Safrane netopi?!?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 357
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » stř pro 20, 2006 11:56

Max900R píše:.... Nevím, kde se ta kapalina může ztrácet...žádný bílý dým mi z výfuku nejde a olej je čistý, takže na těsnění bych taky moc nesázel. A jede to pěkně.Větráky myslím fungují dobře.Spínají jak za chodu tak při vypnutém klíčku, když zastavím a je to hodně zahřáté.A točí se rychle :-)
No ono nemusí jít o nějaký velký vizuální jev..stačí když bude stíkat pár kapek po bloku a ani to nepoznáš (buď se to odpaří nebo se to chytne v nějakém záhybu, krytu motoru a tak). A těch míst kam není na první pohled vidět je na tomto motoru určitě hodně :) Chce to pořádně prohlídnout. Ale myslím si, že by to mohlo dělat špatné odvzdušnění. Buď ti tam běhá jedna velká vzduchová bublina, nebo to prosakuje pod hlavou ven :roll:
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Max900R
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: pon lis 13, 2006 09:29
Bydliště: Opava, Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Max900R » stř pro 20, 2006 13:00

Tak už je v Renaultu... Jsem zvědav, jaký bude result... :?

Max900R
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: pon lis 13, 2006 09:29
Bydliště: Opava, Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Max900R » stř pro 20, 2006 15:17

Mám za sebou další návštěvu Renaultu. Natlakovali to a nic...Kapalina nikde neteče. Nikdo neví proč. Jediné, na co jsme přišli, že se to hodně hřeje a to nejspíš proto, že nejdou dobře větráky. Zapínají sice, ale hned zase vypnou a přitom motor se hřeje vesele dál. Takže asi čidlo, zarostlý chladič nebo termostat. Jenže to pořád neřeší problém toho, že mi někde mizí ta voda... Záhada jak prase... Po Novém roce jsem tam domluvený zase... Ach jo,co jsem komu udělal... :cry:

Jan Moravec
Člen RCČR
Příspěvky: 131
Registrován: stř zář 20, 2006 00:21

Příspěvek od Jan Moravec » pát pro 22, 2006 17:02

Možná by bylo dobré požádat je o vrácení poloviny zaplacené částky/ u auto kelly stojí radiátor 1920 kč / a obrátit se jinam,tam,kde něco umí opravit,nejen vyměnit.Tu prapříčinu úniku chladící směsi a přehřívání vlastně neodstranili,přísluší jim tedy jen suma za radiátor a práci při jeho výměně.Pokud chybí celý obsah exp.nádobky,to je velký únik.Možností je bohužel hodně.Vypadá to z mého pohledu,že si neví rady a jen tápou.

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 357
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » pát pro 22, 2006 18:00

Jan Moravec píše:Možná by bylo dobré požádat je o vrácení poloviny zaplacené částky/ u auto kelly stojí radiátor 1920 kč / a obrátit se jinam,tam,kde něco umí opravit,nejen vyměnit.Tu prapříčinu úniku chladící směsi a přehřívání vlastně neodstranili,přísluší jim tedy jen suma za radiátor a práci při jeho výměně.Pokud chybí celý obsah exp.nádobky,to je velký únik.Možností je bohužel hodně.Vypadá to z mého pohledu,že si neví rady a jen tápou.
V Auto kelly bych si nekoupil ani gumičky do stíračů :roll: :P

...

Jinak pokud to natlakovali a nikde to nemizí, pak je to opravdu záhada. Myslím, že je ten chladící systém špatně naplněný a odvzdušněný....
Zkus to ještě jednou odvzdušnit sám nebo s nějakým jiným mechanikem než je v tom renaultu.
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Max900R
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: pon lis 13, 2006 09:29
Bydliště: Opava, Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Max900R » sob pro 23, 2006 10:50

No u jiného mechanika to určitě zkusím.
Co se týče toho vrácení peněz, tak to budu řešit, až pokud se to nepodaří opravit. Zatím mají tendence k tomu to řešit, tak je nebudu odrazovat.A cena toho výměníku je nižší i třeba u Elitu.To je obecně platné pro neoriginální díly,já si nechal dát originál výměník a ten stojí víc.Je to moje chyba nebo spíš volba. Momentálně mě ale mnohem víc štve to,že na tu závadu neumí nikdo přijít...Po novém roce tam jdu znovu,přizvou si dalšího specialistu-motoráře,tak jsem zvědavý,k čemu dospějou.Zatím evidentně netuší příčinu.

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 689
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » stř pro 27, 2006 15:57

na to ze by to bylo spatne odvzdusneny zapomen, safran se dvzdusni sam pres expanzku, pri plneni staci povolit vsechny tri odvzdusnovaky, nalejt do plny, projet se a dolejt a hotovo... Nerad ti to rikam, lae asi mas kruply tesneni pod hlavou, pokud to fakt nikudy neutika a neni voda v oleji tak to to MUSI jit do valce... cuchal jsi k expanzce? Pokud je jeste dirka v tesneni mala, tak nemusis vubec nic krome ztraty vody poznat.. Zadny kour z vyfuku, smrad z nadrzky... i ta "spotreba" jedny expanzky na 300km jak jsi psal, vypada na praskly tesneni v pocatecnim stadiu...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Max900R
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: pon lis 13, 2006 09:29
Bydliště: Opava, Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Max900R » pát pro 29, 2006 09:36

jojo,bohužel máš nejspíš pravdu...Doufám, že nebude prasklá i hlava... :?

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 689
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » ned pro 31, 2006 14:59

Max900R píše:jojo,bohužel máš nejspíš pravdu...Doufám, že nebude prasklá i hlava... :?
tomu neverim, bude to "jen" to tesneni... kazdopadne byt tebou, tak se zamyslim na stavem tvyho motoru a nad tim, jestli nebude lepsi motor rovnou vymenit, pokud narazis na nejakej v duveryhodne dobrym stavu za slusnej peniz... casove to vyjde urcite o dost lip, a financne plus minus na stejno.. Nevim jestli o tom vis, ale kazdopadne abys sundal zadni hlavi, tak motor musi ven... a urcite je rychlejsi vyndat motor a nasadit jinej, nez vyndat motor, rozebrat, nandat tesneni, slozit a dat zpet :) ... tot z vlastni zkusenosti :wink:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Max900R
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: pon lis 13, 2006 09:29
Bydliště: Opava, Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Max900R » úte led 02, 2007 19:33

Problem je v tom,ze do toho nevlezes...Kdybys videl muj motor,tak bys rekl,ze to vyjelo vcera z fabriky a vidis jaka je skutecnost... :-( Jedine,co by stalo za uvahu,je vymena za 3.0 24V,ale toho se bojim.To bych musel menit i prevodovku a vsechno kolem a myslim si,ze bych si na tom vylamal zuby.... Navic to mam prekopane na plyn,coz je dalsi komplikace...

Přemysl
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte zář 27, 2016 22:11

Safrane netopí - vyřešeno

Příspěvek od Přemysl » úte zář 27, 2016 22:58

Problém s topením jsem měl taky, zhoršovalo se to postupně, předloni už netopil skoro vůbec a to začínala zima. Rozebírání palubní desky jsem se chtěl vyhnout za každou cenu a proto jsem nejprve zkusil proplach radiátoru. Vyšlo to na jedničku. Odpojení přívodní a odvodní hadice v prostoru motoru (u přepážky s kabinou - pozor neztratit těsnící gumičky), napojení na externí hadice, kterými proudila ohřátá voda (70 stupňů) z hrnce nad plynovým vařičem, pohánělo to zahradní čerpadélko na vrtačku (80 kč) a ve vodě byla přidána přísada na čištění chladícího systému. Vrtačka to honila 30 minut. Výhra se dostavila. Voda špinavá a usazenin mnoho. Nakonec proplach čistou vodou. Dejte pozor, aby jste od začátku vrtačkou neudělali příliš velký tlak a nezbortini či nepraskli tlakem radiátor. Taktéž u proplachu vodou z vodovodního řádu.
Apropos, dnes již Safránek dojíždí na různé neduhy a rozprodám na díly. Má někdo zájem? Safrane II 2.5 20 V, pište na novacek.premysl AT email.cz.

Odpovědět

Zpět na „Renault Safrane“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host