Chladící soustava problém

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Michael16
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned říj 28, 2018 16:33

Chladící soustava problém

Příspěvek od Michael16 » ned říj 28, 2018 17:01

Dobrý den,
Chtěl bych se vás zeptat. Mám scenica 1.6 66kw a trápí mě problém s chladící soustavou. Konkrétně se jedná o to, že po zahřátí motoru se zvedne hladina v expanzní nádobce mírně nad maximum a z horní trubky, která je napojená do nádobky začne prskat chladící kapalina zpět do nádobky. Ale teplota motoru je optimální, nekolísá a topení topí.Nevíte co by mohlo být za problém ? Děkuji
Přikládám zde i odkaz na video s problémem: https://youtu.be/UOJ5A7lulkw

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chladící soustava problém

Příspěvek od Šamša » ned říj 28, 2018 20:53

Úplně normální provozní stav, kdy přes nádobku částečně cirkuluje kapalina. Je to tak schválně, aby i zbytky vzduchu v okruhu končili vždy v nádobce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Michael16
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned říj 28, 2018 16:33

Re: Chladící soustava problém

Příspěvek od Michael16 » ned říj 28, 2018 21:56

Aha,ale v minulosti se mě to nestávalo až teď jsem uslyšel podivné prskání a bublání tak jsem se podíval pod kapotu a dělalo to co na videu a i ta hladina se mi zdála dost zvýšená. Je možné,že by to mohlo být jen zavzdušněné ?

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chladící soustava problém

Příspěvek od Šamša » pon říj 29, 2018 23:07

Při přidání otáček by tam měla plynule proudit kapalina. Jinak lze koupit tester na kontrolu CO a CO2 v kapalině a tím zjistíš vadu těsnění.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti