dCi nesvítí žhavení a nechytne
Moderátor: Moderators General
dCi nesvítí žhavení a nechytne
Ahoj clubáci,moc sem sice pro nedostatek času a bezproblémovost auta nechodim,ale potřeboval bych radu zkušenějšího. Mam R.scenica r.v.02,1.9 Dci a stalo se mi že najednou přestalo svítit ma budíkách žhavení a auto při startu točí ale nechytne . mam to ted v servisu a neví co s tím je. Nejde se jim připojit na PC a tak ani nemužou zjistit závadu(diagnostika origo Renault). Nemáte s tím někdo zkušenost,mužete prosím poradit?? Díky Petr
Renault Scenic 1.9 DCI
Re: dCi nesvítí žhavení a nechytne
No nevím,ale zkusit jestli jde proud na žhavící svíčky.Taky jestli není porucha na immobilizéru.Ten,když není odblokovaný,tak motor točí,ale nechytne.Petula píše:Ahoj clubáci,moc sem sice pro nedostatek času a bezproblémovost auta nechodim,ale potřeboval bych radu zkušenějšího. Mam R.scenica r.v.02,1.9 Dci a stalo se mi že najednou přestalo svítit ma budíkách žhavení a auto při startu točí ale nechytne . mam to ted v servisu a neví co s tím je. Nejde se jim připojit na PC a tak ani nemužou zjistit závadu(diagnostika origo Renault). Nemáte s tím někdo zkušenost,mužete prosím poradit?? Díky Petr
Renault Scenic 1,9 dTI
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Žhavičky měřils?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Tak tenhle problém jsem dneska řešil taky. Žhavení nesvítilo, nešlo to startnout. Kamoš se mi do toho trochu zavrtal... No zjistili jsme, že to nedávalo naftu. A jelikož nejsem technickej typ, tak řeknu co jsem viděl. Kamoš spojil + z baterky s čímsi, co je nad vstřikama a nějak pak seplo relé na žhavení a začalo to žhavit a startovat. No a pak vedle nádobky na vodu je taková krabička se 4 ma relé. Kamoš vyndal relátko co je když koukáte do motoru vlevo dál a propojil drátkem dva kontakty a motor jede. Zítra bude pátrat dál. Tak kdyby na něco přišel dám vědět... Jo mám lag 1,9 dti
tak mam taky tenhle problem,mam Ren Scenic 02 1.9 dci,auto toci,ale kontrolka zhaveni se vubec nerozsiti. zkousel jsem to pred odtahem u baraku a nic,po odtahu do servisu se najednou zhaveni rozsvitilo a motor naskocil.jeste ten den v auto servisu bylo auto nastartovano asi 5krat a pohoda,dalsi den uz nic.Nyni v autoservisu nevi co s tim. Prej mam auto odtahnout nekam do Renaultu. Na ot ale kaslu.Myslite,ze pomuze vymena rele zhaveni? nebo cidla teploty? Nebo vymenit ten cerveny spinac na podbehu?? Poradte,abych jim mohl zitra poradit v servisu. dik
- Ivan1
- Experienced member
- Příspěvky: 769
- Registrován: čtv pro 20, 2007 21:10
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Myslím si že to auto je dosť blbé na to aby vedelo či nažhavilo alebo nie, ked sú žhaviče zlé auto nežhaví a podarí sa ho naštartovať , ak je teplo tak auto vôbec nežhaví...
Problém bude elektronický a to taký že niekam nejde šťava a preto nejde ani palivo do valcov , logicky to potom nemôže naštartovať. Taktiež ako tu niekto písal že sa im nepodarilo vyčítať chybu na dignostike preto žesa nespojila z autom. no jednoznačne nebude v tom prípade problém z rela žhavenia, ale problém s riadiačkami a ich napájaním, tak isto. Imobilizér tak isto nemá nič spolčné s tým že diagnostika nekomunikuje s autom
Problém bude elektronický a to taký že niekam nejde šťava a preto nejde ani palivo do valcov , logicky to potom nemôže naštartovať. Taktiež ako tu niekto písal že sa im nepodarilo vyčítať chybu na dignostike preto žesa nespojila z autom. no jednoznačne nebude v tom prípade problém z rela žhavenia, ale problém s riadiačkami a ich napájaním, tak isto. Imobilizér tak isto nemá nič spolčné s tým že diagnostika nekomunikuje s autom
Renault Scénic 1.9 DCi rv 2001 + Renault Scénic 2.0i 16V LPG rv 2001 + Subaru Legacy AWD 2.5i rv2005
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999
Relé žhavení to nebude, mám teda megana DCi, ale chytnul bez žhavení i při -15, osobně bych šel po těch relátkách v pojistkovce jak tu někdo zminoval. Jestliže se nespojí diagnostika z řj, pravděpodobně není jednotka napájená po zapnutí zapalovaní, takže kontrola pojistek, relé a pak pokračovat dál.
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
kdyby bylo špatný čidlo teploty tak vyčtou paměť závad, nárazová pojistka..no většinou odpojuje přívod paliva - čerpadlo.. tady v lepším případě nejde napájení do řj... pojistky relátka je základ.
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů