Motor po naštartovaní do 5 sekúnd zhasne
Moderátor: Moderators General
Motor po naštartovaní do 5 sekúnd zhasne
Renault Scenic, JA04 K4M740 1,6 16V rok 2000
Motor po naštartovaní do 5 sekúnd zhasne – postupne klesnú otáčky.
Každý ďalší pokus o naštartovanie končí neúspešne. Je počuť že zmes zapáli, no motor aj tak nenabehne. Môžem skúšať koľko chcem, aj tak nenaštartuje.
Pomôže až roztlačenie.
Potom, keď po roztlačení motor beží na voľnobeh, stačí že pohnem volantom, zaťažím servo a motor zhasne. Rovnako zhasne aj vtedy, ak pridám plyn.
Ak motor nechám bežať asi 2-3 minúty na voľnobeh, keď sa už pohne ručička teploty, potom už motor pracuje normálne, môžem ho zaťažiť a aj riadne štartuje.
čo s tým, poraďte.
Čo som už skúsil:
Benzínové čerpadlo funguje správne, bolo vymenené pred mesiacom
Snímač otáčok – polohy zotrvačníka vymenený
Iskru dáva, a sviečky sú mokré
Snímač teploty motora vymenený
Sviečky sú nové, podľa katalógu renault, skúšal som tri rôzne sady sviečok (NGK, Renault, Champion), žiadna zmena k lepšiemu
Filter paliva menený asi pred 4 rokmi
Riadiaca jednotka nemá poruchové záznamy
Motor po naštartovaní do 5 sekúnd zhasne – postupne klesnú otáčky.
Každý ďalší pokus o naštartovanie končí neúspešne. Je počuť že zmes zapáli, no motor aj tak nenabehne. Môžem skúšať koľko chcem, aj tak nenaštartuje.
Pomôže až roztlačenie.
Potom, keď po roztlačení motor beží na voľnobeh, stačí že pohnem volantom, zaťažím servo a motor zhasne. Rovnako zhasne aj vtedy, ak pridám plyn.
Ak motor nechám bežať asi 2-3 minúty na voľnobeh, keď sa už pohne ručička teploty, potom už motor pracuje normálne, môžem ho zaťažiť a aj riadne štartuje.
čo s tým, poraďte.
Čo som už skúsil:
Benzínové čerpadlo funguje správne, bolo vymenené pred mesiacom
Snímač otáčok – polohy zotrvačníka vymenený
Iskru dáva, a sviečky sú mokré
Snímač teploty motora vymenený
Sviečky sú nové, podľa katalógu renault, skúšal som tri rôzne sady sviečok (NGK, Renault, Champion), žiadna zmena k lepšiemu
Filter paliva menený asi pred 4 rokmi
Riadiaca jednotka nemá poruchové záznamy
Scenic RXE 1.6 16V 2000 LPG
zkus technickou sekci Scenic, je tam teď toho poměrně dost ohledně tvého dotazu. Tady ti to zamknou
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
regulátor
Zkus zkontrolovat regulátor volnoběhu (je umístěn na plastové krabici za klapkou vlevo ,vede do něho konektor myslím ze 4 dráty ) tak ho zkus vytáhnou a vyčistit ,potom ,ale by jse mělo načíst diagnostikou jeho poloha.Má za úkol fungovat podobmě jako sitič..
takže myslíš,že ten regulátor volnoběho se musí nastavit?já sem ho kupoval novej.dal jsem ho tam,a žádná změna.ale mě to dělá že nechce nastartovat po ránu když je kolem nuly.tak na potřetí nebo na popátý je to dobrý.
když jsem ho tam dal,tak jsem to natočil hned.drželo to vysoký otáčky.odpojil jsem baterku,a vše v poho.
až teda na to startování.
to mě dohání k šílenství.
když jsem ho tam dal,tak jsem to natočil hned.drželo to vysoký otáčky.odpojil jsem baterku,a vše v poho.
až teda na to startování.
to mě dohání k šílenství.
diag
A zkoušel si diagnostiku - vstřikování - parametry - teplota nasávaného vzduchu,vody,podtlak v sání? ohledně regulátoru je pravda že pokud ho vyměníš a zapneš zapalování tak by se měl sám načíst ,ale je to rychlejší a lepší diagnostikou ..
Dakujem Vam za rady.
Filtre su OK, menil som v lete.
Mam nove zistenie: Ak nastartujem, a motor chyti a ihned zoslapnem plyn a asi 10-20 sekund drzim otacky asi na 1000, potom uz na volnobeh drzi a neskape.
Dalsia vec, regulator volnobehu to asi nebude, lebo motor, pokial je studeny, tak poriadne netaha, citit, ze sa dusi.
Diadnostika je OK, ziadne chybove hlasenia.
Filtre su OK, menil som v lete.
Mam nove zistenie: Ak nastartujem, a motor chyti a ihned zoslapnem plyn a asi 10-20 sekund drzim otacky asi na 1000, potom uz na volnobeh drzi a neskape.
Dalsia vec, regulator volnobehu to asi nebude, lebo motor, pokial je studeny, tak poriadne netaha, citit, ze sa dusi.
Diadnostika je OK, ziadne chybove hlasenia.
Scenic RXE 1.6 16V 2000 LPG
To ze nie su zapisane chyby v pamati zavad este nemusi znamenat, ze vsetky snimace su OK.
Skontroloval si aj konektor a kabelaz k snimacu teploty chladiacej kvapaliny?
Chcelo by to sledovat merane veliciny, ked to auto nechce startovat resp. blbne.
Skontroloval si aj konektor a kabelaz k snimacu teploty chladiacej kvapaliny?
Chcelo by to sledovat merane veliciny, ked to auto nechce startovat resp. blbne.
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych to na chybu LPG nevidel.Pri studenym startu je prakticky mimo provoz,jede na benzin a nezasahuje do rj.vozu.Zpravydla LPG jednotka nekomunikuje s rj,ale pouze snima hodnoty a kompenzuje rozdilne parametry paliv.
Navic podle toho co pise tak kdyz drzi pedal tak to pak nechcipne a jeste pri roztlaceni tento problem nema.
Je to divna zavada.Ja si typuju zapalovaci moduly (civky).Uz podle toho ze jsou mokre svicky.
Krokac to taky nebude,protoze jak seslapne pedal,je sumafuk jestli tam vubec nejaky je - klapka je orevrena.
Jinak LPG nic na voze nemeni,nezavira... tedy az na benzinove vstriky,ty odpojuje,ale zde podle mokrych svicek benzin jde.Jinak nic jinyho nereguluje
Jinak jeste motor nechytne pokud nedostane signal od cidla polohy setrvacniku.Ikdyz pises ze si ho menil,skus ho jeste ocistit.Samo ze s odpojenou baterkou!
Navic podle toho co pise tak kdyz drzi pedal tak to pak nechcipne a jeste pri roztlaceni tento problem nema.
Je to divna zavada.Ja si typuju zapalovaci moduly (civky).Uz podle toho ze jsou mokre svicky.
Krokac to taky nebude,protoze jak seslapne pedal,je sumafuk jestli tam vubec nejaky je - klapka je orevrena.
Jinak LPG nic na voze nemeni,nezavira... tedy az na benzinove vstriky,ty odpojuje,ale zde podle mokrych svicek benzin jde.Jinak nic jinyho nereguluje
Jinak jeste motor nechytne pokud nedostane signal od cidla polohy setrvacniku.Ikdyz pises ze si ho menil,skus ho jeste ocistit.Samo ze s odpojenou baterkou!
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů