Dobry den, vyse uvedeny Scenic se chova celou dobu, co ho mame tak, ze se od 1800 ot. zacina sbirat, nad 2200 ot. znatelneji zabira, ale jen do 2800 ot. Pak zvadne, jako kdyz povolite plynovy pedal, az to trosku skubne. Pak sice jeste akceleruje, ale znatelne hur. Zvuk se trochu zmeni, tak trochu pridusi, jako kdyz se neco nekde privre.
EGR je zaslepen, spotreba normalni, nekouri, normalne startuje, filtr vzduchu menen, vyfuk take.
Tak nejak jsem s tim byl smiren, ale ted jsme meli pujcen ten samy vuz, stejny rocnik a jizda byla uplne neco jineho. Do tech 2800 otacek stejny projev, ale pak, tak kde ten nas skokove zvadne naopak tenhle zacne jeste znatelneji tahat. I moje pritelkyne, a to je co rici, se mne ptala, jestli je to nejake poladene oproti tomu nasemu, ze mnohem lepe tahne, ze je ostrejsi, je to fakt znat.
Nekde jsem nasel krivku vykonu a kroutaku a zadny propad v te krivce u 2800 otacek neni.
Tak se zkusim zeptat, zda nekoho nenapada, co by to mohlo byt. Nekde jsem nasel, ze by to mohla delat vaha vzduchu, ale dle servisaka, co nam auto dela uz byla take kdysi menena za novou, ale kdo vi.
Predem diky za pripadne napady.
Scenic 1.9 dci nd 2800 ot. vadne, 2002
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Scenic 1.9 dci nd 2800 ot. vadne, 2002
Tak váhu odpoj a projeď se. Já bych šel po regulátoru tlaku turba (elektromagnet), pokud nebyl nikdy měněn vyměň.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Scenic 1.9 dci nd 2800 ot. vadne, 2002
Dik za reakci, koukal jsem, jak to ma vypadat. Takovy plastovy element, 2 hadicky a jeden konektor. Vyrabi to Pierburg. Kde se to ma presne nachazet ?
Dekuji.
Dekuji.
Re: Scenic 1.9 dci nd 2800 ot. vadne, 2002
Ja som mal presne to isté čo ty.Najskôr som kupil váhu vzduchu na vrakáči.Lebo som chcel ušetriť.Nakoniec som kúpil čistonovú váhu vzduchu.Auto šlape jak hodinky.Celkom sa zmenila citlivosť plynového pedálu.Ide oveľa svižnejšie.V sobotu idem ešte vyčistiť IC.
Re: Scenic 1.9 dci nd 2800 ot. vadne, 2002
Zdravim, tak jsem to tedy trochu resil. Ze Scenica, o kterem jsem drive psal, ze jede super, jsem pouzil vahu vzduchu. Auto jelo jako z praku, zadne vadnuti, super akcelerace, motor se krasne tocil do otacek, zadne skokove snizeni vykonu nebo zmena zvuku ve 2800 otackach. Vydrzelo to par desitek kilometru. Nechapu, pak zase se to zacalo chovat stejne. No, ono se i drive obcas, vyjimecne stalo, ze auto zacalo pekne tahnout, to ale jen na par pridani plynu. Takze s tou vymenou vahy, to byla spis nahoda, ze to vydrzelo dele.
Jedem prinos vahy je videt, rekl bych. Drive stacilo najezdit par desitek kilometru s lehkou nohou a pak pri plnem plynu to chvili pekne coudilo. Tento efekt zde jiz neni, auto skoro nekouri.
Tak jsem vzal i tu regulaci turba a dal tam z toho dobreho Scenica. To ale nehraje vubec zadnou roli. Ten motor umi tahnout, to je jasne, ale neco ho omezuje.
Takze pokud by mel nekdo jeste nejaky napad......
Jedem prinos vahy je videt, rekl bych. Drive stacilo najezdit par desitek kilometru s lehkou nohou a pak pri plnem plynu to chvili pekne coudilo. Tento efekt zde jiz neni, auto skoro nekouri.
Tak jsem vzal i tu regulaci turba a dal tam z toho dobreho Scenica. To ale nehraje vubec zadnou roli. Ten motor umi tahnout, to je jasne, ale neco ho omezuje.
Takze pokud by mel nekdo jeste nejaky napad......
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů