Variabilní posilovač řízení

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Variabilní posilovač řízení

Příspěvek od NeviM » čtv bře 09, 2006 21:07

v nedeli jsem menil motor i s prevodovkou a k memu uzasu a prekvpeni vsechno funguje jak ma, az na jednu vec:
na te nove prevodovce neni dira na sekudarni cidlo snimajici rychlost pro potreby posilovace, takze posilovac mi tedka jede v nouzovem rezimu pac nedostava informaci o rychlosti od toho cidla co mi tam ted jen tak visi, takze posiluje porad stejne :roll: To ze se pri parkovani dost namakam bych prezil, ale naopak v rychlosti tak nad 100 km/h uz skoro necitim silnici, rizeni je moc lehke a necitim skoro zadnou zpetnou vazbu...
oni novejsi safrani to maji resene nejak jinak, ridici jednotka posilovace ziskava informaci o rychlosti z nejakeho jineho zdroje (mozna z ABS?) a ja abych potreboval vedet jak to tedy maji resene, abych kvuli tomu nemusel prehazovat prevodovku :?
dik za kazdou radu :wink:

edit: motor Z7X
prevodovka PK1
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

kubrt
Junior member
Příspěvky: 179
Registrován: ned led 22, 2006 22:55

Re: Variabilní posilovač řízení

Příspěvek od kubrt » pát bře 10, 2006 13:39

Na tuto otázku odpověď neznám.Pouze by mě zajímalo ,jestli někdo neví na jakém principu pracuje snímač polohy řízení.Hallovo čidlo či co?
Renault Megan Scenic 1,9 dti

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » sob bře 18, 2006 14:23

a nevite nekdo aspon treba o nejakem schematu toho rizeni a jeho soucasti? ja bych to chtel vyresit co nejdriv, nez si na to zvyknu ze mam normalni posilovac misto variabilniho a prestanu to resit :roll:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
Marťas
Experienced member
Příspěvky: 861
Registrován: stř led 21, 2004 11:30
Bydliště: Želechovice nad Dřevnicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Variabilní posilovač řízení

Příspěvek od Marťas » čtv bře 23, 2006 09:47

kubrt píše:Na tuto otázku odpověď neznám.Pouze by mě zajímalo ,jestli někdo neví na jakém principu pracuje snímač polohy řízení.Hallovo čidlo či co?
Na toto téma jsem dělal jednu semestrální práci ve škole :D
Je toho hafo druhů. Jak píšeš, Hallova čidla, fotodiody, klasická mechanika atd...
Marťas
MKracing@seznam.cz
http://www.MK-racing.webnode.cz
Renault 5 GT Turbo, Renault 5 GTE, Renault 5 Exclusiv, Renault 5 EBS Cabrio, Renault 5 Automatic, Renault 5 TL
Renault 11 Automatic Cheverny
Renault Clio 1.8 16V, Clio II 1.6 Automat Initiale Paris, 2.0 16V sport 172 ph1
Renault Megane Grandtour II 1.6 16V Sportway

kubrt
Junior member
Příspěvky: 179
Registrován: ned led 22, 2006 22:55

Re: Variabilní posilovač řízení

Příspěvek od kubrt » čtv bře 23, 2006 10:38

Marťas píše:
kubrt píše:Na tuto otázku odpověď neznám.Pouze by mě zajímalo ,jestli někdo neví na jakém principu pracuje snímač polohy řízení.Hallovo čidlo či co?
Na toto téma jsem dělal jednu semestrální práci ve škole :D
Je toho hafo druhů. Jak píšeš, Hallova čidla, fotodiody, klasická mechanika atd...
Moc děkuji za odpověď,ve všech možných příručkách je vždy nakreslený pouze snímač ,ale jak komunikuje s řídící jednotkou řízení (na jaké bázi)se člověk nedoví ,protože bývá k dispozici jen blokové schéma.Chtěl jsem jenom vědět jestli by se to dalo proměřit oscilloskopem ,protože jsem se dočetl na fóru pro fábie ,že ty snímače někdo opravuje což se mi moc nezdá.Mimochodem ty starší typy na fábii odcházejí jeden za druhým a není to moc levná záležitost,když pominu ,že jim hnila elektrika u téměř nových aut.Zaplať pánbůh za renolta.Ještě jednou dík a ahoj.
Renault Megan Scenic 1,9 dti

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » pát zář 15, 2006 20:35

Prosím všechny safranisty o pomoc :!: Neví někdo, je stejné těleso řízení s variabilním účinkem pro 2,2 Si a 3,0 V6?
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » úte zář 19, 2006 18:28

Michal Kerndl píše:Prosím všechny safranisty o pomoc :!: Neví někdo, je stejné těleso řízení s variabilním účinkem pro 2,2 Si a 3,0 V6?
..tak si odpovím sám, je stejné :P ...to pro ostatní, kdo by tuto informaci potřeboval 8)
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » čtv zář 21, 2006 10:20

a copak s nim mas? me asi pred mesicem nekdo volal, ze shani rizeni posilovac na safrana, tak jsem mu rekl at zavola tak za deset dni pac jsem byyl zrovna na este do nemecka a pak uz se neozval, nebyls to nahodou ty? :)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » čtv zář 21, 2006 21:33

NeviM píše:a copak s nim mas? me asi pred mesicem nekdo volal, ze shani rizeni posilovac na safrana, tak jsem mu rekl at zavola tak za deset dni pac jsem byyl zrovna na este do nemecka a pak uz se neozval, nebyls to nahodou ty? :)
Já ti ani nevím, ale asi jsem to nebyl já, protože jsem ho sháněl teprve týden zpátky :P
Když mě přehlídnul jeden chlapík v zrcátku, tak jsem musel hooodně uhýbat, abych neměl zrušenej celej bok, tak jsem uhnul až k obrubníku (trošku jsem tehdy sebral hliníkáč) Pak asi po čtvrt roce jsem zjistil, že nemám v servu žádný olej a těleso řízení kolem manžet propouštělo víc a víc.. No a protože je před technickou a olej do serva není nejlevnější, rozhodl jsem se pro výměnu. Když jsem zjistil cenu, poohlížel jsem se po použitém. Koupil jsem nevědomky jedno bez elektroniky, tak jsem dodatečně sháněl s elektronikou, ale 2,2 ho má ojediněle, proto jsem se ptal na ten třilitr. Jo jak tak koukám, popsal jsem tu celou servopříhodu :D

Jo a kdyby někdo sháněl servo, tak mám navíc k dispozici to bez elektroniky 8)
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

kmichal
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 01, 2004 14:21

Servo

Příspěvek od kmichal » úte říj 03, 2006 09:31

no já mám safrana 2,5, r.v.99 a zdá se mi, že tuhost řízení je stejná při všech rychlostech, je to tak správně? Na místě nebo při pomalé jízdě jde řízení docela ztuha, vyřešilo by to nové servo, nebo jenom nějaká blbina?

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 817
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » úte říj 03, 2006 10:32

správně to neni. při malých rychlostech má jít lehko a při větších ztuha. jinak teda nevim, cim by to mohlo být. :roll: zkus zahejbat tim cidlem na prevodovce :wink:

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » pát říj 06, 2006 23:24

no taky by to mohlo byt tim, ze nemas posilovac rizeni s variabilnim ucinkem :D
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 817
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » ned říj 08, 2006 21:54

to je taky možny :)

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » ned říj 08, 2006 23:24

Dneska jsem si vsiml ze ten pokles ucinku neni az tak moc plynulej, jeste do osmdesati je rizeni docela lehky a pres osmdesatku docela citelne ztuhne :P
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

kmichal
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 01, 2004 14:21

posílení

Příspěvek od kmichal » sob led 13, 2007 08:41

tak možný je všechny, neměl jsem zatím možnost vyzkoušet jinýho safránka pro srovnání, klidně je možný, že je to OK

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » pon zář 03, 2007 12:53

tak tu mame dalsi problem, par dni mi nesel tachometr, kdyz jsem ho "odpojil" tak samozrejme prestalo jit rizeni variabilne, coz me vubec neprekvapilo, ale kdyz jsem tachac zase zprovoznil, tak rizeni jede porad v tom nouzovym rezimu :( musim s tim na diagnostiku aby vypnuli ten nouzovej rezim??
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
HOnza_UL
Člen RCČR
Příspěvky: 403
Registrován: sob srp 27, 2005 00:09
Bydliště: Tlustice @ CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HOnza_UL » pon zář 03, 2007 17:27

NeviM píše:tak tu mame dalsi problem, par dni mi nesel tachometr, kdyz jsem ho "odpojil" tak samozrejme prestalo jit rizeni variabilne, coz me vubec neprekvapilo, ale kdyz jsem tachac zase zprovoznil, tak rizeni jede porad v tom nouzovym rezimu :( musim s tim na diagnostiku aby vypnuli ten nouzovej rezim??
Prijed s tim na sraz a tam si to nech projet diagnostikou :wink: :lol:
Safrane 3.0 V6 Baccara v manuálu 123kw
Safrane 2.5 20V RXT 99 automat v plný náloži bez kůže 121kw
Audi A8 D3 4.2 V8 - aktuální vozítko
R5 GTE 1.7 69kw
R19 1.8 16V ph1 99kw
R19 1.8 cabrio Azur ph2 66kw
R11 1.4 turbo ph1
Jawa 350-634, Jawa 350-639, Honda CBR 1000F SC21 99kw
ex ... 2xR5 GTE 69 kW, 3xR19 cabrio, 1xSafrane 3.0 V6 24V, Vel Satis 3.5 V6 177kw Initiale atd .....

klokanF1
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon lis 30, 2009 21:45

Příspěvek od klokanF1 » pon lis 30, 2009 22:37

pro uživatele NeviM nemáš na moje.auto Renault safrane 3.0 V6 Biturbo baccara quadra nebudeš ho prodávat 724 200 403
Renault 19 16v chamade ph1
2X R21 QUADRA
R21 nevada 4x4 ph2
2x sierra 4x4 y kombi plyn bílá,sedan vínová benzí obě DOHC
r21 nevada 12v,3x2.2.2i 2x1.7i 1x diesel a mnoho dalších

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » úte pro 01, 2009 07:44

klokanF1 píše:pro uživatele NeviM nemáš na moje.auto Renault safrane 3.0 V6 Biturbo baccara quadra nebudeš ho prodávat 724 200 403
Tomu nerozumím :kc:
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Uživatelský avatar
matesK
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
Bydliště: ulice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matesK » stř pro 02, 2009 16:08

klokanF1 píše:pro uživatele NeviM nemáš na moje.auto Renault safrane 3.0 V6 Biturbo baccara quadra nebudeš ho prodávat 724 200 403
Jo je to jeho a prodávat ho nebude :lol: Kdyby si nějaký chtěl koupit tak pouze jestli disponuješ statisíci - popřípadě jestli jses kutil tak se to dá i o nulu míň..... info forum.safrane.org

klokanF1
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon lis 30, 2009 21:45

Příspěvek od klokanF1 » čtv pro 03, 2009 12:38

ty jsi jehotiskový mluvčí


jasně že to nebude prodávat za 100tis udělal na tom asi tohle a nebo ještě udělá

Opravy a úpravy:
Seznam přibližně chronologicky od koupi vozu doteď

-Strhání všech samolepek
-Výměna nějaké „tuning“ hlavice šaltpáky za koženou ze Safrana rxe (ta origo dřevěná stojí 11500kc a na vrakáči se shani blbě:) a navíc se mi ani moc nelíbí)
-demontáž tažného
-výměna brzdového obložení
-výměna tyček stabilizátoru
-demontáž zadního stěrače (zase na zimu nandam)
-demontáž polorozpadlého „tuning“ třetího brzdového světla
-výměna kožených sedaček za jedny v mnohem lepším stavu (řidičovu budu muset převlést protože ta z té „nové“ sady je zkroucená po bouračce)
-oprava a vystužení předního nárazníku + odstranění znaku z masky + zakytování prolysů v bočních lištách a příprava na lak, prahy taky připraveny na lak, zadní nárazník opraven a připraven na lak
-výměna spousty dílů za lepší/nepoškozené - mám na chalupě takové svoje soukromé vrakoviště na safrany
-instalace MBC (Bidrin)

+dalších X drobností na který si už nevzpomenu

…ještě přede mnou někdo nainstaloval bavlněný vzduchový filtr a odstranil katalyzátor a omezovač rychlosti na 250km/h..jo a xenonový přestavbový kit tam dal taky uz nekdo predemnou..

Během příštích pár dní mě čeká:

-Nechat nastříkat, nasadit, slícovat
-Vyměnit termostat a silonové kolečko náhonu tachometru, které na mě už čekají v Renaultu
-vyměnit kliku a šály
-nový olej, filtry

Příští týdny:

-nechat zrenovovat kola
-Vyměnit komplet přední brzdy za větší (jsou tam teď bohužel z normál safrana s 280mm kotouči který se chronicky vlněj a´t jsou od bremba či feroda
-využít prostory za mříží v předním nárazníku mezi mlhovkama a IC pro přívod vzduchu k brzdám a pokud bude dost místa tak možná ještě sání a vzduch k zadnímu turbu kterému se díky příčnému uložení motoru dýchá mnohem hůř než přednímu a to mu úměrně krátí životnost
-vyměnit zadní ložiska kol
-vyměnit olej v převodovce, rozvodovce, zkontrolovat stav kardanu, poloos
-nainstalovat origo tlumiče s měchy aby plně fungoval el. Podvozek

Budoucnost:
plánů spousta, ukáže čas... každopádně plán pro příští rok jednoduchý: perfektní stav a pokořit 300km/h


To je asitak všechno na co jsem si vzpomněl že bych měl napsat, tak jestli jsem na něco zapomněl, nebo vás zajímá něco dalšího, tak se ptejte.. Jinak bych tu měl asi taky poděkovat svému mladšímu bráchovi Robinovi (na TF pod nickem bóďa), který mi pomáhá a většinou zastane takové ty zdlouhavé nezábavné práce jako je broušení, laminování, kitování atd.

a prachů v tom utopyl oceán
:heheh:
Renault 19 16v chamade ph1
2X R21 QUADRA
R21 nevada 4x4 ph2
2x sierra 4x4 y kombi plyn bílá,sedan vínová benzí obě DOHC
r21 nevada 12v,3x2.2.2i 2x1.7i 1x diesel a mnoho dalších

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » stř pro 09, 2009 19:31

takze: MatesK neni zadny muj tiskovy mluvci, ale dobry kamarad. A krom toho, ze vi, co mam s biurbem v planu, tak, na rozdil od tebe, taky vi, ze sem chodim jen sporadicky a ze by jsi se me odpovedi asi jeste dlouho nedockal, tak ti chtel pomoct a odpovedel za me :wink:

jinak trochu pro upresneni, vsechno je trochu jinak nez jsem planoval v dobe, kdyz jsem psal ten seznam oprav a uprav, na biturbu jsem pres rok neudelal vubec nic, vzhledem k tomu ze jsem byl v urcite zivotni situaci... Ted jsem uz zase v jine zivotni situaci a ta se ma pro biturbo uz mnohem mnohem prizniveji... momentalne je to tak, ze "se stavi" moje soukroma autodilna, ve ktere si biturbo dodelam, do vanoc si tam biturbo prevezu a zacnu na nem opet intezivne delat ... a k jeho stavu: ted je skoro rozebrane a muj puvodni zamer dat biturbo "tak nejak" do kupy se zmenil v to, ze z biturba bude prakticky nove auto, vcetne noveho pozinkovani vsech sroubku atd.... az ho prevezu do nove dilny, tak doodstrojim karoseri, opravim ji a pripravim na lak a pak to vsechno poskladam (ve zkratce receno). Ne vsechny veci na biturbu budou original, coz se muze mozna nelibit zastancum originalniho stavu aut, ovsem vzhledem k pomeru cena/kvalita originalnich dilu na biturbo je to vice nez logicky krok. priklad: predni brzdic obycejny jednopistkovy (myslim bendix) stoji na biturbo asi 20 tisic. Ctyrpistkovy brzdic brembo original na megane sport stoji 14tis. Takze mam koupit original, ktery je drahy a funkce nic moc, nebo mam koupit jiny, mnohem lepsi a jeste k tomu levnejsi? vzhledem k tomu ze auto nestavim na to abych ho pak postavil do garaze a jenom vsechny vodil aby se na nej podivali s rikal jim ze je ve stoprocentne originalnim stavu, ale k tomu, abych se s nim svezl a vyuzil jeho obrovsky potencial, tak se samozrejme rozhodnu pro ctyrpistky. Stejne je to se spojkou atd. Jedina draha vec co bych chtel nove a original, jsou tlumice, to je takovy muj mensi sen a nakonec si ho splnim, jako vsechny svoje ostatni sny ;)

Jo a ani koruna z tech co me biturbo bude stat, nebude utopena, ale investovana, samozrejme vim co me uz stalo a jeste bude stat splnit si svuj sen o biturbu ve stavu noveho auta a taky vim jakou hodnotu ma jake biturbo v jakem stavu a jakou ji melo pred rokem, dvema peti a taky dokazu priblizne odhadnout jakou ji bude mit za rok, dva pet.... takze toho, ze bych nejaky penize utopil se opravdu nebojim, i kdyz samozrejme vim ze asi 99,9 procent investic do auta je nenavratnych, ovsem to se tyka aut ktera logicky postupem casu svou hodnotu ztraceji, Safrane Biturbo je ale rok od roku drazsi a drazsi auto a jinak uz to samozrejme nebude :wink:
takze pokud chces biturbo, tak bych rekl ze mas tak rok, dva, mozna tri, pak uz nejspis zadne zaplatitelne nesezenes, protoze ty kusy co se dnes daji poridit jeste levne uz budou zrenovovane a za uplne jinou cenu :)

jinak az biturbo dodelam, tak ho prodam komukoliv, kdo bude ochoten zaplatit za nej castku kterou si reknu. A vzhledem k tomu ze ho NECHCI prodavat, tak to bude muset byt castka, ktera me presvedsi abych chtel. A predpokladam ze bude tak vysoka, ze ji za to nikdo neda a ja nebudu muset nic takovyho resit. Abych byl aspon trochu konkretni, tak uz ted jsem si stoprocentne jistej ze min nez 500tis to v zadnem pripade nebude vzhledem k mych investicim penez a moji prace... Ale jak uz jsem rikal, prodavat nic nechci a proto bude cena tak vysoka aby to bylo pokud mozno neprodejne... jo a v zadnym pripade nebudu nic prodavat driv nez to dodelam.

Takze jestli mas OPRAVDOVY zajem o safrane biturbo a vis co obnasi byt jeho majitelem, mas v zasade dve moznosti: bud koupit nejaky vrak v cene kolem 100 a udelat si ho sam (a samozrejme pocitat s investicemi v radech nasobku jeho puvodni ceny) nebo si pritahnout neco ve slusnym stavu, zatim se to da poridit v opravdu solidnim stavu do 10 tisic eur, kdyz se zadari, tak treba i za 7, 8 tisic. U toho ale porad nebudes mit jistotu ze se ti za tyden nevysere neco za 50tisic. Podle me je nejlepsi reseni koupit vrak a KOMPLETNE ho zrenovovat, abys pak mel nejakej cas zaruku bezproblemoveho provozu... Ovsem to je samozrejme u kazdeho individualni, podle toho kolik s nim clovek hodla najezdit a jakym stylem atd.

Jezis, to jsem se zase nejak rozepsal, tak koncim, snad jsem ti trochu pomohl udelat si jasno kolem biturba :wink:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

klokanF1
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pon lis 30, 2009 21:45

Příspěvek od klokanF1 » čtv led 21, 2010 19:50

samosřejmě to neni nejlehčí auto kolik váží od někoho jsem dostal SMS asi v tomto textu Renault Safrane Biturbo neskutečná spotřeba asi 18 litrů
váha asi 1500kg a neskutečná cena za některé náhradní díly takže nedoporučuji jestli může vědět za kolik si to koupil na moje.auto sem se tím tvým biturbem přočet na stránkách a zajmala by mě ta cena ´protože sem někde vyděl Ren. Safr. Biturbo baccara Quadra vyděl někde snad za 100 tisíc myslím že to bylo snad na moje.auto jo a byl ve stříbrné metalíze

a sorry že sem napsal že MatesK je tvůj tiskový mluvčí
:smajlici20:
Renault 19 16v chamade ph1
2X R21 QUADRA
R21 nevada 4x4 ph2
2x sierra 4x4 y kombi plyn bílá,sedan vínová benzí obě DOHC
r21 nevada 12v,3x2.2.2i 2x1.7i 1x diesel a mnoho dalších

Uživatelský avatar
matesK
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
Bydliště: ulice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matesK » pon led 25, 2010 16:59

NeviM: :lol: ty se do toho psaní taky umíš vložit...

klokan: Každopádně ti doporučuju začít používat tečky a čárky, protože tomu tvojemu textu vůbec nerozumim :)

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » pon led 25, 2010 23:40

pochopil jsem jen, ze dostal SMS a nekdo si mysli, ze biturbo vazi 1500 kg :D
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Odpovědět

Zpět na „Renault Safrane“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů