kouří (bílý hustý kouř) 1,6e 66kw

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Jindřich
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát říj 30, 2009 23:48

kouří (bílý hustý kouř) 1,6e 66kw

Příspěvek od Jindřich » pát led 01, 2010 14:48

Zdravím všechny ,
prosím o radu . Po přidání plynu , auto hodně kouří (bílý hustý kouř ) , ve
volnoběhu také kouří , ale málo .
Zajímá mě jestli může být problém v nefunkční LAMBDA SONDĚ , či nikoli .

Dekuji všem .

Marek Endal
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: pát lis 27, 2009 18:28

Příspěvek od Marek Endal » pát led 01, 2010 14:53

mám dojem že ti to žere vodu nebo máš prasklé těsnění pod hlavou

Jonáš Černohous
Experienced member
Příspěvky: 533
Registrován: úte pro 15, 2009 09:57
Bydliště: Medlešice kousek od PCE.

Příspěvek od Jonáš Černohous » pát led 01, 2010 17:41

jak se auto chova? zahriva se na provozni teplotu , prehriva se , topi, nepoti?? podivej se do expansky jestli tam mas vodu a jestli v ni neplavou olejove mapy , vytahni merku na olej v motoru jak vypada olej , otevri vicko na motoru na nalevani oleje jestli neni zespoda takovy Šum olej + voda , pokud mas vse v poradku tak potom bych zajel do servisu na diagnostika a tam by ti rekly jestli je to neco v el. :wink:
Renault laguna II Grandtour 1.8 16v
Renault laguna 2.2 DT uz se nad ni zatahuji mracna :-D
John Deere 8 335R mimo kuze v plny palbe

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » pát led 01, 2010 20:46

Voda, voda a zase voda, neni to tak davno a jednomu znamemu jsme to na tomto motoru dělali, bylo těsnění pod hlavou. Nastartuj motor, podrž otáčky tak dvacet vtěřin řekneme na třech tisicich a jestli za tebou neni videt , jak kdyz mas parni stroj, pak ti jde do valcu voda. Sundat hlavu, udelat tlakovou zkousku, pokud nebude praskla, srovnat a rovnou udělat co je potřeba zabrousit ventily, vymenit voditka, simeringy atd... Nemá smysl na tom šetřit, když to budeš už dělat.

Tomáš
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

Jindřich
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát říj 30, 2009 23:48

Příspěvek od Jindřich » pát led 01, 2010 21:39

Dospívám k tomu taky , že je asi prasklá hlava . Kouří to když je to trochu ohřáté , jen jsem skoušel jestli není špetka naděje že je to něco jiného.
Věci se mají tak , že tam prostřelilo těsnění na prvním válci , viditelně .
Protože to bylo tak evidentní tak jsem tlakovou skoušku nedělal a nebylo ani kde. Po smontování to chvíli děsne hulilo ale to byl katalizátor plný vody a lambda dostala taky plný zásah a proto ta doměnka jestli není problem tam . Jeví se to spíš s tou vodou , proto žě za jízdy je to fakt jak parní stroj , ale motor jde vcelku normálně . Přetahovat hlavu je asi nesmysl , že ? Kde hlava většinou praskne ? Ještě jsem nesondoval , ale co obnáší taková hlavá , myslím cena ?

vaclavs
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: ned říj 11, 2009 15:49

kouří (bílý hustý kouř) 1,6e 66kw

Příspěvek od vaclavs » pát led 01, 2010 22:42

Co jsem slyšel, hlava stojí +-6000,-Kč.
Měl jsem něco podobného - sehnali jsme motor a vyměnili ho za cca 10000,-Kč.

Jindřich
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát říj 30, 2009 23:48

kouří (bílý hustý kouř) 1,6e 66kw

Příspěvek od Jindřich » ned led 03, 2010 19:16

Zdravím ,
Tak jsem opět sundal hlavu , vizuelne je vše ok , kanáli se zdaji bít suchý .
Je to divný motor startoval a šel normálně , ani úbytek vody se nejevil .
Pravda , že jsem to moc dlouho netrápil . Bude to chtít tlakovou skoušku .

Myslíte , že opravdu nemůže být problém jinde ? Třeba poškozený katalizátor od chladící kapaliny , ale to je asi nesmysl , co ?

Díky všem za odpovědi

Uživatelský avatar
KarelJ
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KarelJ » ned led 03, 2010 20:36

jeste by treba mohl byt praskly blok motoru, pokud jsi pri montazi hlavy nevysal vodu a olej z der pro srouby.

btw: nechal jsi to behat dostatecne dlouho aby se vysusil vyfuk? treba je to porad jen voda z nej.
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997

Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav

nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035

Jindřich
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát říj 30, 2009 23:48

Příspěvek od Jindřich » ned led 03, 2010 21:10

Díry pro šrouby jsem vyčistil důkladně , na to jsem si dal bacha .
Nevím co je dostatečně dlouhý běh , aby se vysušil výfuk , ale asi by to mělo stačit . Nic méně , teď už to mám zase dole tak to musím někde nechat natlakovat a uvidíme .

Dík za reakci

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » úte led 05, 2010 20:55

Jindřich píše:Díry pro šrouby jsem vyčistil důkladně , na to jsem si dal bacha .
Nevím co je dostatečně dlouhý běh , aby se vysušil výfuk , ale asi by to mělo stačit . Nic méně , teď už to mám zase dole tak to musím někde nechat natlakovat a uvidíme .

Dík za reakci
Ponaučení pro příště, věci se mají dělat pořádně, abychom je nemuseli dělat dvakrát a mohli jsme vyloučit závadu. Srovnat hlavu + tlakovka. :)
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

Jindřich
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát říj 30, 2009 23:48

Příspěvek od Jindřich » stř led 06, 2010 07:20

Zdravím ,

nevím jestli je to pro mě dobrá nebo špatná zpráva , ale tlakovka prokázala , že hlava prasklá není . Rovinnost v normále , ale preventivně jsem ji nechal srovnat a uvidíme . Jen mám takový neblahý pocit , že jsem se unáhlil a sundaval to znova zbytečně . Jestli nebyl ten výfuk tak zaplavenej , že se to nestihlo vysušit . Uvidíme , dám vědět .

Pilotek
Junior member
Příspěvky: 109
Registrován: sob zář 20, 2008 20:16
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Pilotek » stř led 06, 2010 21:01

Ked uz mas hlavu druhykrat dole, daj radsej nove sroby. Myslim ze by mali ist vzdy nove.
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » čtv led 07, 2010 07:15

Jindřich píše:Zdravím ,

nevím jestli je to pro mě dobrá nebo špatná zpráva , ale tlakovka prokázala , že hlava prasklá není . Rovinnost v normále , ale preventivně jsem ji nechal srovnat a uvidíme . Jen mám takový neblahý pocit , že jsem se unáhlil a sundaval to znova zbytečně . Jestli nebyl ten výfuk tak zaplavenej , že se to nestihlo vysušit . Uvidíme , dám vědět .
Jen na okraj,bacha na tloušťku těsnění.
Renault Scenic 1,9 dTI

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti