Safrane 94 - demontaz dveri

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Safrane 94 - demontaz dveri

Příspěvek od DAM.fnx » sob kvě 29, 2004 20:09

Zdravim,

mam problem pri otevirani dveri klickem (mechanicky), jde to velmi tezko a central nefunguje, ale dalkově je to naprosto v pohode i s centralem.
Tak jsem se na to mrknul - oddelal jsem reprak, ovladani oken a zrcatek, ale posledni vrstva je prilepena nejakym izol mater.

Jak mam pokracovat, vyrvat to ? - neposkodim tu vrstvu ??

Diky.

Safrane viz. podpis
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned kvě 30, 2004 14:06

Tohle je problém většiny aut, která majitel otevírá jen cetrálem s DO, časem zatuhnout zámky, většinou stačí promazat zámky (vstříknout do nich třeba WD40) a rozhýbat.... je to i důvod proč ti nefunguje centrál... jestli to jde ztuha a pomalu - přední motorky centrálu jsou konstruovány tak, že při otevření klíčkem se v jejich vinutí indukuje napětí a tím se vyšle signál (impuls) k jednotce centrálu, která zařídí otevření ostatních dveří. Pokud to jde klíčkem pomalu tak se neindukuje potřebné napětí a jednotka centrálu nedostne impuls k otevření ostatních dveří.

Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAM.fnx » ned kvě 30, 2004 15:59

Promazavat jsem zkousel ale nepomohlo - zkusim to jeste parkrat a uvidim. A co s tim krytem a izol. vrstvou - mam ho vyrvat ??

Dik
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » čtv črc 15, 2004 10:35

Ten plast po celé ploše dveří, je přilepený hmotou který když opatrně strhneš, tak lepí pořád a dá se tam pak dát. Rozhodně se toho bát nemusíš. Hlavně ho tam pak dej spátky. Je to izolace proti vodě, která se tam dostane při deště z okna.

Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAM.fnx » čtv črc 15, 2004 21:47

Diky za info a da se nekde ta hmota sehnat?

Ale drzi to tam jak pribite, mam zabrat ??? :?:
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » pát črc 16, 2004 07:30

Zaber, a pak vem silikon, nebo jakejkoliv jinej utrejch. Nejspíš to ale bude lepit i potom.

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » pát črc 16, 2004 10:09

Správně!! :P Zaber, akorád se snaž ten "igelit" nepotrhat. Já jsem to sundaval několikrát a pokaždé to tam znovu drželo bez potřeby dolepování. Hodně zdaru

Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAM.fnx » sob črc 24, 2004 15:15

Zdravim,

takze zamek opraven, protoze ho tata snad ani jednou nepouzil tech 200k km (pouzival DO) byl zasekly. Po 3 dnech v brzdove kapaline povolil, krome jednoho patronku na posledni zub klica, tak jsem ho vyvrtal, ted vali na 5/6 patronku. Zajimave je ze uspolujezdce je zamek v pohode a take nebyl pouzivany.
Central ale nevali ani u jednoho zamku, na dalk. ovladac bezproblemu. Ma vubec na ty zamky reagovat ??

Meli jste pravdu izol. hmota byla porad pouzitelna pro jistotu jsem to jeste po obvodu objel "medvedim XXXXXXX".

Zdarec
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » sob črc 24, 2004 16:45

Nevím jak Šafrán, ale Laguna odemkne jen ten zámek, který jsi odemykal klíčem - totéž, když si zevnitř otevíráš dveře, zamčené centrálem...
Naposledy upravil(a) Čeněk Urbanec dne ned črc 25, 2004 15:54, celkem upraveno 1 x.
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » ned črc 25, 2004 15:53

ja u safrana ty zamky vubec nechapu, kdyz sem to skousel odemknou klicem manualne (jen sem si to chtel vyzkoset jestli bych se do toho dostal, kdyby se neco stalo s centralem, vim ze kdybych to delal normalne bez DO tak s tim stejne neodjedu kvuli immobilizeru, kterej se deaktivuje spolu s odemknutim na dalku) tak s tim muzu otocit treba tisickrat dokola a nic, jde to trochu ztuha, ale otacet se s tim da, ale neodemkne se nic, to plati u vsech trech zamku (dvere levy a pravy, kufr) takze kdyby se neco stalo s centralem, nebo treba odesla baterka nebo tak neco tak s tim proste nic neudelam, dokonce jsem premejslel jestli k tomu nema bejt jeste nejakej jinej klic, kderej jsem od predchoziho majitele nedostal... Ty zamky mi proste pripadaj jako kdyby tam vevnitr nebyly, jako atrapa...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAM.fnx » pon črc 26, 2004 00:12

Zdravim

zamky se skladaji ze 3 casti - z jedne nehybne a dvou otocnych: druha nataci tahlo a ta prvni je pojistna (zobacek na pruzine) - pokud prekonas urcitou silu tak se zacne protacet prvni i s tou druhou otacnou casti - to je tvuj problem mas je k sobe "prirezle" a muj to byl taky akorat ze ja jsem mel prirezle vsechny tri :) .

Jak sem rikal povolil az v brzdove kapaline.
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » čtv srp 19, 2004 11:58

Soucítím s Tebou. Já když vložím klíč do zámku, tak se neděje vůbec nic... Nejde s ním otočit ani v jedněch dveřích.. A to je vše originál. Zámky nejsou měněné,ani klíč. Přemýšlím o tom, zda jsem též od Jana Nedvěda nedostal původní klíč na odemikání... Co ale potom? Jak odjedu? Dá se imobilizér deaktivovat?
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » úte srp 24, 2004 20:03

Hele,me nikdy v servise dvere nekuchali,takze mi to ten igelit nemohli vytahnout, a presto ho tam nemam.V zadnejch dverich..Ten utrejch je nafest na tom tapecirunku.Ten je z te strany k utrejchu takovy postrikany takovym lesklym bordelem.Je mozne,ze to je nahrada toho igelitu?
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Odpovědět

Zpět na „Renault Safrane“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů