dusenie otacok

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
sonics007
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon zář 14, 2009 21:09

dusenie otacok

Příspěvek od sonics007 » stř zář 16, 2009 14:52

Zdravim kupil som renault megane scenic 1998 1.6 benzin 153.000 mil
a mam tam problem ze pri kazdom rychlostnom stupnmi ked pridavam tak okolo 3000 otaciek stale drzim plym a mi to zacne dusit na dve sekundy apotom to zaside aj ked nie bohvie ako predchdzajuci majitel anglican bol v servise mu povedali ze tobude lambda sonda alebo rozdelovac kab lesu nove
.to dusenie robi aj inokedyked napriklad viac pridam plyn ako napr pri prediehani. prosim vasporadte mi nakolko anglicke servisy su velmi drahe a nic neurobia su tu tupy opravary.dakujem za rady a postrehy

dnes som zistil ze ked mam riadne zahriaty motor myslim pri dlhsej ceste mi to robi do takej mier ze auto nieje schopne jazdy najprv som myslel ze mi dosiel benzin tak som siel natankovat.. prestalo som a potom zase ked teplota stupla tak to zacalo ako keby nemalo benzin nemoze to byt rozdelovac kamarat mi vravel ze je mu to robil rozdelovac

Pilotek
Junior member
Příspěvky: 109
Registrován: sob zář 20, 2008 20:16
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Pilotek » pát zář 25, 2009 21:54

Najprv zacni jednoduchymi (a lacnejsimi) vecami:
- palivovy filter
- vzduchovy filter
- sviecky.
Ale mohla by to robit aj niektora zapalovacia cievka. Na starsich Scenicoch su dve - vedu z nich kable ku svieckam. Haprujuca cievka by mohla reagovat na teplotu - ked je horuca (je navrchu motora na kryte hlavy valcov) - hapruje viac.

Ale moze to byt aj kopu inych veci, tazko takto na dialku trafit do cierneho.
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02

sonics007
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon zář 14, 2009 21:09

Příspěvek od sonics007 » čtv říj 15, 2009 18:21

Pilotek píše:Najprv zacni jednoduchymi (a lacnejsimi) vecami:
- palivovy filter
- vzduchovy filter
- sviecky.
Ale mohla by to robit aj niektora zapalovacia cievka. Na starsich Scenicoch su dve - vedu z nich kable ku svieckam. Haprujuca cievka by mohla reagovat na teplotu - ked je horuca (je navrchu motora na kryte hlavy valcov) - hapruje viac.

Ale moze to byt aj kopu inych veci, tazko takto na dialku trafit do cierneho.
som kontroloval vzduchovy filter a je ako novy zajtra kupim sviecky a palivovy filter. a potom ak to nepomoze skusim tie civky staci aj vymenit jednu alebo obe? a co tak lanbda sonda nemoze robit tieto problemy? lebo som kupil novu renault scenic univerzalnu len som sa sekol ja mam 3 kablikovu 1 cierny a 2biele a ta univerzalna ma 1 cierny sivy a dva biele co sa stane ked ju tam dam a ten sivy nezapojim.len tam mimochodom tato universalna sa napaja na stari konektor.dakujem
Renault megane scenic RN 1.6e 1998 136.000 mil

Smith
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: sob led 20, 2007 09:18

Příspěvek od Smith » čtv říj 15, 2009 21:33

4 kabelová lambda má proti 3 k. navíc kostru, která je u 3 k. braná z výfuku. Když ten zemnící k. nezapojíš, nebo připojíš na kostru, nemělo by to vadit.
R.Scenic 1,6e, 66kW/90k, r.v.1/1999, klima, Mio C250

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů