar
xxpetr
Advanced member
Příspěvky: 392
Registrován: úte pro 01, 2009 19:23
Bydliště: Most

Příspěvek od xxpetr » čtv pro 23, 2010 21:59

Ty závady související se žhavením nejspíš může způsobovat nějaká vadná žhavka, píše to pak chybu okruhu žhavení. Navíc záleží na tom, na jaké diagnostice je to připojené, některé mají trochu problém i s překladem závady.
Renault Laguna II, 1,9 dci,F9Q 752 77kW, 2002, 145000km,

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pát pro 24, 2010 12:28

žhavení není až tolik zavažná porucha.
pokud ti to chcíplo za jízdy uplně, tak je problém palivo nebo elektronika.
chce to jen přijít na přičinu

Uživatelský avatar
Ivan1
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: čtv pro 20, 2007 21:10
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan1 » pát pro 24, 2010 12:47

Tony.Dac píše:Dneska se rosvítily za jízdy kontrolka na žhavení a hned zhaslato by mně zajímalo co je zas včudu
Kontrolka žhavenia signalizuje nejakú poruchu , nikto sa nikdy nezhodol akú svieti pri mnohých závadách
Renault Scénic 1.9 DCi rv 2001 + Renault Scénic 2.0i 16V LPG rv 2001 + Subaru Legacy AWD 2.5i rv2005
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů