špatně ukazuje ciferník stavu nádrže a teploty motoru
Moderátor: Moderators General
- zemca
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: pát pro 14, 2007 19:51
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
špatně ukazuje ciferník stavu nádrže a teploty motoru
Mám docela podivný problém.
Velmi často se mi stává, že ukazatel stavu palivové nádrže ukazuje prázdno (hladové oko nesvítí), když je tam normálně 1/4 nádrže. Je to jenom při tom, když teplota motoru ukazuje lehce nad druhý dílek. Standardně teplota je na třetím dílku. Občas se to dá do normálu, tj. stav nádrže 1/4, teplota na třetím dílku.
Nevíte někdo, čím to může být?
Mám podezření na nějaký pokles napětí na tomto ciferníku. Ostatní ukazují v pořádku.
Velmi často se mi stává, že ukazatel stavu palivové nádrže ukazuje prázdno (hladové oko nesvítí), když je tam normálně 1/4 nádrže. Je to jenom při tom, když teplota motoru ukazuje lehce nad druhý dílek. Standardně teplota je na třetím dílku. Občas se to dá do normálu, tj. stav nádrže 1/4, teplota na třetím dílku.
Nevíte někdo, čím to může být?
Mám podezření na nějaký pokles napětí na tomto ciferníku. Ostatní ukazují v pořádku.
Renault Megane Scenic 1.6; 8V; 66kW; r.v. 12/98; LPG
- Ivan1
- Experienced member
- Příspěvky: 769
- Registrován: čtv pro 20, 2007 21:10
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Neviem či máš problém z budikmi, ale ja ked parkujem v praci tak mam dve kolesa na chodniku, no a niekedy ani po prejdení cca 10km mi neukazuje spravnu hodnotu hladiny v nadrži... neriešim to
Renault Scénic 1.9 DCi rv 2001 + Renault Scénic 2.0i 16V LPG rv 2001 + Subaru Legacy AWD 2.5i rv2005
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999
- zemca
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: pát pro 14, 2007 19:51
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
no, já jenom, jestli je to jenom chyba v elektrice, nebo to má vliv na výkon a kvalitu provozu vozidla.
A já vůl jsem už chtěl tuhle měnit termostat, že se nezavírá a tak se mi špantě ohřívá motor.
Když jsem ale jel o víkednu z Čech, tak jsem to měl celou cestu v pohodě. Teď, když jezdím do práce, tak to mám tak, jak jsem psal.
A já vůl jsem už chtěl tuhle měnit termostat, že se nezavírá a tak se mi špantě ohřívá motor.
Když jsem ale jel o víkednu z Čech, tak jsem to měl celou cestu v pohodě. Teď, když jezdím do práce, tak to mám tak, jak jsem psal.
Renault Megane Scenic 1.6; 8V; 66kW; r.v. 12/98; LPG
No, možno to až tak nesúvisí a možno že až moc, ale ja som mal problém, že mi poskakovali ručičky voda a palivo súčasne(asi majú najaký spoločný bod , zrejme +). Problém som riešil najskôr prestriekaním konektorov prístrojovky. No keď sa závada objavila cca po pol roku, tak som sa na to pozrel poriadne a prišiel som na to, že konektory na prístrojovke nedoliehajú a niektoré sú vyhnuté viac ako iné, tak som ich vyhol, tak aby viac doliehali a odvtedy mám pokoj.
Priebeh snímania hladiny paliva v nádrži neriešim, lebo to klesá ako chce, jediná možnosť by bola olitrovať danú nádrž. Problém je ako olitrovať takúto malú nádrž...
Priebeh snímania hladiny paliva v nádrži neriešim, lebo to klesá ako chce, jediná možnosť by bola olitrovať danú nádrž. Problém je ako olitrovať takúto malú nádrž...
Scénic II 1,9 dCi 96 kw r.v.2005
Mégane Scénic 1,9 dTi- RT-r.v.1997
Mégane Scénic 1,9 dTi- RT-r.v.1997
- zemca
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: pát pro 14, 2007 19:51
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
No, tak jak to popisuješ, tak to asi bude ono, protože mě to taky občas vyskočí do normálu, oba dva ukazatele, ale pak to zase spadne, jakoby tam šlo málo proudu. Ale neřeším to. Zas tak velký problém to není. A rozebírat přístrojovku se mi teda nechce.
Renault Megane Scenic 1.6; 8V; 66kW; r.v. 12/98; LPG
Jeste jedna rada. Me toto delala svorkovnice, ktera jde od nadrze a je v ni i ostatni zadni osvetleni vozidla.
Nachazi se pod plastovym krytem vnitrniho leveho prahu :
- vyndat packu otvirani motoru ( vysunout do boku ) a odtrhnout z drzacku kryt
- zhruba uprostred je ten konektor
- stacilo mi ho jen rozpojit prostriknout a vse dat zpet.
Hodne stesti v oprave.
Nachazi se pod plastovym krytem vnitrniho leveho prahu :
- vyndat packu otvirani motoru ( vysunout do boku ) a odtrhnout z drzacku kryt
- zhruba uprostred je ten konektor
- stacilo mi ho jen rozpojit prostriknout a vse dat zpet.
Hodne stesti v oprave.
Renault Scénic 1.9dCi 75Kw, r.v. 2003, 5st., climatronic
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 26 hostů