Motor po naštartovaní do 5 sekúnd zhasne

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
uiop
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: úte črc 20, 2004 13:43

Motor po naštartovaní do 5 sekúnd zhasne

Příspěvek od uiop » čtv lis 12, 2009 14:11

Renault Scenic, JA04 K4M740 1,6 16V rok 2000

Motor po naštartovaní do 5 sekúnd zhasne – postupne klesnú otáčky.
Každý ďalší pokus o naštartovanie končí neúspešne. Je počuť že zmes zapáli, no motor aj tak nenabehne. Môžem skúšať koľko chcem, aj tak nenaštartuje.

Pomôže až roztlačenie.

Potom, keď po roztlačení motor beží na voľnobeh, stačí že pohnem volantom, zaťažím servo a motor zhasne. Rovnako zhasne aj vtedy, ak pridám plyn.
Ak motor nechám bežať asi 2-3 minúty na voľnobeh, keď sa už pohne ručička teploty, potom už motor pracuje normálne, môžem ho zaťažiť a aj riadne štartuje.

čo s tým, poraďte.


Čo som už skúsil:
Benzínové čerpadlo funguje správne, bolo vymenené pred mesiacom
Snímač otáčok – polohy zotrvačníka vymenený
Iskru dáva, a sviečky sú mokré
Snímač teploty motora vymenený
Sviečky sú nové, podľa katalógu renault, skúšal som tri rôzne sady sviečok (NGK, Renault, Champion), žiadna zmena k lepšiemu
Filter paliva menený asi pred 4 rokmi
Riadiaca jednotka nemá poruchové záznamy
Scenic RXE 1.6 16V 2000 LPG

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Příspěvek od Skippy87 » čtv lis 12, 2009 15:32

zkus technickou sekci Scenic, je tam teď toho poměrně dost ohledně tvého dotazu. Tady ti to zamknou
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv lis 12, 2009 17:44

Přesunuto
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » čtv lis 12, 2009 19:30

co se stane když se vypne motor?
vypne se palivo nebo i jiskra? nevypne relátko?

macin/
Advanced member
Příspěvky: 426
Registrován: pon lis 03, 2008 14:03
Bydliště: Prostějov

regulátor

Příspěvek od macin/ » pát lis 13, 2009 08:53

Zkus zkontrolovat regulátor volnoběhu (je umístěn na plastové krabici za klapkou vlevo ,vede do něho konektor myslím ze 4 dráty ) tak ho zkus vytáhnou a vyčistit ,potom ,ale by jse mělo načíst diagnostikou jeho poloha.Má za úkol fungovat podobmě jako sitič..

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » pát lis 13, 2009 18:10

takže myslíš,že ten regulátor volnoběho se musí nastavit?já sem ho kupoval novej.dal jsem ho tam,a žádná změna.ale mě to dělá že nechce nastartovat po ránu když je kolem nuly.tak na potřetí nebo na popátý je to dobrý.

když jsem ho tam dal,tak jsem to natočil hned.drželo to vysoký otáčky.odpojil jsem baterku,a vše v poho.
až teda na to startování.

to mě dohání k šílenství. :cry:
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Tadeas
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pon zář 01, 2008 20:08
Bydliště: L.Svobodu 21

Příspěvek od Tadeas » pon lis 16, 2009 19:44

Vyskusal by som vymenit filtre.

macin/
Advanced member
Příspěvky: 426
Registrován: pon lis 03, 2008 14:03
Bydliště: Prostějov

diag

Příspěvek od macin/ » úte lis 17, 2009 21:21

A zkoušel si diagnostiku - vstřikování - parametry - teplota nasávaného vzduchu,vody,podtlak v sání? ohledně regulátoru je pravda že pokud ho vyměníš a zapneš zapalování tak by se měl sám načíst ,ale je to rychlejší a lepší diagnostikou ..

Uživatelský avatar
uiop
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: úte črc 20, 2004 13:43

Příspěvek od uiop » úte lis 24, 2009 07:59

Dakujem Vam za rady.

Filtre su OK, menil som v lete.
Mam nove zistenie: Ak nastartujem, a motor chyti a ihned zoslapnem plyn a asi 10-20 sekund drzim otacky asi na 1000, potom uz na volnobeh drzi a neskape.
Dalsia vec, regulator volnobehu to asi nebude, lebo motor, pokial je studeny, tak poriadne netaha, citit, ze sa dusi.

Diadnostika je OK, ziadne chybove hlasenia.
Scenic RXE 1.6 16V 2000 LPG

Pilotek
Junior member
Příspěvky: 109
Registrován: sob zář 20, 2008 20:16
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Pilotek » úte lis 24, 2009 18:08

To ze nie su zapisane chyby v pamati zavad este nemusi znamenat, ze vsetky snimace su OK.

Skontroloval si aj konektor a kabelaz k snimacu teploty chladiacej kvapaliny?

Chcelo by to sledovat merane veliciny, ked to auto nechce startovat resp. blbne.
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02

YohanN
Advanced member
Příspěvky: 318
Registrován: čtv dub 14, 2005 10:14

Příspěvek od YohanN » stř lis 25, 2009 16:55

Hmmm, no a není tam náhodou LPG, co :?: Bych šel touto cestou, taky jsem měl auta na plyn, dvě. Nikdy už mi to do baráku nesmí. Jedna z velký spousty potíží co jsem s tím měl vykazovala dost podobný příznaky (hádaly se obě ŘJ).
Scenic Kaleido 99 1,6 16V

Xfantasy
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xfantasy » ned led 10, 2010 03:24

Ja bych to na chybu LPG nevidel.Pri studenym startu je prakticky mimo provoz,jede na benzin a nezasahuje do rj.vozu.Zpravydla LPG jednotka nekomunikuje s rj,ale pouze snima hodnoty a kompenzuje rozdilne parametry paliv.
Navic podle toho co pise tak kdyz drzi pedal tak to pak nechcipne a jeste pri roztlaceni tento problem nema.
Je to divna zavada.Ja si typuju zapalovaci moduly (civky).Uz podle toho ze jsou mokre svicky.
Krokac to taky nebude,protoze jak seslapne pedal,je sumafuk jestli tam vubec nejaky je - klapka je orevrena.
Jinak LPG nic na voze nemeni,nezavira... tedy az na benzinove vstriky,ty odpojuje,ale zde podle mokrych svicek benzin jde.Jinak nic jinyho nereguluje

Jinak jeste motor nechytne pokud nedostane signal od cidla polohy setrvacniku.Ikdyz pises ze si ho menil,skus ho jeste ocistit.Samo ze s odpojenou baterkou!
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů