Těsnění před termostatem
Moderátor: Moderators General
Těsnění před termostatem
Ahojte, při vyšších otáčkách mi stříká někde po motoru (u baterie, vstupu vzduchu do motoru) chladící kapalina (cca při 4000 ot/min). V servise mi před 3 měsíci řekli,že to je těsnění u termostatu a že to opravili. Dnes jsem zjistil, že to dělá zase a místo našel. Díky omatlání silikonem to nebylo těžké najít. Prostě nechtěli objednávat těsnění, tak to zalepili. Mohl by mi někdo prosím pomoct najít originální kód těsnění? Je to od termostatu, jak se napojuje hadice.
- goreff
- Senior member
- Příspěvky: 1208
- Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění před termostatem
http://renault.epcdata.ru/scenic/11969/ ... ermosta-4/
https://www.google.com/search?q=8200267 ... e&ie=UTF-8
https://www.google.com/search?q=8200267 ... e&ie=UTF-8
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
Re: Těsnění před termostatem
Děkuji ti mockrát. Teoreticky bych to mohl zvládnout vyměnit doma, že? Jen sundat, asi vyteče trošku chladící kapaliny a potom jen očistit od silikonu, vložit těsnění a znovu utáhnout?
- goreff
- Senior member
- Příspěvky: 1208
- Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění před termostatem
Tak jasně, kapaliny vyteče asi víc, než jen trochu. Ještě bych pořádně prohlédnul plastový kryt termostatu, jestli není prasklý
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Těsnění před termostatem
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Těsnění před termostatem
To bude také potřeba vyměnit? Měl jsem v plánu měnit jen to vnitřní těsnění, ale tak ta příruba stojí jen dalších 80 Kč.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Těsnění před termostatem
80kč tě nezrujnuje.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Těsnění před termostatem
Lidi, tak je to v pikách. Problém není v samotném těsnění na termostatu. (Mimochodem myslel jsem si, že tam bude těsnění mezi tím plastem a kovem a on je gumový o-kroužek jen převlečený přes termostat.)
Problém je v tom, že v kovové částí jsou na straně úniku kapaliny vydřené vroubky uvnitř vývodu 8200934203. Bohužel zrovna to vyfocené nemáme, ale tady jsem to vyznačil.
Takže ikdyž je těsnění na termostatu v pořádku, tak kolem vroubků to stále uniká. Musel jsem to tedy bohužel dočasně vyřešit jako servis - silikon. Určitě u toho ale nechci skončit a chci to dotáhnout do konce.
Máte nějaké návrhy? Vím například, že jsou "papírové" těsnění na olejové vany, které si lze vystřihnout dle potřeby. Není něco takového použitelného i na tento problém?
Problém je v tom, že v kovové částí jsou na straně úniku kapaliny vydřené vroubky uvnitř vývodu 8200934203. Bohužel zrovna to vyfocené nemáme, ale tady jsem to vyznačil.
Takže ikdyž je těsnění na termostatu v pořádku, tak kolem vroubků to stále uniká. Musel jsem to tedy bohužel dočasně vyřešit jako servis - silikon. Určitě u toho ale nechci skončit a chci to dotáhnout do konce.
Máte nějaké návrhy? Vím například, že jsou "papírové" těsnění na olejové vany, které si lze vystřihnout dle potřeby. Není něco takového použitelného i na tento problém?
Re: Těsnění před termostatem
Kdyby to někdo řešil: Silikon vydržel týden, než jsem to rozdělal. Zrvnitř už se začínal naleptávat, takže by to nevydrželo dlouho.
Vytáhl jsem komplet soustavu, hranku obrousil a vyplnil tekutým kovem. Po vytuhnutí (2 minuty držet přitisklé, 20 minut prvotní schnutí kdy to ořežete nožem a potom 24 hodin vytvrzení) jsem to obrousil jemným kovovým hoblíkem do původního tvaru. Po nasazení termostatu s novým těsněním není žádný únik. Pár dnů jsem s tím jezdil opatrně a potom zkusil dálniční tempo (120 km/h GPS - víc je pro mně zvukově nepříjemné) po dobu 100 km a vše drží. Kapalina nikudy neuniká. Snad to tak tedy i zůstane.
Vytáhl jsem komplet soustavu, hranku obrousil a vyplnil tekutým kovem. Po vytuhnutí (2 minuty držet přitisklé, 20 minut prvotní schnutí kdy to ořežete nožem a potom 24 hodin vytvrzení) jsem to obrousil jemným kovovým hoblíkem do původního tvaru. Po nasazení termostatu s novým těsněním není žádný únik. Pár dnů jsem s tím jezdil opatrně a potom zkusil dálniční tempo (120 km/h GPS - víc je pro mně zvukově nepříjemné) po dobu 100 km a vše drží. Kapalina nikudy neuniká. Snad to tak tedy i zůstane.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů