Problem se startem 1.6e 66kW
Moderátor: Moderators General
Problem se startem 1.6e 66kW
Zdravím všechny,
prosím o radu jestli někdo neměl něco podobného .
Po otočení klíčkem do pollohy před startem , trvale běží benzínové čerpadlo
a kontrolka chyby elektroniky zůstane trvale rozsvícená . Při pokusu o start motor nenaskočí .
Někdy se stane , že vše začne fungovat normálně , ale teď už závada trvá.
Děkuji všem za odpovědi
prosím o radu jestli někdo neměl něco podobného .
Po otočení klíčkem do pollohy před startem , trvale běží benzínové čerpadlo
a kontrolka chyby elektroniky zůstane trvale rozsvícená . Při pokusu o start motor nenaskočí .
Někdy se stane , že vše začne fungovat normálně , ale teď už závada trvá.
Děkuji všem za odpovědi
doplnění informací
Musím doplnít o jaké auto vlastně jde .
Jedná se o Scenic I 1,6e 66Kw.
Jedná se o Scenic I 1,6e 66Kw.
Ahoj mám totožný problém s autem před startem se jen dokola točí čerpadlo a po čase shasne. Všim jsem si že jde do něj vzduch takže nemá šanci udržet naftu. to taky způsobuje když se mi náhjodou podaří nastartovat tak to neudrží motor v běhu ani dvě vteřiny.Někde se tam dostává vzduch. Jinak já mám 1.9 Dci. ale není to jedinej problém proč nestartuje nejspíš je něco v pytly u přepadovky protejká tamtudy nafta takže další věc v háji.
Renault Megane II 1,6 LPG 2007 grantour
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
řidicí jednotka bud ko, nebo má studenák, ale ve směs je neopraviltelnáJindřich píše:Mám nový poznatek , podařilo se mi nastartovat vše se jevilo normálně a po jemném poklepu rukou na řídící jednotku motor zhasl a opět se to chová jak již jsem popisoval .
čerpadlo musí po cca 3s vypnout, jesšte se mrkni na relé zda není zapečené, ale to by jsi měl vpohodě nastartovat
Spis bych to videl na nejakou oxidaci konektrou na ridici jednotce (konektororzdelat a vycisti), nebo je klidne mozny ze to poklepani na to nemelo vliv a byla to jen nahoda.
Daleko pravdepodobnejsi je zavada na cerpadle (neda dostatecny tlak) nebo na regulatoru tlaku paliva.
Daleko pravdepodobnejsi je zavada na cerpadle (neda dostatecny tlak) nebo na regulatoru tlaku paliva.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
čau. tak ani jedno z toho co jste tu napsali. problémem je ve vstřiku v jednom z nich je v háji zřejmě těsnění. proto čerpadlo nasává vzduch a nemuže udržet palivo a tím auto hned chcípne. takže se mi budou zítra dělat všechny vstřiky a snad už bude pokoj. ale tenhle problém je znatelně vidět u mě šlo vidět že mi i z trisky utíka nafta takže to šlo vidět. pokavaď u toho benziňáku nevidíš nic tak nevim no. ale mrkni na přívodní hadice do čerpadla pokavaď jsou průhledná a uvidíš. V tomhle je můj problém uvidíš co bude u tvýho no.
Renault Megane II 1,6 LPG 2007 grantour
vyřešení problému se startem
Děkuji všem za otpovědi . Můj problem jsem vyřešil opravou řídící jednotky . Zdá se podle reakce některých lidí , že tento problem není ojedinělý . Pravdě podobně se jedná o studený spoj na některé součástce a když se ví kde v zalité jednotce leží potom už je to maličkost . Tento poměrně rychlý zásah si nechají lidé zabývající se opravamy těchto jednotek velmi slušně zaplatit . Opravuji elektronická zařízení , ale přesto jsem bez znalosti rozmístění obvodů raději přenechal opravu jiným .
Není nějaká šance sehnat dokumentaci těchto zařízení ? Rozmístění součástek , obvodové schéma ,atd . Vím , že asi ne ,ale kdyby přece jenom , tak bych to uvítal .
Není nějaká šance sehnat dokumentaci těchto zařízení ? Rozmístění součástek , obvodové schéma ,atd . Vím , že asi ne ,ale kdyby přece jenom , tak bych to uvítal .
Řekl bych, že sehnat toto schéma bude víc než obtížné možná skoro nemožné. ŘJ je dosti choulostivá věc a do opravy bych se nepouštěl. Myslím, že je daleko lepší koupit novou jednotku, i když to asi nebude moc levné. Na vrakovišti by to mohlo vyjít za zajímavej peníz
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Pokial ste sikovni, resp. mate sikovneho znameho mikroelektronika (mikropajka), nebojte sa oprav riadiacich jednotiek. Ja mam sikovneho kolegu a ked uz nebola ina moznost ako vymena RJ za radovo desiatky tisic Sk, dodal som kolegovi odvahu (no co uz, v najhorsom budeme musiet kupit inu) a takmer vzdy to bola iba hlupost - studenak (utrhnuty cin na letovanom spoji) alebo vadne male rele vo vnutri RJ.
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02
Zavada RJ
zdravim,
podobny problem som riesil cca pred rokom, z nicoho nic motor vypol, alebo nesiel nastartovat. Renault servis ma obral o 270 eur, ked to urobilo po treti krat sami sa priznali, ze odzaciatku podozrievali RJ. Uz som im to nedaval opravit lebo za novu chceli 1300 Eur.
Zaniesol som staru jednotku do chiptuningovej firmy (MM racing) - chalani co tam robia maju plny sklad vadnych RJ, udajne byva velmi casto odlomeny spoj na plosaku, ano da sa to naletovat, ale kolko to vydrzi je otazne.
Ja som zohnal RJ z vrakacu, prva bola letovana, tu odmietli upravit. Druha bola uz ok. Konkretne u mna prasklo tesnenie v RJ a dostala sa tam voda, vnutrajsok bol totalne KO.
podobny problem som riesil cca pred rokom, z nicoho nic motor vypol, alebo nesiel nastartovat. Renault servis ma obral o 270 eur, ked to urobilo po treti krat sami sa priznali, ze odzaciatku podozrievali RJ. Uz som im to nedaval opravit lebo za novu chceli 1300 Eur.
Zaniesol som staru jednotku do chiptuningovej firmy (MM racing) - chalani co tam robia maju plny sklad vadnych RJ, udajne byva velmi casto odlomeny spoj na plosaku, ano da sa to naletovat, ale kolko to vydrzi je otazne.
Ja som zohnal RJ z vrakacu, prva bola letovana, tu odmietli upravit. Druha bola uz ok. Konkretne u mna prasklo tesnenie v RJ a dostala sa tam voda, vnutrajsok bol totalne KO.
B3K
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů