Tak opraveno viz můj příspěvek zde.
viewtopic.php?f=59&t=24077&start=25
Samozřejmě vůbec nechápu, jak je možné, že se utrhnul PIN pod pojistkami a lištou se spínacími relé u baterie, kam jsem během opravy hlavy vůbec nelezl a ani se tam nedá jen tak dostat. Kabely tam drží v pevném svazku, takže že bych jako náhodou za jeden zatáhl je také nepravděpodobné. Než se motor potkal, tak musle být kontakt OK, jinak by to nejelo. Ještě podotknu, že po opravě kabelu se mi načetla i ŘJ vstřikování o které CLIP tvrdil, že se k ní připojit nedá. Tak jsem rád a po komplení opravě motoru už budu snad jen jezdit.
hlava motoru
Moderátor: Moderators General
-
- Experienced member
- Příspěvky: 574
- Registrován: čtv kvě 21, 2009 18:09
- Bydliště: Plzeň, Praha
Re: hlava motoru
Renault Master 2500ccm 1999
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů