dCi nesvítí žhavení a nechytne

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Petula
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: čtv bře 05, 2009 20:08
Bydliště: Jince u Příbrami

dCi nesvítí žhavení a nechytne

Příspěvek od Petula » čtv led 07, 2010 23:15

Ahoj clubáci,moc sem sice pro nedostatek času a bezproblémovost auta :-) nechodim,ale potřeboval bych radu zkušenějšího. Mam R.scenica r.v.02,1.9 Dci a stalo se mi že najednou přestalo svítit ma budíkách žhavení a auto při startu točí ale nechytne :-( . mam to ted v servisu a neví co s tím je. Nejde se jim připojit na PC a tak ani nemužou zjistit závadu(diagnostika origo Renault). Nemáte s tím někdo zkušenost,mužete prosím poradit?? Díky Petr
Renault Scenic 1.9 DCI

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Re: dCi nesvítí žhavení a nechytne

Příspěvek od zdeny65 » pát led 08, 2010 06:31

Petula píše:Ahoj clubáci,moc sem sice pro nedostatek času a bezproblémovost auta :-) nechodim,ale potřeboval bych radu zkušenějšího. Mam R.scenica r.v.02,1.9 Dci a stalo se mi že najednou přestalo svítit ma budíkách žhavení a auto při startu točí ale nechytne :-( . mam to ted v servisu a neví co s tím je. Nejde se jim připojit na PC a tak ani nemužou zjistit závadu(diagnostika origo Renault). Nemáte s tím někdo zkušenost,mužete prosím poradit?? Díky Petr
No nevím,ale zkusit jestli jde proud na žhavící svíčky.Taky jestli není porucha na immobilizéru.Ten,když není odblokovaný,tak motor točí,ale nechytne.
Renault Scenic 1,9 dTI

tbravo
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pon kvě 19, 2008 09:46

Příspěvek od tbravo » pát led 08, 2010 07:16

Zkus zkontrolovat relé pro žhaviče

Petula
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: čtv bře 05, 2009 20:08
Bydliště: Jince u Příbrami

Příspěvek od Petula » pát led 08, 2010 17:41

imobilizer to není to mě napadlo jako první a proud na žhavky jde taky :?: ale nechytne :-(
Renault Scenic 1.9 DCI

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » pát led 08, 2010 18:38

Petula píše:imobilizer to není to mě napadlo jako první a proud na žhavky jde taky :?: ale nechytne :-(
Tak opravdu relé nebo řj žhavení,dle typu a modelu.
Renault Scenic 1,9 dTI

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pát led 08, 2010 19:38

pokud se nespojí s RJ
proměřit napájení a kostry
pokud nejde štáva je jasné že ti nebude svitit žhavení ani kontrolka motoru

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pát led 08, 2010 21:41

Žhavičky měřils?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Y2J
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte led 19, 2010 20:16
Bydliště: Tasovice - Znojmo

Příspěvek od Y2J » úte led 19, 2010 20:24

Tak tenhle problém jsem dneska řešil taky. Žhavení nesvítilo, nešlo to startnout. Kamoš se mi do toho trochu zavrtal... No zjistili jsme, že to nedávalo naftu. A jelikož nejsem technickej typ, tak řeknu co jsem viděl. Kamoš spojil + z baterky s čímsi, co je nad vstřikama a nějak pak seplo relé na žhavení a začalo to žhavit a startovat. No a pak vedle nádobky na vodu je taková krabička se 4 ma relé. Kamoš vyndal relátko co je když koukáte do motoru vlevo dál a propojil drátkem dva kontakty a motor jede. Zítra bude pátrat dál. Tak kdyby na něco přišel dám vědět... Jo mám lag 1,9 dti :twisted:

pekasss1
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv bře 18, 2010 17:38

Příspěvek od pekasss1 » čtv bře 18, 2010 17:45

tak mam taky tenhle problem,mam Ren Scenic 02 1.9 dci,auto toci,ale kontrolka zhaveni se vubec nerozsiti. zkousel jsem to pred odtahem u baraku a nic,po odtahu do servisu se najednou zhaveni rozsvitilo a motor naskocil.jeste ten den v auto servisu bylo auto nastartovano asi 5krat a pohoda,dalsi den uz nic.Nyni v autoservisu nevi co s tim. Prej mam auto odtahnout nekam do Renaultu. Na ot ale kaslu.Myslite,ze pomuze vymena rele zhaveni? nebo cidla teploty? Nebo vymenit ten cerveny spinac na podbehu?? Poradte,abych jim mohl zitra poradit v servisu. dik

Uživatelský avatar
Ivan1
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: čtv pro 20, 2007 21:10
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan1 » čtv bře 18, 2010 19:49

Myslím si že to auto je dosť blbé na to aby vedelo či nažhavilo alebo nie, ked sú žhaviče zlé auto nežhaví a podarí sa ho naštartovať , ak je teplo tak auto vôbec nežhaví...
Problém bude elektronický a to taký že niekam nejde šťava a preto nejde ani palivo do valcov , logicky to potom nemôže naštartovať. Taktiež ako tu niekto písal že sa im nepodarilo vyčítať chybu na dignostike preto žesa nespojila z autom. no jednoznačne nebude v tom prípade problém z rela žhavenia, ale problém s riadiačkami a ich napájaním, tak isto. Imobilizér tak isto nemá nič spolčné s tým že diagnostika nekomunikuje s autom
Renault Scénic 1.9 DCi rv 2001 + Renault Scénic 2.0i 16V LPG rv 2001 + Subaru Legacy AWD 2.5i rv2005
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » čtv bře 18, 2010 19:53

Relé žhavení to nebude, mám teda megana DCi, ale chytnul bez žhavení i při -15, osobně bych šel po těch relátkách v pojistkovce jak tu někdo zminoval. Jestliže se nespojí diagnostika z řj, pravděpodobně není jednotka napájená po zapnutí zapalovaní, takže kontrola pojistek, relé a pak pokračovat dál.
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » čtv bře 18, 2010 19:55

Ivan1 koukám jsi byl o chvilku rychlejší :) ale plně souhlasím....
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

pekasss1
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv bře 18, 2010 17:38

Příspěvek od pekasss1 » čtv bře 18, 2010 20:04

V servisu mi trvdili,ze vyzkouseli snad uz vsechno,ale tezko jim verit,myslim,ze nejlepsi bude minimalne vymenit ty relatka,ne?? Co cidlo teploty?? Muze byt v nem problem?? Co ten cerveny spinac na levem podbehu??

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » čtv bře 18, 2010 22:13

kdyby bylo špatný čidlo teploty tak vyčtou paměť závad, nárazová pojistka..no většinou odpojuje přívod paliva - čerpadlo.. tady v lepším případě nejde napájení do řj... pojistky relátka je základ.
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

pekasss1
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv bře 18, 2010 17:38

Příspěvek od pekasss1 » pát bře 19, 2010 12:36

Relatka a pojistky jsou dle autoservisu v poradku,taktez ukostreni..resi se dal.Pry nejde palivo do valcu,tak uz vubec nevim,co s tim... :( :(

pekasss1
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv bře 18, 2010 17:38

Příspěvek od pekasss1 » pát bře 19, 2010 14:35

tak mi volal automechanik,ze objednal rele zhaveni,cidlo teploty a ten bezpecnostni ventil,co blokuje privod paliva(cerveny kloboucek) a az to prijde,tak to vymeni a mohlo by to byt okej...ale nevim....

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » sob bře 20, 2010 00:14

nějak jsem tu nečetl, že by dělali diagnostiku ?
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

pekasss1
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv bře 18, 2010 17:38

Příspěvek od pekasss1 » sob bře 20, 2010 05:16

Diagnostiku delali,ale ta vubec nic neukazala..nemuze byt problem treba v samotnem starteru??? Nebo imobilizer,? ale to by asi zhavilo,ze?

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » sob bře 20, 2010 12:42

zkontrolovat napětí do ecu, bude to někde padat.

pekasss1
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv bře 18, 2010 17:38

Příspěvek od pekasss1 » sob bře 20, 2010 16:08

Teoreticky to uz zkontrolovali,praxe ale bude asi jina.....kdyz bude napeti do ecu ok,co potom??

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » sob bře 20, 2010 16:57

podle mě na nebude když nesvití kontrolka žhavení.
svití i ti kontrolka motoru?
ještě něco když ti nejde nastartovat spojí se ti s RJ motoru?

pokud ne tak je problém stále stejný

pekasss1
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv bře 18, 2010 17:38

Příspěvek od pekasss1 » sob bře 20, 2010 17:09

Zase nejsem tak znaly,neopravuju to ja,ale budu se jich muset v opravne poptat,jestli se spoji..Takze rikas zkontrolovat jestli jde napeti do ecu,to je podle tebe zaklad?

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » sob bře 20, 2010 17:46

jo poptej se přesně jak a co zkoušeli

pekasss1
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv bře 18, 2010 17:38

Příspěvek od pekasss1 » ned bře 21, 2010 09:25

asi jeste zitra zavolam do servisu,at se poradne mrknout na draty od rele zhaveni ke zhavicim svickam a od rele k ridici jednotce. a asi i draty napajeni RJ.

pekasss1
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv bře 18, 2010 17:38

Příspěvek od pekasss1 » pon bře 22, 2010 16:23

tak jsem byl v servisu,imobilizer je v pohode,po strceni klicku zhasne,coz by melo byt ok.Musel jsem objednat natvrdo rele zhaveni,protoze dealer je vychcany a nechce pujcit nove original na zkousku.automechanik zjistil,ze nejde proud do zhavicu,takze doufam,ze uz to bude po vymene rele zhaveni ok.

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů