scenic 1.6e - teplý nestartuje

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
ruste
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: úte kvě 06, 2008 19:30
Bydliště: Praha - východ

scenic 1.6e - teplý nestartuje

Příspěvek od ruste » úte kvě 06, 2008 19:34

Zdravím všechny, mám scenica 1.6e , r.v.97, Dneska se mi stalo a pak celý den, že teplý motor nejde nastartovat, až když se ochladí na nulu, tak čapne a jede jak z praku. Startuju a ani snaha že to chytne. Imobiliser je deaktivovaný,čerpadlo benzínu slyším, svíčky jsou suché. Děkuji všem za tipy :shock:

Uživatelský avatar
ruste
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: úte kvě 06, 2008 19:30
Bydliště: Praha - východ

Příspěvek od ruste » úte kvě 06, 2008 21:21

Auto je ledové, přijdu a chodí jako hodinky. Teplé normálně jezdí, vypnu motor, nechám chvilinku a už točí jen naprázdno.

Uživatelský avatar
Kawalski
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: ned říj 14, 2007 20:09
Bydliště: Hrdějovice

Příspěvek od Kawalski » stř kvě 07, 2008 05:58

Ahoj měl jsem nedávno ten samej problé a vyřešila ho výměna cívek (rozděelovače)

Uživatelský avatar
ruste
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: úte kvě 06, 2008 19:30
Bydliště: Praha - východ

Příspěvek od ruste » stř kvě 07, 2008 08:24

Myslíš ty dvě zapalovací cívky? Rozdělovač to snad nemá, ne? myslíš, že když je motor teplý, by vypadly obě cívky najednou?díky

Uživatelský avatar
ruste
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: úte kvě 06, 2008 19:30
Bydliště: Praha - východ

Příspěvek od ruste » stř kvě 07, 2008 10:42

Je možný že by to nešlo nastartovat když hapruje jen jedna? Může ta jedna zapříčinit aby nešla při teplém motoru druhá? Ta jedna je jasná, vypadavá- zlobí, je ko, dneska jsem ji objednal naprosto stejnou.

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » stř kvě 07, 2008 11:04

Mam dojem, ze problemy s civkami se tady resili (i na scenicu) uz nekolikrat, zkus to kdyztak najit.
Naposledy upravil(a) Regis dne stř kvě 07, 2008 11:07, celkem upraveno 1 x.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » stř kvě 07, 2008 11:06

Je, citovat misto upravit, super. :?
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
ruste
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: úte kvě 06, 2008 19:30
Bydliště: Praha - východ

Příspěvek od ruste » stř kvě 07, 2008 12:09

Já hledal, ale stejný případ jsem fakt nenašel. Každýmu hapruje, ale že by nešlo nastartovat za tepla to snad nikomu. Už fakt nevím

Uživatelský avatar
ruste
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: úte kvě 06, 2008 19:30
Bydliště: Praha - východ

Příspěvek od ruste » čtv kvě 08, 2008 08:27

TAK VYŘEŠENO !!!!!!!!!!!!!!!!! ------- VEŠKERÝ PROBLÉM DĚLALY TY DVĚ CÍVKY. PRVNÍ BYLA NAČATÁ, DRUHÁ VYPÍNALA, KDYŽ AUTO ZASTAVILO, VZDUCHEM SE NECHLADILA. KDYŽ AUTO STÁLO CCA 5 MINUT OBĚ CÍVKY SE TEPLEM Z MOTORU ZAHŘÁLY A UŽ NEŠLY. KDYŽ SE MOTOR OCHLADIL, VŠE BYLO BEZ PORUCHY. dOBRÁ ZÁVADA, NE? OPRAVA 3 TIS.KČ

Uživatelský avatar
ruste
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: úte kvě 06, 2008 19:30
Bydliště: Praha - východ

Příspěvek od ruste » čtv kvě 08, 2008 08:50

TAK VYŘEŠENO !!!!!!!!!!!!!!!!! ------- VEŠKERÝ PROBLÉM DĚLALY TY DVĚ CÍVKY. PRVNÍ BYLA NAČATÁ, DRUHÁ VYPÍNALA, KDYŽ AUTO ZASTAVILO, VZDUCHEM SE NECHLADILA. KDYŽ AUTO STÁLO CCA 5 MINUT OBĚ CÍVKY SE TEPLEM Z MOTORU ZAHŘÁLY A UŽ NEŠLY. KDYŽ SE MOTOR OCHLADIL, VŠE BYLO BEZ PORUCHY. dOBRÁ ZÁVADA, NE? OPRAVA 3 TIS.KČ

Uživatelský avatar
Kawalski
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: ned říj 14, 2007 20:09
Bydliště: Hrdějovice

Příspěvek od Kawalski » ned čer 22, 2008 20:28

Jsem ti to říkal mel jsem úplně ten samý problém, ale u mě to pokračuje dál a už nestartuji ani studený ani teplý :cry:

robin.vrbata
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte zář 02, 2008 15:15
Bydliště: Březová u Vítkova

stejný problém při startování

Příspěvek od robin.vrbata » úte zář 02, 2008 15:29

Tak mám taky problém jako vy.. za studena nastartuju ale jak zastavím, tak po chvíli nestartuje.. a to mě štve.. Auto jsem koupil před 14 dny a doufal, že bude fungovat.

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » úte zář 02, 2008 16:17

Kawalski píše:Jsem ti to říkal mel jsem úplně ten samý problém, ale u mě to pokračuje dál a už nestartuji ani studený ani teplý :cry:
cidlo polohy vacky = proste ten motylek na setrvaku...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
MITA
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: čtv dub 19, 2007 22:49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MITA » úte zář 02, 2008 20:57

to : robin.vrbata

JJ. Očistit motýlka a bude po problému.Měl jsem stejnej problém.Mrkni na
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... =mot%FDlek
Scénic 1,6i Ph I trapných 55 Kw :-( 1998
[img]http://rychlost.cz/rs/u20104945300.png[/img]

Hugooo
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: pát srp 22, 2008 11:35
Bydliště: TC

Příspěvek od Hugooo » stř zář 03, 2008 09:25

Jean ViC píše:
Kawalski píše:Jsem ti to říkal mel jsem úplně ten samý problém, ale u mě to pokračuje dál a už nestartuji ani studený ani teplý :cry:
cidlo polohy vacky = proste ten motylek na setrvaku...
Přesně tak. Někde to nazývají čidlo otáček motoru. Je to vlastně bezkontakt namísto klasických kladívek. Mně to dělalo na motorce. Šlo to poznat podle toho, že studený to dávalo na svíčce jiskru a zahřátím slábla. Po výměně vše OK.
RXE 1.6i 16v, 79kW, 2000 - chudák už bez značek ale jede :lol:
RXE 1.8i 16v, 85kW, 2002
GS III 1.9dCi 7m, 96kW, 2010

robin.vrbata
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte zář 02, 2008 15:15
Bydliště: Březová u Vítkova

Neustálé nechytání motoru za tepla

Příspěvek od robin.vrbata » úte říj 21, 2008 19:17

Tak jsem vyměnil motýlka za nový a to dvakrát a auto pořád za tepla nestartuje.

Dokonce jsem měl auto na diagnostice a to třikrát, ale na nic nepřišli.

Všechny cívky jsem vyměnil a zkoušel jestli jsou OK, a jsou v pořádku, ale auto pořád nestartuje jak má.

Nakonec jsem zajel do Renaultu v Opavě, kde mi servisák řekl, že to je tí, že mé auto nemá plynové lanko, ale táhlo, které vede do nějaké krabičky v motoru a v této krabičce je nastaven volnoběh a podobně. Krabičku jsem vyčistil a co se nestalo, auto opět nechytá za tepla a dokonce se mi stalo, že mi otáčky za jízdy zůstaly viset na 3000 a rozsvítili se mi na palubovce dvě oranžové kontrolky. Ihned jsem dal neutrál a snížil rychlost na 50 km.. poté jsem nic nedělal a otáčky sami padaly z 3000 na 2000 a to se opakovalo rytmicky než jsem zastavil. Po nastartování problém s otáčkami zmizel..

No už mám objednanou tu krabičku od plynu novou a uvidím co bude dál a dám vědět jak jsem dopadl..

Můžu vám říct, že toho mám plný zuby...

robin.vrbata
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte zář 02, 2008 15:15
Bydliště: Březová u Vítkova

Re: Neustálé nechytání motoru za tepla

Příspěvek od robin.vrbata » sob lis 15, 2008 19:09

robin.vrbata píše:Tak jsem vyměnil motýlka za nový a to dvakrát a auto pořád za tepla nestartuje.

Dokonce jsem měl auto na diagnostice a to třikrát, ale na nic nepřišli.

Všechny cívky jsem vyměnil a zkoušel jestli jsou OK, a jsou v pořádku, ale auto pořád nestartuje jak má.

Nakonec jsem zajel do Renaultu v Opavě, kde mi servisák řekl, že to je tí, že mé auto nemá plynové lanko, ale táhlo, které vede do nějaké krabičky v motoru a v této krabičce je nastaven volnoběh a podobně. Krabičku jsem vyčistil a co se nestalo, auto opět nechytá za tepla a dokonce se mi stalo, že mi otáčky za jízdy zůstaly viset na 3000 a rozsvítili se mi na palubovce dvě oranžové kontrolky. Ihned jsem dal neutrál a snížil rychlost na 50 km.. poté jsem nic nedělal a otáčky sami padaly z 3000 na 2000 a to se opakovalo rytmicky než jsem zastavil. Po nastartování problém s otáčkami zmizel..

No už mám objednanou tu krabičku od plynu novou a uvidím co bude dál a dám vědět jak jsem dopadl..

Můžu vám říct, že toho mám plný zuby...


Zdravím všechny...
Tak konečně startuji i za tepla.... a co tomu bylo??
Bylo mi řečeno, že v motoru je nějaké hřeben - vstřikování - a u jednoho bylo zadřeno vstřikování prý ze špatného benzínu.

Ale hlavní je to, že už je to spravené....
Renault Scenic 1,6 16 V 2001

kejbo
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte bře 11, 2008 09:20
Bydliště: Havířov

Za tepla mi nestartoval (motor zahřátý)

Příspěvek od kejbo » čtv bře 19, 2009 10:25

Po přečtení rad jsem otestoval cívky (při běhu motoru jsem povytáhnul kabel (co jde z cívky ke svíčce) ten u svíčky a poslouchal jsem,jestli probíhá jiskra.Hned po prvním testu jsem zjistil,že cívka je v prd*li.Jdu do obchodu pro cívku a hned i 4 svíčky (jak doporučil wecka).Svíčky mi nabídli Bosch x8 Iridium , nebo tak nějak za cca 90Kč u Auto Georg v Havířově.Doufám,že to bude po výměně v pohodě.
SCENIC 1,6 r.v.98

waccl
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned bře 22, 2009 14:14
Bydliště: Havířov

Příspěvek od waccl » ned bře 22, 2009 14:20

Ahoj, mám stejný problém. Ráno startuje a jede jako pila, zastávím a po chvíli nenastartuje. Cívky? Mám 1,6 16V r.v.2000. Nemáte někdo nějaké foto kde jsou v motoru? Jak je testujete, cena nových, počet cívek u tohoto typu motoru? Díky.

kejbo
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte bře 11, 2008 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od kejbo » pon bře 23, 2009 10:14

waccl píše:Ahoj, mám stejný problém. Ráno startuje a jede jako pila, zastávím a po chvíli nenastartuje. Cívky? Mám 1,6 16V r.v.2000. Nemáte někdo nějaké foto kde jsou v motoru? Jak je testujete, cena nových, počet cívek u tohoto typu motoru? Díky.
To už tady někde na fóru bylo i s fotkama.Tak to projeď...nevím přesně kde to bylo..
SCENIC 1,6 r.v.98

Puky
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned čer 06, 2021 15:01

Re:

Příspěvek od Puky » ned čer 06, 2021 15:04

ruste píše:
čtv kvě 08, 2008 08:27
TAK VYŘEŠENO !!!!!!!!!!!!!!!!! ------- VEŠKERÝ PROBLÉM DĚLALY TY DVĚ CÍVKY. PRVNÍ BYLA NAČATÁ, DRUHÁ VYPÍNALA, KDYŽ AUTO ZASTAVILO, VZDUCHEM SE NECHLADILA. KDYŽ AUTO STÁLO CCA 5 MINUT OBĚ CÍVKY SE TEPLEM Z MOTORU ZAHŘÁLY A UŽ NEŠLY. KDYŽ SE MOTOR OCHLADIL, VŠE BYLO BEZ PORUCHY. dOBRÁ ZÁVADA, NE? OPRAVA 3 TIS.KČ
Ahoj,mužu ser zeptat o jaké přesně šlo cívky??auto mě začlo dělat to samé ale nevím jaké civky měnit...děkuju za info

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5022
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: scenic 1.6e - teplý nestartuje

Příspěvek od kotasekh » ned čer 06, 2021 19:11

Zapalovací?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster TCe 100 LPG 2021

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic I + RX4“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů