dCi nesvítí žhavení a nechytne
Moderátor: Moderators General
no tak to bych je poslal někam. Pokud je servis co k čemu, tak ten díl objedná, zkusí to namontovat jestli je to tím a pokud ne tak to vrátí a hledá se dál. Tak jenom doufej, že to tím bude a nechtějí z tebe sedřít kůži
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
-
- Starting member
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř říj 22, 2008 18:54
Teď mě napadlo jedno.Kdysi jsem měl Fiata Mareu a byl v ní alarm.Všechno fungovalo.Jednoho dne jsem si řekl,že očistím spoje na kabelážích v motorovém prostoru.No našel jsem tam takovou skříňku,kam vedly silný dráty.Všechno zaoxidovaný,tak jsem to vyčistil.S pocitem dobrého počinu jsem zacvaknul kapotu.Pak jsem chtěl auto nastartovat a jen se mi na displeji objevil ERORR a bylo po radosti.Auto nechytlo a bylo to v háji.Tak jsem hledal,kde je chyby a ze zoufalství jsem našel u spolujezdce pod plastovým krytem malinký mikrospínač.Tak jsem na něj párkrát máčknul-auto zapípalo,otočil jsem klíčkem,chytlo to na první škub a radost byla na světě.pekasss1 píše:Komunikuje,ale zadna chyba,nikde nic neukazuje...holt asi me uz z toho vseho jebne...
Otázka zní:nemáš náhodou nějak bloklej alarm?
Renault Scenic 1,9 dTI
Tak to pochybuju.Zitra dorazi do autoservisu nove rele zhaveni,tak uvidime.Diagnostika bez problemu komunikuje s RJ(dnes jsem si to overoval v autoservisu,ale vubec nic neukazuje-nikde zadny problem.Rekl jsem jim,at jeste odpoji baterku a nechaji to tak pres noc,aby se restartla RJ,rano se uvidi.Ale co kdyz nebude problem v rele,?
Diagnostika ukáže cestu ale ne konkrétně,kde se problém nachází.pekasss1 píše:Tak to pochybuju.Zitra dorazi do autoservisu nove rele zhaveni,tak uvidime.Diagnostika bez problemu komunikuje s RJ(dnes jsem si to overoval v autoservisu,ale vubec nic neukazuje-nikde zadny problem.Rekl jsem jim,at jeste odpoji baterku a nechaji to tak pres noc,aby se restartla RJ,rano se uvidi.Ale co kdyz nebude problem v rele,?
Renault Scenic 1,9 dTI
zdeny65 píše:Diagnostika ukáže cestu ale ne konkrétně,kde se problém nachází.pekasss1 píše:Tak to pochybuju.Zitra dorazi do autoservisu nove rele zhaveni,tak uvidime.Diagnostika bez problemu komunikuje s RJ(dnes jsem si to overoval v autoservisu,ale vubec nic neukazuje-nikde zadny problem.Rekl jsem jim,at jeste odpoji baterku a nechaji to tak pres noc,aby se restartla RJ,rano se uvidi.Ale co kdyz nebude problem v rele,?
ukaze cestu??tak to si v mem pripade vubec nemyslim...jsem hodne zvedavy,kde bude problem,tedy pokud se odstrani...
Jen tak pro informaci....auto porad nejede,na pristi stredu mam objednano u autoelektrikare,myslim,ze tam bude hotovo za pul dne. Jinak v dobe aut,ktera jsou prospikovana elektronikou,mi v autoservisu zdelili,ze nejsou schopni zmerit to,jestli je napajene rele zhaveni a jestli jde proud do zhavicu,takze?? No comment..
No vidíš,to je právě ono.Nedávno jsem se potýkal z nouzovým režimem a laborát byl hroznej.Propitvalo se snad všechno a nakonec to bylo čerpadlem.Posunulo se to o zub a bylo po problému.Diagnostika hlásila chybu na prvním vstřiku.Ale to,že čerpadlo nemůže dohnat donastavení předvstřiku o tom ani nepípla.Takže,jak jsem psal diagnostika jen ukáže směr,kudy se asi ubírat.Srovnal bych to z digi ukazatelem stavu oleje.Když ukazuje stav,že nemáš olej,tak už je stejně pozdě.Takže většinou každý zvedne kapotu a vytáhne měrku.
Renault Scenic 1,9 dTI
Prostě na volnoběh to běželo normálně,jak se přidal plyn cca 1800-2000 ot. tak skočil nouzák,to samý mi dělala špatná váha vzduchu.Na to čerpadlo se přišlo opravdu po laborování.Dělaly se rozvody,počítaly zuby atd. a pak se zkusilo posunout to o zub.pekasss1 píše:Ja porad resim jen to pitome zhaveni.Nerikej mi,ze by mi na to cerpadlo v autoservisu neprisli_?, Jak jsi prisel na to,ze to bylo cerpadlem?? Co ti to vubec delalo?
Zkusili třeba svíce nažhavit natvrdo,ne přez jednotku?Jde o to,vyřadit postupně jeden problém za druhým.Jestli to chytne,tak alespoň víš,že je závada opravdu na cestě ke svíčkám.Pak proměřit kabeláž do jednotky.Prostě zahájit vylučovací metodu.Jestli jde kabeláží proud,tak prohodit jednotku žhavení za jinou.
Renault Scenic 1,9 dTI
Teď jsem to pročítal zase znova od začátku.Jak jsi psal,tak to na sprey chytlo,proud do svíček jde,tak to fakt vypadá,že tam neleze nafta.
Ale teď čtu závady,kdy motor nechytne:
1.Elektromagnetický ventil není pod napětím a uzavírá přívod paliva
2.Neprůchozí palivové vedení od a do nádrže
3.Ucpaný palivový filtr
4.Ucpané odvzdušnění nádrže
5.Palivové sítko v nádrži ucpané
6.Nesprávně seřízené čerpadlo a předvstřik
7.Vadné vstřiky
To je asi tak všechno,co to může ovlivnit.
Ale teď čtu závady,kdy motor nechytne:
1.Elektromagnetický ventil není pod napětím a uzavírá přívod paliva
2.Neprůchozí palivové vedení od a do nádrže
3.Ucpaný palivový filtr
4.Ucpané odvzdušnění nádrže
5.Palivové sítko v nádrži ucpané
6.Nesprávně seřízené čerpadlo a předvstřik
7.Vadné vstřiky
To je asi tak všechno,co to může ovlivnit.
Renault Scenic 1,9 dTI
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
to relé žhavení je ovládané jednotkou motoru.
takže pokud jednotka nemá napájení, automaticky nejde ani žhavení.
stejně při tété teplotě cca 15stupnů, ti žhavit nebude.
žhavení bych neřešil jako duvod proč nenastartuješ.
takže zkontrolovat komplet napájení pro jednotku / spínání/ atd..
pak na diag zkontrolovat immo zda je ok, pak sychronizaci rozvodů, a nakonec tlak v railu při točení motorem.
tady bude opověd proč ti to nestartuje.
chce to jen měřit (nejlépe na osciloskopu) a uvažovat
takže pokud jednotka nemá napájení, automaticky nejde ani žhavení.
stejně při tété teplotě cca 15stupnů, ti žhavit nebude.
žhavení bych neřešil jako duvod proč nenastartuješ.
takže zkontrolovat komplet napájení pro jednotku / spínání/ atd..
pak na diag zkontrolovat immo zda je ok, pak sychronizaci rozvodů, a nakonec tlak v railu při točení motorem.
tady bude opověd proč ti to nestartuje.
chce to jen měřit (nejlépe na osciloskopu) a uvažovat
Ahoj pánové,tohle téma sem začal,ale ani sem neopoveděl jak to všechno dopadlo. Tímto se moc omlouvám,skočil sem si na operaci a už jsem z5. Tak teda muj problem o kterym sem psal se našel až za dva dny v servisu,relé nic,žhavky taky nic, a diagnostika nenačtena ani origo Renaultem. Zjistilo se že mi shořela el.mezi řj.,palubkou a motorem. Takže materiál na opravu až na pár kabelu 00nic,v servisu 4 dny něžto všechno rozebrali a poskládali,nechal sem rovnou vyměnit žhavky a s cenovkou 5900,- sem odjížděl domu. Auto funguje,akorát včera vylítla hadice od turba,ale už je tam Díky všem za postřehy a rady,mam další zkušenost.
PS: Ještě mi řekli že sem měl velký štěstí že to neodnesla Ř.j.
PS: Ještě mi řekli že sem měl velký štěstí že to neodnesla Ř.j.
Renault Scenic 1.9 DCI
Takze zmena autoservisu a oprava za me pritomnosti.....diagnostika se vubec nespojila s ridici jednotkou motoru....RJ nebyla totiz vubec napajena....mozna dnes,max zitra rano bude hotovo.Provede se vymena jen jednoho prepaleneho spoje,tot vse,cena cca 500...............ve starem autoservisu docela mlzili...no comment.
Naposledy upravil(a) pekasss1 dne sob dub 03, 2010 08:43, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů