Nabral jsem plnou nadrz benzinu a po zastaveni v mirnem svahu a vytoupeni z auta jsem ucitil benzin. Vlezl jsem pod auto a nasel benzin skapavajici pi nadrzi nekde zhora. Odklopil jsem prostredni sedacku, otevrel kryt pod ni, odhrnul tapec a nasel jsem plastove vicko. Pod vickem jsem nasel vicko palivove jednotky zalite benzinem. Setkali jste se s tim nekdo? Jak je to zatesnene?
Diky
Unik paliva pres vicko palivoveho cerpadla
Moderátor: Moderators General
Unik paliva pres vicko palivoveho cerpadla
Scénic RX4 2.0 102 kW
Re: Unik paliva pres vicko palivoveho cerpadla
Je tam taký zelený O-krúžok pod tou matkou,ale odšrobovať tú matku nie je ľahké....
Renault Scénic 1.6 16V 79KW BA + LPG
Re: Unik paliva pres vicko palivoveho cerpadla
Diky za odpoved. To jsem zjistil a cekal nejakou certovinu, tak jsem se objednal na pretesneni do Renaultu. Jako ND Renault dodava sadu tesneni s plastovou prevlecnou matici za cca 800. Mechanici nebyli schopni nasadit na hrdlo novou matici. Hrdlo bylo v jedne casti zdeformovane. Po 2.5 hodinach se podarilo palivovou jednotku zatesnit - odrezali kus hrdla nadrze a pouzili puvodni matici. Bez pripravku by nebylo mozne ru matici dorvat tak, aby tesnila. Predpokladam, ze k deformaci hrdla mohlo dojit neodbornou demontazi pri vymene palivoveho cerpadla puvodnim majitelem.
Jakmile budu muzet menit plovak nebo cerpadlo, uz to nikdo neposklada.
Vi nekdo, jestli nadrz na 2.0 16V je stejna u RX4 i u klasickeho Scenica?
Jakmile budu muzet menit plovak nebo cerpadlo, uz to nikdo neposklada.
Vi nekdo, jestli nadrz na 2.0 16V je stejna u RX4 i u klasickeho Scenica?
Scénic RX4 2.0 102 kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Unik paliva pres vicko palivoveho cerpadla
Deformace a "roztažení" hrdla se závitem je u letitých nádrží úplně normální, což můžou potvrdit i majitelé LII. Též jsem řešil únik nafty a nové těsnění nepomohlo a nová matka nešla za boha nasadit. Zakoupil jsem o 0,5mm silnější O kroužek ve VK Ložiscích a vyřešeno 120 x 5 NBR60
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů