scenic 1.6e - teplý nestartuje
Moderátor: Moderators General
scenic 1.6e - teplý nestartuje
Zdravím všechny, mám scenica 1.6e , r.v.97, Dneska se mi stalo a pak celý den, že teplý motor nejde nastartovat, až když se ochladí na nulu, tak čapne a jede jak z praku. Startuju a ani snaha že to chytne. Imobiliser je deaktivovaný,čerpadlo benzínu slyším, svíčky jsou suché. Děkuji všem za tipy
TAK VYŘEŠENO !!!!!!!!!!!!!!!!! ------- VEŠKERÝ PROBLÉM DĚLALY TY DVĚ CÍVKY. PRVNÍ BYLA NAČATÁ, DRUHÁ VYPÍNALA, KDYŽ AUTO ZASTAVILO, VZDUCHEM SE NECHLADILA. KDYŽ AUTO STÁLO CCA 5 MINUT OBĚ CÍVKY SE TEPLEM Z MOTORU ZAHŘÁLY A UŽ NEŠLY. KDYŽ SE MOTOR OCHLADIL, VŠE BYLO BEZ PORUCHY. dOBRÁ ZÁVADA, NE? OPRAVA 3 TIS.KČ
TAK VYŘEŠENO !!!!!!!!!!!!!!!!! ------- VEŠKERÝ PROBLÉM DĚLALY TY DVĚ CÍVKY. PRVNÍ BYLA NAČATÁ, DRUHÁ VYPÍNALA, KDYŽ AUTO ZASTAVILO, VZDUCHEM SE NECHLADILA. KDYŽ AUTO STÁLO CCA 5 MINUT OBĚ CÍVKY SE TEPLEM Z MOTORU ZAHŘÁLY A UŽ NEŠLY. KDYŽ SE MOTOR OCHLADIL, VŠE BYLO BEZ PORUCHY. dOBRÁ ZÁVADA, NE? OPRAVA 3 TIS.KČ
-
- Starting member
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte zář 02, 2008 15:15
- Bydliště: Březová u Vítkova
stejný problém při startování
Tak mám taky problém jako vy.. za studena nastartuju ale jak zastavím, tak po chvíli nestartuje.. a to mě štve.. Auto jsem koupil před 14 dny a doufal, že bude fungovat.
cidlo polohy vacky = proste ten motylek na setrvaku...Kawalski píše:Jsem ti to říkal mel jsem úplně ten samý problém, ale u mě to pokračuje dál a už nestartuji ani studený ani teplý
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
to : robin.vrbata
JJ. Očistit motýlka a bude po problému.Měl jsem stejnej problém.Mrkni na
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... =mot%FDlek
JJ. Očistit motýlka a bude po problému.Měl jsem stejnej problém.Mrkni na
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... =mot%FDlek
Scénic 1,6i Ph I trapných 55 Kw 1998
[img]http://rychlost.cz/rs/u20104945300.png[/img]
[img]http://rychlost.cz/rs/u20104945300.png[/img]
Přesně tak. Někde to nazývají čidlo otáček motoru. Je to vlastně bezkontakt namísto klasických kladívek. Mně to dělalo na motorce. Šlo to poznat podle toho, že studený to dávalo na svíčce jiskru a zahřátím slábla. Po výměně vše OK.Jean ViC píše:cidlo polohy vacky = proste ten motylek na setrvaku...Kawalski píše:Jsem ti to říkal mel jsem úplně ten samý problém, ale u mě to pokračuje dál a už nestartuji ani studený ani teplý
RXE 1.6i 16v, 79kW, 2000 - chudák už bez značek ale jede
RXE 1.8i 16v, 85kW, 2002
GS III 1.9dCi 7m, 96kW, 2010
RXE 1.8i 16v, 85kW, 2002
GS III 1.9dCi 7m, 96kW, 2010
-
- Starting member
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte zář 02, 2008 15:15
- Bydliště: Březová u Vítkova
Neustálé nechytání motoru za tepla
Tak jsem vyměnil motýlka za nový a to dvakrát a auto pořád za tepla nestartuje.
Dokonce jsem měl auto na diagnostice a to třikrát, ale na nic nepřišli.
Všechny cívky jsem vyměnil a zkoušel jestli jsou OK, a jsou v pořádku, ale auto pořád nestartuje jak má.
Nakonec jsem zajel do Renaultu v Opavě, kde mi servisák řekl, že to je tí, že mé auto nemá plynové lanko, ale táhlo, které vede do nějaké krabičky v motoru a v této krabičce je nastaven volnoběh a podobně. Krabičku jsem vyčistil a co se nestalo, auto opět nechytá za tepla a dokonce se mi stalo, že mi otáčky za jízdy zůstaly viset na 3000 a rozsvítili se mi na palubovce dvě oranžové kontrolky. Ihned jsem dal neutrál a snížil rychlost na 50 km.. poté jsem nic nedělal a otáčky sami padaly z 3000 na 2000 a to se opakovalo rytmicky než jsem zastavil. Po nastartování problém s otáčkami zmizel..
No už mám objednanou tu krabičku od plynu novou a uvidím co bude dál a dám vědět jak jsem dopadl..
Můžu vám říct, že toho mám plný zuby...
Dokonce jsem měl auto na diagnostice a to třikrát, ale na nic nepřišli.
Všechny cívky jsem vyměnil a zkoušel jestli jsou OK, a jsou v pořádku, ale auto pořád nestartuje jak má.
Nakonec jsem zajel do Renaultu v Opavě, kde mi servisák řekl, že to je tí, že mé auto nemá plynové lanko, ale táhlo, které vede do nějaké krabičky v motoru a v této krabičce je nastaven volnoběh a podobně. Krabičku jsem vyčistil a co se nestalo, auto opět nechytá za tepla a dokonce se mi stalo, že mi otáčky za jízdy zůstaly viset na 3000 a rozsvítili se mi na palubovce dvě oranžové kontrolky. Ihned jsem dal neutrál a snížil rychlost na 50 km.. poté jsem nic nedělal a otáčky sami padaly z 3000 na 2000 a to se opakovalo rytmicky než jsem zastavil. Po nastartování problém s otáčkami zmizel..
No už mám objednanou tu krabičku od plynu novou a uvidím co bude dál a dám vědět jak jsem dopadl..
Můžu vám říct, že toho mám plný zuby...
-
- Starting member
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte zář 02, 2008 15:15
- Bydliště: Březová u Vítkova
Re: Neustálé nechytání motoru za tepla
robin.vrbata píše:Tak jsem vyměnil motýlka za nový a to dvakrát a auto pořád za tepla nestartuje.
Dokonce jsem měl auto na diagnostice a to třikrát, ale na nic nepřišli.
Všechny cívky jsem vyměnil a zkoušel jestli jsou OK, a jsou v pořádku, ale auto pořád nestartuje jak má.
Nakonec jsem zajel do Renaultu v Opavě, kde mi servisák řekl, že to je tí, že mé auto nemá plynové lanko, ale táhlo, které vede do nějaké krabičky v motoru a v této krabičce je nastaven volnoběh a podobně. Krabičku jsem vyčistil a co se nestalo, auto opět nechytá za tepla a dokonce se mi stalo, že mi otáčky za jízdy zůstaly viset na 3000 a rozsvítili se mi na palubovce dvě oranžové kontrolky. Ihned jsem dal neutrál a snížil rychlost na 50 km.. poté jsem nic nedělal a otáčky sami padaly z 3000 na 2000 a to se opakovalo rytmicky než jsem zastavil. Po nastartování problém s otáčkami zmizel..
No už mám objednanou tu krabičku od plynu novou a uvidím co bude dál a dám vědět jak jsem dopadl..
Můžu vám říct, že toho mám plný zuby...
Zdravím všechny...
Tak konečně startuji i za tepla.... a co tomu bylo??
Bylo mi řečeno, že v motoru je nějaké hřeben - vstřikování - a u jednoho bylo zadřeno vstřikování prý ze špatného benzínu.
Ale hlavní je to, že už je to spravené....
Renault Scenic 1,6 16 V 2001
Za tepla mi nestartoval (motor zahřátý)
Po přečtení rad jsem otestoval cívky (při běhu motoru jsem povytáhnul kabel (co jde z cívky ke svíčce) ten u svíčky a poslouchal jsem,jestli probíhá jiskra.Hned po prvním testu jsem zjistil,že cívka je v prd*li.Jdu do obchodu pro cívku a hned i 4 svíčky (jak doporučil wecka).Svíčky mi nabídli Bosch x8 Iridium , nebo tak nějak za cca 90Kč u Auto Georg v Havířově.Doufám,že to bude po výměně v pohodě.
SCENIC 1,6 r.v.98
To už tady někde na fóru bylo i s fotkama.Tak to projeď...nevím přesně kde to bylo..waccl píše:Ahoj, mám stejný problém. Ráno startuje a jede jako pila, zastávím a po chvíli nenastartuje. Cívky? Mám 1,6 16V r.v.2000. Nemáte někdo nějaké foto kde jsou v motoru? Jak je testujete, cena nových, počet cívek u tohoto typu motoru? Díky.
SCENIC 1,6 r.v.98
Re:
Ahoj,mužu ser zeptat o jaké přesně šlo cívky??auto mě začlo dělat to samé ale nevím jaké civky měnit...děkuju za inforuste píše: ↑čtv kvě 08, 2008 08:27TAK VYŘEŠENO !!!!!!!!!!!!!!!!! ------- VEŠKERÝ PROBLÉM DĚLALY TY DVĚ CÍVKY. PRVNÍ BYLA NAČATÁ, DRUHÁ VYPÍNALA, KDYŽ AUTO ZASTAVILO, VZDUCHEM SE NECHLADILA. KDYŽ AUTO STÁLO CCA 5 MINUT OBĚ CÍVKY SE TEPLEM Z MOTORU ZAHŘÁLY A UŽ NEŠLY. KDYŽ SE MOTOR OCHLADIL, VŠE BYLO BEZ PORUCHY. dOBRÁ ZÁVADA, NE? OPRAVA 3 TIS.KČ
Re: scenic 1.6e - teplý nestartuje
Zapalovací?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: scenic 1.6e - teplý nestartuje
Neviem ako na benzine ale na dci to robilo cidlo otacok kluky.
Renault Scenic 1.9 dCi, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů