Zdravím, známej si koupil Renault Megane Scenic 1.6 16V 79kW, při přidání plynu a ubrání se docela dost cuká řadící páka. Zdá se mě že je spodní silentblok docela vymačkanej takže sem se rozhodl tam dát novej. Ale dělají 2 druhy, kovový který udávají pro manuální přev. a plastový u kterého píšou pro automatické přev.. Momentálně tam má ten plastový a ten se mě zdá docela dost z blata. Ten kovový má přece jenom plnej silentblok takže bude tvrdší. Kterej tam vlastně má doopravdy být? Je možný že to někdo zaměnil? Ten kovový by tam měl padnout také akorát nebude uchycený na držáku který je na převodovce ale bude chycený přímo v převodovce. Bude v něčem problém když tam dám ten kovový?
Spodní silentblok
Moderátor: Moderators General
Spodní silentblok
Renault Megane III Grandtour 2.0 dci 118 kW GT
Renault Megane II Grandtour 2.0 dCi 110 kW
Renault Megane II Grandtour 1.9 dCi 88 kW
Renault Megane II Grandtour 1.6 16V 83 kW
Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 88 kW
Renault Megane II Grandtour 2.0 dCi 110 kW
Renault Megane II Grandtour 1.9 dCi 88 kW
Renault Megane II Grandtour 1.6 16V 83 kW
Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 88 kW
Re: Spodní silentblok
Zdravím, můžu vědět, jak to dopadlo? Jsem ve stejné situaci, spodní plastový silentblok je volný a podle prodejců tam patří kovový, tak nevím, jaký koupit. Scenic 1.6 1999.
Díky Jirka
Díky Jirka
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Spodní silentblok
https://eshop.autorozvody.cz/code/SWAG% ... D=63239652
Swag nebo Lemforder. Budeš potřebovat šroub M12x1,75x85 obj.č. 7703101492 do uchycení motoru .
Swag nebo Lemforder. Budeš potřebovat šroub M12x1,75x85 obj.č. 7703101492 do uchycení motoru .
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Spodní silentblok
Zítra snad dorazí ten Swag, 1,75 je normální stoupání, šroub snad nebude problém.
Díky Jirka
Díky Jirka
-
- Advanced member
- Příspěvky: 272
- Registrován: stř kvě 22, 2013 20:11
Re: Spodní silentblok
Obávám se, že 1,75 je jemné stoupání., viz šroub na kolo.
edit: Tak beru zpět, je to klasický závit.
edit: Tak beru zpět, je to klasický závit.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Spodní silentblok
Jo ale je to pevnostní šroub, min. 10.9 s přírubovou hlavou.
http://www.spojovaci-material.net/sp/sr ... 18178.html
http://www.spojovaci-material.net/sp/sr ... B0%5D=10.9
http://www.spojovaci-material.net/sp/sr ... 18178.html
http://www.spojovaci-material.net/sp/sr ... B0%5D=10.9
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Spodní silentblok
Tak jsem po výměně. Šroub jsem zkracoval odhadem o 10 mm a rozšířil jsem výřez v původním plechovém držáku, který z motoru nelze demontovat bez rozborky svodů. To rozšíření možná nebylo nutné, ale měl jsem obavy, že se nová vzpěra při zhoupnutí dotkne držáku i s patřičným zvukovým efektem.
Díky za spolupráci
Jirka
Díky za spolupráci
Jirka
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů