R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » ned led 11, 2009 06:50

Snad to bude dobrý.Držím palce.
Renault Scenic 1,9 dTI

dupisek
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon led 05, 2009 13:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dupisek » ned led 11, 2009 17:04

Díky,dám potom vědět. :-)

dupisek
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon led 05, 2009 13:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dupisek » úte led 13, 2009 07:44

Tak baterka je nabitá,ale bohužel jsem nenastartoval. Žádný cvakání relátka,čerpadlo normálně nadávku,startovat to startuje,ale nechytne. Občas se ozve bouchnutí,někdy pravidelně,někdy vůbec.........nevím co si mám myslet. V hloubi duše to svádím na ten mráz,protože to auto stojí před domem už týden. Nastartoval jsem jen v pátek a to jen na chvilku,když jsem zařadil rychlost a chtěl odjet,tak to chcíplo a pak už nic. Teď to už nechytá...........:-(
Už aby ten mráz zmizel...........nicméně servis mne asi nemine :-(

dupisek
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon led 05, 2009 13:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dupisek » stř led 14, 2009 15:22

Tak auto je asi kaput. Při startování se ozývá bouchání a po každým bouchnutí to jakoby škobrtne tak,že se to skoro zastaví. Takže se rozmýšlím,jestli to mám,nebo nemám nechávat opravit. Na opravu bych si musel buď počkat,nebo si půjčit :-(
Přitom v pátek,když se to zničeho nic začalo chovat normálně jsem nastartoval,ale když jsem se chtěl rozjet,tak to chcíplo. Od tý doby to nechce nastartovat. Asi si to půjdu hodit,protože to vypadá hodně blbě :-(

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » stř led 14, 2009 16:20

aby to už nebylo více závad - čerpadlo, resp. jeho přívod elektřiny a to bouchání přeskočené rozvody...
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » stř led 14, 2009 16:39

Tak to je teda na prdlačku.Vypadalo to,že se to povedlo a nic.Já měl o Vánocích taky pech.Prdlo mi těsnění pod hlavou a 15000 v .....
Renault Scenic 1,9 dTI

dupisek
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon led 05, 2009 13:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dupisek » stř led 14, 2009 16:46

Volal jsem známému,prý se rozvody projevujou silným boucháním jako když se bouchá kladivem do železa. To se v mém případě neprojevuje. Normálně to startuje,ale občas to jako kdyby ten jeden píst narazil na větší odpor...........tak mne tak napadlo..........ono to relátko co spíná čerpadlo spíná ještě vstřiky.........tak jestli náhodou není problém někde na vstřikování??? Ještě jsem odpojil palivovou hadičku u motoru,vystříkl na mne benzín pod tlakem........kdo ví co to je..:-(

dupisek
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon led 05, 2009 13:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dupisek » stř led 14, 2009 16:47

15000 o vánocích? To bych se asi šel objesit rovnou.......mám sotva 2000............

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » stř led 14, 2009 16:51

Denně jezdím,tak mi nic nezbejvalo.Hlavně si dej bacha na moc oprav.To je kolikrát koupit druhej motor,protože jestli tam máš rozhašený všechno,což nikdo neví,tak motor vyjde levněji.
Renault Scenic 1,9 dTI

dupisek
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon led 05, 2009 13:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dupisek » stř led 14, 2009 17:26

No plánuju,že to nechám opravit a prodám to.........za poslední půl rok jsem do toho vrazil už spoustu peněz a nebere to konce.......už mne to nebaví..........

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » stř led 14, 2009 17:39

Já to dělám taky.Jestli do auta začnu cpát peníze,tak jde z baráku.Jestli se něco pořád objevuje,tak je lepší to prodat jek to bude jezdit.No a jestli ne,tak jestli máš místo,tak lepší na díly,jak v celku.To jsou hrozný ceny,směrem dolů.
Renault Scenic 1,9 dTI

dupisek
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon led 05, 2009 13:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dupisek » čtv led 15, 2009 18:13

Tak jsem zjistil,že to relé,které spíná čerpadlo,spíná ještě vstřiky a pak ještě dvě věci,ale to nevím co to je. Nějaký ventily. Proměřoval jsem kontakt,který spíná čerpadlo a zároveň vstřiky a proměřil jsem ho s kontaktama těch vstřiků. Zjistil jsem,že u všech čtyř konektorů mi jde plus i kostra na jeden kontakt a na druhej nejde nic. Tím pádem jsem zjistil,že ten kontakt,který má vlastně spouštět čerpadlo je propojený s kostrou a tohle propojení se při zahýbání konektorem od řídící jednotky ztratí. Šel jsem tedy po svazku kabelů od konektoru ŘJ a našel jsem jeden upadlej drát od kostry a ještě tam musí být někde zkrat,ale podle hýbání kabelem je až někde vzadu za motorem,takže se tam nemůžu ani pořádně dostat. Jsem zvědavej,co tam ještě najdu. Ale hlavně jsem zvědavej kdy to najdu,protože přístup je tam opravdu na dvě věci :?

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » čtv led 15, 2009 18:20

Když sundáš stěrače,tak sundáš i plasty a pak jsou tam cca 4 šrouby a dá se sejmout ten plech,nebo příčník a je tam lepší přístup.To mi řekl kluk v servisu.Jestli chceš,pošlu Ti odkaz na takový demontáže,třeba Ti to pomůže?
Renault Scenic 1,9 dTI

dupisek
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon led 05, 2009 13:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dupisek » čtv led 15, 2009 18:31

Určite,sem s tím. Beru každou radu i pomoc. Díky :-)

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » pát led 16, 2009 22:35

Jo ty kabely jsou vůbec katastrofa, sotva jsem dořešil ten joystick na ovládání zrcátek (kvůli kterému hořely Scéniky) tak taky proměřuju elektriku na motoru - špatné starty atd... :twisted: A navíc se mi do toho daly kuny a žerou mi hlukovou izolaci motoru a občas nějakej ten kabel :D
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » sob led 17, 2009 07:06

Tak na ty kuny je dobrý ten elektronickej odpuzovač.Funguje na 100%.
Jinak kabeláž je teda žalostná.To by člověk natáhl doma líp,než co nám prodají v autech.Chce to kupu izolačky,bužírku a hodně času na to dát to dohromady.
Renault Scenic 1,9 dTI

dupisek
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon led 05, 2009 13:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dupisek » pon led 19, 2009 14:07

Tak už to jezdí...........o víkendu jsem se kurýroval,takže jsem se k tomu nedostal. Zkrat jsem nikde nenašel,protože najednou zmizel a po ukostření toho upadlýho drátu,který jsem našel hluboko za motorem,se to rozjelo. :-)
Všem zúčastněným děkuju za rady,tipy a hlavně snahu pomoct. Díky mockrát ;-)

zdeny65
Senior member
Příspěvky: 1222
Registrován: ned lis 09, 2008 06:23
Bydliště: Starý Vestec

Příspěvek od zdeny65 » pon led 19, 2009 18:37

Tak to blahopřeju!!!Užij si normálního startování a jízdy!!!
Renault Scenic 1,9 dTI

paulici1
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: ned kvě 27, 2012 08:13

Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?

Příspěvek od paulici1 » ned kvě 27, 2012 08:19

zdravim vsechny, mam tu ten samej problem... kdyz zapnu klicek tak zacne cvakat rele a i v cerpadle. potreboval bych jestli nekdo nevimte jakou barvu maji ty kabely z RJ k cerpadlu a k tomu rele... dekuji za odpoved ;)

dupisek
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pon led 05, 2009 13:29
Kontaktovat uživatele:

Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?

Příspěvek od dupisek » pon kvě 28, 2012 14:39

paulici1 píše:zdravim vsechny, mam tu ten samej problem... kdyz zapnu klicek tak zacne cvakat rele a i v cerpadle. potreboval bych jestli nekdo nevimte jakou barvu maji ty kabely z RJ k cerpadlu a k tomu rele... dekuji za odpoved ;)
Jestli ti cvaká relé u motoru, není to palivové čerpadlo!!!!!!

Šáhni rukou za motor na straně kde je rozvodový řemen. Úplně zezadu na motoru jsou dva kabely tuším asi růžový barvy. Jsou to kabely na ukostření a jsou připojený k motoru. Musíš šáhnout na spoj a zatáhnout za každý zvlášť, protože mě se třeba od oka jevily jako připojené, ale jeden byl prostě uhnilý.
Když upadne jeden z nich, stane se to zmíněné cvakání relé a když upadne ten druhý, začne ti lítat ručička tachometru, to jsem řešil na podzim minulýho roku.

33chose33
Experienced member
Příspěvky: 574
Registrován: čtv kvě 21, 2009 18:09
Bydliště: Plzeň, Praha

Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?

Příspěvek od 33chose33 » pát pro 04, 2020 19:06

Ahoj,
navážu na podobný problém. Mám Scenica I 2000 motor 1.6 16V K4M 700. Prasknul mě za jízdy rozvodový řemen, lépe řešeno utrhali se zuby. Auto jsem celé rozebral, opravil hlavu a složil, ale teď nejde nastartovat, protože vůbec neteče benzín do motoru. Po dlouhém hledání jsem zjisitl, že nejde prod do čepadla. Když si ho přivedu bokem, tak se čepadlo normálně rozjede, což považuji za úspěch. Vedle baterie jsem zkontroloval a očistil všechny pojistky a zkontroloval jsem všechny relé a elektricky jsou OK. Když relé na pozici B spojím natvrdo svorku 30 a 87, tak si nestane u čerpadla nic, ale objeví se +12 u filtru s aktivním uhlím (černá bedna nad jednotkou ABS za pravým předním světlem). Pak jsem zkoušel CLIP, ale u tech starých aut běží v nějakém starším režimu v kterém se moc nevyznám. K řídící jednotce vstřikování jsme se ani nepřipojil, šla mi jen ŘJ ABS a palubní desky. Jde se na ni připojit nebo to je chyba? V chybových kodech jsem našel zmínku o čidlu nárazu. Zkusil jsem ho zamáčknout a chybu smazat. Bohužel bez úspěchu, chyba tam je stále, nebo ji smazat neumím. Je možné, že i když spínací relé spnu natvrdo, tak ŘJ stejně čerpadlo blokuje z důvodu nárazu?
A aby nebylo všemu konce přestala mi svítit kontrolka mazání, snímač jsem proměřl a byla tam -, což by mělo být s nízkým tlakem dobře. Když do kabelu pošlu násilím - z baterie, tak se nic nestane. CLIP hlási chybu vedení k čidlu tlaku oleje.
Máte někdo nejaký tip, jsme vážně zoufalej.
Renault Master 2500ccm 1999
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.

33chose33
Experienced member
Příspěvky: 574
Registrován: čtv kvě 21, 2009 18:09
Bydliště: Plzeň, Praha

Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?

Příspěvek od 33chose33 » sob pro 05, 2020 20:50

Tak problém vyřešen. Nejpre jsme kontrolovat nárazové čidlo, odpojil od kabeláže a zkusil proměřit multimetrem. Čidlo má 3 piny, ale vedou do nej jen krajní kabely a prostřední je volný. Pokud funguje, tak musí uzavírat obvod. To bylo OK, dále jsem vyndal snímač otáček kliky (motýlek) a proměřil a měl 200 ohm, což by mělo být také OK. Pak jsme se vrátil na nárazové čidlo a zjistil, že ani v jednom z kabelů nic není (proměřeno multimetrem). Hledal jsme na netu a zjistil, že vzálenější kabel má mít pernamentní -, tak jsem opět připojil multimetr proti baterce a nic to neukázalo. Vzteky jsem praštil do svazku kabelů a multimetr pípnul. Pak už to bylo jasné hledal jsem a našel pod pojistkami a deskou se spínacími relé co je u baterky je několik spojek a z jedné byl vytržený kabel co tam přiváděl -. Během 5 min jsem pin opravil, celé zapojil a v té chvíli mě polil benzín, jak naběhlo čerpadlo. Opravdu stačil opravit jeden pin a vyřešili se mi 4 závady a ato funguje jek má.
Renault Master 2500ccm 1999
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.

1dali
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: sob led 11, 2014 22:40
Bydliště: sever

Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?

Příspěvek od 1dali » sob úno 10, 2024 02:26

Ahoj, mám podobný problém u Megane Scenic 1,6e.
Za jízdy přestane táhnout, spadnou otáčky a chcípne.
Ze začatku to udělalo sem tam jednou do měsíce.
Po chcípnuti během sekundy hned jelo dál akorát se
vynulovaly hodiny.
Už mi to udělá i třikrát do 5.km (pokaždé se vynulují hodiny).
Teď naposledy chcípnul a už jsem ho nenastartoval, startér točil na prázdno, na hodinách prázdno bez nul svítilo jen posvícení, jinak vše (kontrolky) svítily normálně...
Po odstaveni cca 20min. Hodiny blikaly nuly tak už,
jsem věděl že, chytne.
Dělá to při teplem i studeném motoru.
Na diagnostice nic.
Předem děkuji, za každou rozumnou radu.
Škoda 120L, VW Passat 1,8T 20V, Renault Scenic 1,6e

1dali
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: sob led 11, 2014 22:40
Bydliště: sever

Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?

Příspěvek od 1dali » sob úno 10, 2024 02:27

Ahoj, mám podobný problém u Megane Scenic 1,6e.
Za jízdy přestane táhnout, spadnou otáčky a chcípne.
Ze začatku to udělalo sem tam jednou do měsíce.
Po chcípnuti během sekundy hned jelo dál akorát se
vynulovaly hodiny.
Už mi to udělá i třikrát do 5.km (pokaždé se vynulují hodiny).
Teď naposledy chcípnul a už jsem ho nenastartoval, startér točil na prázdno, na hodinách prázdno bez nul svítilo jen posvícení, jinak vše (kontrolky) svítily normálně...
Po odstaveni cca 20min. Hodiny blikaly nuly tak už,
jsem věděl že, chytne.
Dělá to při teplem i studeném motoru.
Na diagnostice nic.
Předem děkuji, za každou rozumnou radu.
Škoda 120L, VW Passat 1,8T 20V, Renault Scenic 1,6e

1dali
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: sob led 11, 2014 22:40
Bydliště: sever

Re: R.Scenic 1.6e Palivové čerpadlo,nebo něco jiného?

Příspěvek od 1dali » sob úno 24, 2024 15:57

Už jsem blízko, ale stále nevím. Čerpadlo to nebude,
spíš páčka světel.. Ale hlava mi nebere že to jde celé do skratu a přestává bzučet i čerpadlo..
Škoda 120L, VW Passat 1,8T 20V, Renault Scenic 1,6e

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 10 hostů