Kryt víčka nádrže

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

scenic
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob říj 27, 2007 23:03

Kryt víčka nádrže

Příspěvek od scenic » sob črc 25, 2009 14:04

Ahoj, občas se mi stane že se mi zasekne zámek krytu víčka nádrže - zámek se odemkne, ale ta tyčka co vyjíždí a zajíždí do víčka se mi vrátí (asi setrvačností) do polohy zamčeno. Kryt víčka pak neotevřu. Dělá to hlavně v zimě. Zkoušel jsem to několikrát otevřít zevnitř tím táhlem, ale zbytečně, ani se to nehlo.
Zkoušel jsem nechat kryt víčka otevřený a zamknout zámek. Západka vyjela. Podržel jsem ji v prstech a zamkl auto. Západka zůstala v prstech a můžu si s ní volně hejbat sem a tam... Je to normální?

Jak to mam rozdělat? Musim sundat plasty v kufru? Poraďte mi prosím.
Scenic 2000, 1.6 16V

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Re: Kryt víčka nádrže

Příspěvek od zdeny65 » stř črc 29, 2009 06:26

Tak ta tyčka má na konci,který je uvnitř ozubení,který zapadá do pastorku na el.motorku.To,že ji udržíš znamená ulámaný zuby na tyčce nebo pastorku.Pro demontáž musíš sundat vnitřní plasty.Jestli to půjde opravit netuším,ale kdo ví?
Renault Scenic 1,9 dTI

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Příspěvek od Skippy87 » stř črc 29, 2009 11:07

žádný plasty sundavat nemusíš :!: stačí když povolíš ten šroub u víčka nádrže. V kufru otevřeš schránku na prav. straně. Odcvakneš tu krytku k zadnímu světlu. Pak je tam takový černý molitan, který když odendáš, tak uvidíš díru a povedou tam 2 dráty - zelenej a bílej. za ten když zatáhneš, tak vytáhneš celej motorek. Nebo tam můžeš šáhnout růčo a vytáhnout ho.

Mě se zase ta tyčka zlomila. Opravit mi to bohužel nejde a ani nešlo, takže momentálně mám zámek nefunkční :(

hodím sem fotky jak to vypadá


[img=http://img158.imagevenue.com/loc812/th_ ... _812lo.JPG]
[img=http://img187.imagevenue.com/loc893/th_ ... _893lo.JPG]
[img=http://img18.imagevenue.com/loc441/th_5 ... _441lo.JPG]
[img=http://img208.imagevenue.com/loc574/th_ ... _574lo.JPG]
[img=http://img220.imagevenue.com/loc370/th_ ... _370lo.JPG]
Naposledy upravil(a) Skippy87 dne stř črc 29, 2009 11:22, celkem upraveno 2 x.
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

scenic
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob říj 27, 2007 23:03

Příspěvek od scenic » stř črc 29, 2009 11:14

Díky za rady. Tak o víkendu na to mrknu, když mi sem hodíš fotky, bude to paráda :-)

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Příspěvek od Skippy87 » stř črc 29, 2009 11:25

:arrow: up
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

scenic
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob říj 27, 2007 23:03

Příspěvek od scenic » stř črc 29, 2009 11:38

No vypadá to docela jednoduše, jsem zvědavej co tam budu mít já. To zlomený táhlo nejde slepit?

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Příspěvek od Skippy87 » stř črc 29, 2009 11:45

ale jo jde, jenže ten motorek má docela sílu. A pokud se nepletu, tak to očko na konci slouží jako protizávaží, právě kvůli té síle setrvačnosti a akcelerace. Takže i přesto že to slepím, tak ta síla to utrne znova. Zkoušel jsem tam natavit i jehlu, aby ten spoj byl vyztuženej, ale ani to nepomohlo :( teoreticky tam to očko být nemusí, dalo by se to udělat. Jenže to protizavažíčko tlumí hluk samotnýho systému. Já na to právě přišel díky tomu, že jsem zamknul auto a najednou slyším od zámku takovej kravál jak vrtačku. Tak se podívám o on zámek nádrže. Sice fungoval, ale s tím kraválem :( :( tak jsem se na to mrknul a tohle jsem našel. Bydlím na vesnici, takže tam nehrozí že mi někdo vycucne naftu. A to si před sousedama dolívám věčně dotaženou naftu z barelů :-)
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » stř črc 29, 2009 18:19

[quote="Skippy87"]žádný plasty sundavat nemusíš :!: stačí když povolíš ten šroub u víčka nádrže. V kufru otevřeš schránku na prav. straně. Odcvakneš tu krytku k zadnímu světlu. Pak je tam takový černý molitan, který když odendáš, tak uvidíš díru a povedou tam 2 dráty - zelenej a bílej. za ten když zatáhneš, tak vytáhneš celej motorek. Nebo tam můžeš šáhnout růčo a vytáhnout ho.

Mě se zase ta tyčka zlomila. Opravit mi to bohužel nejde a ani nešlo, takže momentálně mám zámek nefunkční :(


Nevím,jak to máš,ale já pod víčkem nádrže-myslím to co se odklápí,žádnej šroub nemám.a proto musí plasty dolu.Nezapomeň,že máš mladší auto.Jestli tam má kolega šroub,tak to asi půjde,jestli ne tak má totéž co já.
Renault Scenic 1,9 dTI

scenic
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob říj 27, 2007 23:03

Příspěvek od scenic » stř črc 29, 2009 22:57

No jestli jsem to dobře pochopil, tak u toho kolíčku co vyjíždí a zajíždí je myslim matice - když ji povolim tak by to mělo jít ven - vnitřkem :-)

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » čtv črc 30, 2009 05:32

scenic píše:No jestli jsem to dobře pochopil, tak u toho kolíčku co vyjíždí a zajíždí je myslim matice - když ji povolim tak by to mělo jít ven - vnitřkem :-)
Přesně tak.Povolíš a vytáhneš.
Renault Scenic 1,9 dTI

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » čtv črc 30, 2009 05:38

Skippy87 píše:ale jo jde, jenže ten motorek má docela sílu. A pokud se nepletu, tak to očko na konci slouží jako protizávaží, právě kvůli té síle setrvačnosti a akcelerace. Takže i přesto že to slepím, tak ta síla to utrne znova. Zkoušel jsem tam natavit i jehlu, aby ten spoj byl vyztuženej, ale ani to nepomohlo :( teoreticky tam to očko být nemusí, dalo by se to udělat. Jenže to protizavažíčko tlumí hluk samotnýho systému. Já na to právě přišel díky tomu, že jsem zamknul auto a najednou slyším od zámku takovej kravál jak vrtačku. Tak se podívám o on zámek nádrže. Sice fungoval, ale s tím kraválem :( :( tak jsem se na to mrknul a tohle jsem našel. Bydlím na vesnici, takže tam nehrozí že mi někdo vycucne naftu. A to si před sousedama dolívám věčně dotaženou naftu z barelů :-)
To očko slouží k nouzovému otevření víka nádrže.Žádný protizávaží :shock: Zatáhneš a otevřeš.Jinak za tu tyčku,když se zatáhne,tak musí být cítit,jak otáčí motorkem,čili s ní jde pohybovat.
Renault Scenic 1,9 dTI

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Příspěvek od Skippy87 » čtv črc 30, 2009 08:52

jj, to je možný že slouží jako nouzové otevření. Ale hlavně na tom tý tyčce s očkem je taková kostka (vymezuje vůli aby to nedělalo právě takovej rachot) jinak za novej z vrakáče chtějí 500,- (vojkov)
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

littleboy78
Advanced member
Příspěvky: 291
Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od littleboy78 » čtv črc 30, 2009 09:00

Skippy87 píše:ale jo jde, jenže ten motorek má docela sílu. A pokud se nepletu, tak to očko na konci slouží jako protizávaží, právě kvůli té síle setrvačnosti a akcelerace. Takže i přesto že to slepím, tak ta síla to utrne znova. Zkoušel jsem tam natavit i jehlu, aby ten spoj byl vyztuženej, ale ani to nepomohlo :( teoreticky tam to očko být nemusí, dalo by se to udělat. Jenže to protizavažíčko tlumí hluk samotnýho systému. Já na to právě přišel díky tomu, že jsem zamknul auto a najednou slyším od zámku takovej kravál jak vrtačku. Tak se podívám o on zámek nádrže. Sice fungoval, ale s tím kraválem :( :( tak jsem se na to mrknul a tohle jsem našel. Bydlím na vesnici, takže tam nehrozí že mi někdo vycucne naftu. A to si před sousedama dolívám věčně dotaženou naftu z barelů :-)
hoši slezte ze stromů :lol: dneska už není nádrž bandaska na benzím, je tam soustava FLVV a ROV ventilů, takže kdo z Vás vytahne benzím hadičkou přes plnící víčko, tomu natankuju plnou nádrž.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » čtv črc 30, 2009 09:11

Mimo mísu. :?
Renault Scenic 1,9 dTI

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » čtv črc 30, 2009 09:13

Neříkej dvakrát :lol: Neřekl sji kolik a něco z toho vždy dostaneš :wink: (pokud nepočítáme tvoje LPG) :twisted: :twisted:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

scenic
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob říj 27, 2007 23:03

Příspěvek od scenic » čtv črc 30, 2009 09:37

littleboy je fakt mimo mísu :? Podle tebe je zámek k ničemu? až ti někdo ukradne víčko, nebo ti nahází do hrdla bordel, budeš mluvit jinak. Je fakt že ovládání víčka mohlo bejt vyřešený jinak, ale je to udělaný takhle.. :(
Takže littleboy by mohl slízt ze stromu a přečíst si důvod proč jsem tohle téma zakládal.

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Příspěvek od Skippy87 » čtv črc 30, 2009 10:15

littleboy78 píše:
Skippy87 píše:ale jo jde, jenže ten motorek má docela sílu. A pokud se nepletu, tak to očko na konci slouží jako protizávaží, právě kvůli té síle setrvačnosti a akcelerace. Takže i přesto že to slepím, tak ta síla to utrne znova. Zkoušel jsem tam natavit i jehlu, aby ten spoj byl vyztuženej, ale ani to nepomohlo :( teoreticky tam to očko být nemusí, dalo by se to udělat. Jenže to protizavažíčko tlumí hluk samotnýho systému. Já na to právě přišel díky tomu, že jsem zamknul auto a najednou slyším od zámku takovej kravál jak vrtačku. Tak se podívám o on zámek nádrže. Sice fungoval, ale s tím kraválem :( :( tak jsem se na to mrknul a tohle jsem našel. Bydlím na vesnici, takže tam nehrozí že mi někdo vycucne naftu. A to si před sousedama dolívám věčně dotaženou naftu z barelů :-)
hoši slezte ze stromů :lol: dneska už není nádrž bandaska na benzím, je tam soustava FLVV a ROV ventilů, takže kdo z Vás vytahne benzím hadičkou přes plnící víčko, tomu natankuju plnou nádrž.
ty tvé ventily jsou tak možná na tvé plynové nádrži :!: :!: , nevím co by dělaly u nádrže na klasické pohonné hmoty???? :?: :!:
1. nevím jakou funkci by pak plnilo zamikaní nádrže
2. nevím k čemu by tam ten ventili byli? A ještě 2 nějaky FLVV a ROV
3. v plnícím hrdle v některých utech bývá pojistka, přes kterou hadičku neprotáhneš a pistolí jí musíš zmačknout (já jí měl třeba u opela - byla plastová)
4. zajíbalo by mě jak říkáš že jsou tam ty kohouty, jak to funguje?? Neříkej mi, že jen tak otevřu nádrž strčím tam pistoli a začnu tankovat a ventily nějakým zahadným způsobem se otevřou a pustí palivo až do nádrže :?: :?: :!: :!: nebo ty ventily musím nejdřív někde otevřít, aby jsem mohl natankovat? to asi nee viď? :lol:
5. já když tankuju, tak slyším jak nafta teče rovnou do nádrže, a jestli tam nějaká pojistka je, tak jedině taková ta plastová v plnícím hrdle.

To o čem ty mluvíš jsou určitě bezpečnostní pojistné ventily k LPG :!:
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

littleboy78
Advanced member
Příspěvky: 291
Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od littleboy78 » čtv črc 30, 2009 11:02

Skippy87 píše:
littleboy78 píše:
Skippy87 píše:ale jo jde, jenže ten motorek má docela sílu. A pokud se nepletu, tak to očko na konci slouží jako protizávaží, právě kvůli té síle setrvačnosti a akcelerace. Takže i přesto že to slepím, tak ta síla to utrne znova. Zkoušel jsem tam natavit i jehlu, aby ten spoj byl vyztuženej, ale ani to nepomohlo :( teoreticky tam to očko být nemusí, dalo by se to udělat. Jenže to protizavažíčko tlumí hluk samotnýho systému. Já na to právě přišel díky tomu, že jsem zamknul auto a najednou slyším od zámku takovej kravál jak vrtačku. Tak se podívám o on zámek nádrže. Sice fungoval, ale s tím kraválem :( :( tak jsem se na to mrknul a tohle jsem našel. Bydlím na vesnici, takže tam nehrozí že mi někdo vycucne naftu. A to si před sousedama dolívám věčně dotaženou naftu z barelů :-)
hoši slezte ze stromů :lol: dneska už není nádrž bandaska na benzím, je tam soustava FLVV a ROV ventilů, takže kdo z Vás vytahne benzím hadičkou přes plnící víčko, tomu natankuju plnou nádrž.
ty tvé ventily jsou tak možná na tvé plynové nádrži :!: :!: , nevím co by dělaly u nádrže na klasické pohonné hmoty???? :?: :!:
1. nevím jakou funkci by pak plnilo zamikaní nádrže
2. nevím k čemu by tam ten ventili byli? A ještě 2 nějaky FLVV a ROV
3. v plnícím hrdle v některých utech bývá pojistka, přes kterou hadičku neprotáhneš a pistolí jí musíš zmačknout (já jí měl třeba u opela - byla plastová)
4. zajíbalo by mě jak říkáš že jsou tam ty kohouty, jak to funguje?? Neříkej mi, že jen tak otevřu nádrž strčím tam pistoli a začnu tankovat a ventily nějakým zahadným způsobem se otevřou a pustí palivo až do nádrže :?: :?: :!: :!: nebo ty ventily musím nejdřív někde otevřít, aby jsem mohl natankovat? to asi nee viď? :lol:
5. já když tankuju, tak slyším jak nafta teče rovnou do nádrže, a jestli tam nějaká pojistka je, tak jedině taková ta plastová v plnícím hrdle.

To o čem ty mluvíš jsou určitě bezpečnostní pojistné ventily k LPG :!:
omlouvám se všem za pozdvižení, které jsem tou větou vyvolal a že se tím naruší původní smysl tohoto vlákna, ale vzhledem ktomu, jaké reakce to vyvolalo, tak vysvětlím jak to funguje.
Nejdříve pojmy:
FLV - FILL LIMIT VALVE, ROV - ROLL OVER VENTIL.
Nádrž musí plnit několik funkcí, některé z nich jsou:
Při převrácení vozidla na střechu nesmí z nádrže vytékal palivo, což zajišťují ROV (Pokud je auto na kolech, ventil je otevřený, pokud se nádrž nakloní u určitý úhel, ventil se uzavírá)
FLV je mnohem komplikovanější a špatně se to vysvětluje bez obrázku - zajišťuje, aby v nádrži byl konstatní tlak (přisávání vzduchu nebo vypoustění výparů vlivem změn teploty a spotřeby paliva), dále aby na obsluhu při tankování nevycáknul benzín. Další věc je že palivové výpary nejdou přímo do vzduchu, ale v soustavě kondenzují a stékají zpět do nádrže, zbytek výparů jde přes uhlíkový filtr do atmosféry. Dieselové systémy jsou jednodušší, protože nafta není tak těkavá. U nás v kolbence ty systémy vyrábíme pro většinu evropských automobilek, takže vím jak to celé vypadá a funguje, takže to není ve stylu jedna paní povídala. Bylo by to na několik stránek textu a obrázků, to ale není předmětem tohoto vlákna. Věřte mi, máte tam spoustu věcí, o kterých ani netušíte že tam jsou, to že tzam jsou zjistíte ve chvíli, když přestanou fungovat. Všem přeju úspěšnou opravu víčka a dále už prosím můj výrok nekomentujte.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG

Uživatelský avatar
Skippy87
Člen RCČR
Příspěvky: 924
Registrován: pát čer 19, 2009 09:11

Příspěvek od Skippy87 » čtv črc 30, 2009 11:25

taky se omluvuju za přehnanou reakci, ale tohle jsem si opravdu nedovedl představit :) v životě jsem o tom neslyšel ale rozebranou nádrž jsem viděl, ale ventily ne. Jak to popisuješ, tak to zní celkem rozumně a věrohodně :wink: a taky bych si o tom rád něco přečetl, takže můžeš třeba písnout několik stránek PM, pač na netu jsem nic nenašel. Dík

Edit: Už jsem to našel
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)

Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron

scenic
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob říj 27, 2007 23:03

Příspěvek od scenic » ned zář 13, 2009 13:29

zdravim :-)

Tak to táhlo mam ulomený uplně ve stejným místě jako to má skippy87 na fotkách. Kde to budu shánět nevim... :-(

Uživatelský avatar
šemík
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: pát čer 30, 2006 21:48
Bydliště: Karviná vedle Ostravy za Bohumínem
Kontaktovat uživatele:

u nas se čoruje šroubovakem do dna

Příspěvek od šemík » pát říj 23, 2009 20:22

u nas se čoruje šroubovakem do dna

Ja si ulomil dvířka sem osel na dvířkách je plastovy rantlik do ktereho je vsazene pero spravoval ste to někdo? lepil? prosim o napad radu jinak to du mastit sekundakem ta díra je fakt hrozná bez toho krytu-dvířek

prosim raději na e-mail děkuji předem
POKUD VÍŠ NAPIŠ
Kaleido 1,6 16v jezdil v SRN 6/99 120000km 2*šíbr 4*okna 4*airb klima HOTsedadla HOT p? okno Al 15" Michelin schemik*volny*cz

Ehe
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob úno 20, 2010 20:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ehe » sob úno 20, 2010 20:32

scenic píše:zdravim :-)

Tak to táhlo mam ulomený uplně ve stejným místě jako to má skippy87 na fotkách. Kde to budu shánět nevim... :-(
No taky jsem tak dopadl. Napadá mě leda to znovu slepit (použil jsem tavné lepidlo) a doplnit nějakým el. obvodem pro zkrácení impulsu při zamykání - odemykání tak, aby ten motorek (co má pěknou sílu) nepřetláčel tu mechaniku tak dlouho. Si říkám proč to tak blbě někdo vymyslel.

KV
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: čtv říj 18, 2007 13:22

Příspěvek od KV » úte dub 13, 2010 13:38

Cus,podarilo se to nekomu ,,opravit" bez vymeny kus za kus ???

Milano22
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: sob dub 04, 2009 15:55
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od Milano22 » stř dub 14, 2010 21:22

ahoj, taky se mi to jednou ulomilo tedy uvnitr jak je prave to perko kovovy nebo spis pružnej plíšek (ta smyčka) tak alepit ne nebo neni to tak jisty aby to opet drzelo pri nandavaní je s tou pruzinuo vyvinuta vetsi sila a muze se to znovu poskodit ale nejlepsi je tu pruzinu pridelat k vicku a zas to tam zapasovat. ja udelal z plechu novou pruzinu kterou jsem pridelal do toho vicka, vyvrtal do vicka malou dirku a trochu vetsi aby se ten sroubek zapustil a prisrouboval k tomu plisku. a vse v poho drzi no a z venku to chce zakytovat a striknout a zadnej problem. lepsi nez kupovat novej.
Renault Megane II 1,6 LPG 2007 grantour

Bobrik
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte kvě 04, 2010 13:01

Kryt víčka nádrže

Příspěvek od Bobrik » úte kvě 04, 2010 13:17

Ahoj.Kdyby jste někdo chtěl ,spravoval jsem to otvírání na sestřino autě.Mám i pár fotek,ale nevím jak je sem dát..Do toho rozbitého táhla jsem našrouboval samořezku,ucvakl hlavičku a druhou půlku našrouboval proti.Drží to jako býk.Dokonce mi povedlo utrhnout i ten závit,který to drží v karoserii.Taky to šlo opravit.Provrtal jsem šroub a zbrousil hlavu.Těď už je to nerozbitný.Nový stojí asi 2000kč.

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů