Mám problém s volnoběhem mám scenica 1.6 16v 79kw r.v.1999
Moderátor: Moderators General
Mám problém s volnoběhem mám scenica 1.6 16v 79kw r.v.1999
Kdo prosím ví tak ať poradí,mám najeto 160 000Km,mám tam nové rozvody,filtry,svíčky,krokoví motůrek,vyčištěné sání,oleje,volnoběh hlavně blbne za studena drží tak 1200ot. po sešlápnutí spojky při jízdě otáčky sami vyletí do 1800ot a pozvolna klesají,za tepla to není tak časté ale taky to není redy.Co tak potenciometr škrtící klapky???Nebo do šrotu
Rencl je fakt o prachách.Já už do Scénica narval kolem 40 táců
Scénic 1,6i Ph I trapných 55 Kw 1998
[img]http://rychlost.cz/rs/u20104945300.png[/img]
[img]http://rychlost.cz/rs/u20104945300.png[/img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Když to dělá jen při sešlápnutí spojky, co zkusit odpojit spínač na spojce a vyzkoušet? Vařím z vody, nic jiného mě nenapadá.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Děkuji za radu,nedělá to jen při sešlápnutí spojky to jsem popisoval kdy je to okamžitě vyditelné na otáčkoněru při jízdě kdy je to v tahu a stále přidávám tak to nejde poznat tak zřetelně ale cítím že to jede na zvýšené otáčky,poznám to když chci brzdit motorem.Taky někdy to drží i za tepla 1200ot a na těch 750ot to zpadne až při zabrždění.
Re: Mám problém s volnoběhem mám scenica 1.6 16v 79kw r.v.19
Kedy ti klesnú otáčky? Alebo chodíš stále na takých vysokých.Žirafon píše:Kdo prosím ví tak ať poradí,mám najeto 160 000Km,mám tam nové rozvody,filtry,svíčky,krokoví motůrek,vyčištěné sání,oleje,volnoběh hlavně blbne za studena drží tak 1200ot. po sešlápnutí spojky při jízdě otáčky sami vyletí do 1800ot a pozvolna klesají,za tepla to není tak časté ale taky to není redy.Co tak potenciometr škrtící klapky???Nebo do šrotu
Ak ti klesnú po zohriatí motora môže to byť aj čidlo teploty vzduchu na saní.
Teraz som robil podobnú závadu. Chovalo sa to presne ako opisujete akurát keď auto zastavilo otáčky klesli na normál a diagnostika nič neukazovala. Tak som vymenil snímač otáčok na pravom prednom kolese a prestalo to. Možno je to náhoda ale už to nerobý.
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte srp 18, 2009 17:45
- Bydliště: Slovensko / Poprad
kde najdu škrtící klapku
Čauky, můžeš mě zhruba popsat, kde škrtící klapku najdu a co všechno musím odmontovat.Popřípadě jestli nemáš obrázek.Mám scenika 1,6 16V, JA04N5 r.v. 2000. Začínají mě též blbnout otáčky.Po nastartování spadnou ihned na 850 a není to pravé ořechové, je cítit že motor se klepe.Když se ohřeje tak je vše ok.Díky
Ahoja,tak dostat se ke klapce je celkem jednoduché,foto nemám,je přišrubovaná podle ně na hlavě ,musíš zdemontovat sací hadici ke vzduchovému filtru s předsaním,potom plastový obal v kterém se nachází vzduch. filtr-je to přišroubované s vrchu dvouma delšíma šrouby na venkovní torx klíč a zdemontuješ to vytažením do strany k posilovači brzd takví ježek v kleci ale jde to a jsi u klapky k té vede lanovod plynu takže ji poznáš velikost malého kulatého komunistického budíku,klapka je přichycena dvouma šestkama šroubkama ve spodní části klapky ,na šroubky moc neuvydíš je dobré zrcátko a lampa montážní a pak už je jen nasunuta do černého plastového sání ,kroužek je na škrtící klapce,klapku s citem vyčisti od karbůnu,kroužek jsem otočil omáčknutí do kola ,nanesl tmel a přišrouboval,vyčistisi i skřínku kde je vzduch. filtr bývá tam olej protože to slouží jako odlučovač olej,mnoho zdaru ,zní to složitě ale je to jednoduché se srovnání s rozvodana a silemblokama na zadní nápravě to už jsem taky dělal. Pokud ti to nepujde tak písni,mě ty otáčky lítali i za tepla ale míň.
-
- Starting member
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon čer 28, 2010 15:09
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
obcasne prekolisanie
Ja mam podobny problem...nedavno som bol na pocitaci kvoli kolisaniu otacok a zistili mi prasknutu hadicku na podtlak. Vymenene a vsetko ok az doteraz...Ked idem vecer z prace a mam zapnute svetla a aj kurenie tak obcas ked vyhodim rychlost tak kolisu otacky..len sporadicky. Vsimol som si ale ze aj ked zapnem stierace a prebehne cyklus stierania tak otacky sa uberu...a to sa mi uz nezda normalne. Tak rozmyslam co by to mohlo byt. Ci sa uz niekto z vas s tym nestretol. Rozmyslal som nad baterkou alebo alternatorom....vopred dakujem za kazdu radu....
Ahoj, všechny vás zdravím. Mám podobný problém s otáčkami jako matri 1 s pohasínáním světel při podřazení a padáním otáček k 500 ot. při zabrždění jak s rychlostí tak bez. Ale vždy se pomalu vrátí na 750 ot. A ještě jedna věc při ranních startech i mrazech motor chytá perfektně ale otáčky jsou jen něco málo pod 1000 ot. Je to normální nebo chyba mám Scénica jen chvíly tak bych potřeboval poradit. Moc děkuji. Michal ( Scenic 1.6 79 kW r.v.2002 )
Michal
Re:
Ahoj,skvěle popsaný návod jak se dostata ke škrtící klapce,ale já se tam dnes ani po hodině nedostal,dělá mi problém sundat ten plastový obal v kterém se nachází vzduch,povolil jsem všechny šrouby vše co je na něj přídělané jsem oddělal,ale nejde vyndat ani nahoru ani k sobě,prostě to tam o něco drží,je volnej dá se s ním hýbat ale nejde vytáhnout. No tak nevím,možná je na to nějaký fígl , nebo co dělám špatně?? prosím o radu dík.Žirafon píše:Ahoja,tak dostat se ke klapce je celkem jednoduché,foto nemám,je přišrubovaná podle ně na hlavě ,musíš zdemontovat sací hadici ke vzduchovému filtru s předsaním,potom plastový obal v kterém se nachází vzduch. filtr-je to přišroubované s vrchu dvouma delšíma šrouby na venkovní torx klíč a zdemontuješ to vytažením do strany k posilovači brzd takví ježek v kleci ale jde to a jsi u klapky k té vede lanovod plynu takže ji poznáš velikost malého kulatého komunistického budíku,klapka je přichycena dvouma šestkama šroubkama ve spodní části klapky ,na šroubky moc neuvydíš je dobré zrcátko a lampa montážní a pak už je jen nasunuta do černého plastového sání ,kroužek je na škrtící klapce,klapku s citem vyčisti od karbůnu,kroužek jsem otočil omáčknutí do kola ,nanesl tmel a přišrouboval,vyčistisi i skřínku kde je vzduch. filtr bývá tam olej protože to slouží jako odlučovač olej,mnoho zdaru ,zní to složitě ale je to jednoduché se srovnání s rozvodana a silemblokama na zadní nápravě to už jsem taky dělal. Pokud ti to nepujde tak písni,mě ty otáčky lítali i za tepla ale míň.
- hlavsa.rbk
- Starting member
- Příspěvky: 94
- Registrován: úte čer 11, 2013 13:12
- Bydliště: Rumburk
Re: Mám problém s volnoběhem mám scenica 1.6 16v 79kw r.v.19
Stačí se podívat sem,už jsme to tady komplet řešili s karlosem,tak se podívej,stačí jen hledat... http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=59&t=73388
Megane 2 1.6 16V sedan 2009 modrý -AKTUÁLNĚ splněný sen
Scenic 2.0 8V 1997 šedofialový-první renda a nesmrtelnej nezmar.Dostala ho rez
Megane 1,9dCi 2003 grandtour černý-taky nezmar,ale finanční-ten mě stál až moc
Scenic 1,6 16V 2002 Expression zelelený,návrat zpět,ale do osvědčeného....naším synkem pokřtěn na OSKAR
Svými příspěvky chci nebo žádám o pomoc,ne o poučování,apod.,díky.
Re: Mám problém s volnoběhem mám scenica 1.6 16v 79kw r.v.19
Ahoj,moc dík za radu. Je to dobře popsané,jen jsem netušil co vše je třeba odmontovat .hlavsa.rbk píše:Stačí se podívat sem,už jsme to tady komplet řešili s karlosem,tak se podívej,stačí jen hledat... http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=59&t=73388
Ještě jednou dík moc.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů