Přestavba Safrana Ph2 na xenony

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ludvík
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: ned bře 02, 2008 18:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Přestavba Safrana Ph2 na xenony

Příspěvek od Ludvík » úte lis 17, 2009 12:13

Helooou ! Zvažuju výměnu H7 za xenony. Ty H7 nějak odchází a je jedno co je to za značku. Chcíply mě i bílý Philipsky... No a za druhý... taky bych třeba s xenonama líp viděl... :lol: Dálkový se málem nedají použít při té frekvenci aut. Ovšem chci použít přestavbovej kit. V té sadě nebývá zátěžový modul a do některých aut je zapotřebí. Safran Ph2 mezi něma ovšem uváděnej není. Tak jestli s tím někdo nemá zkušenosti...
Renault Safrane 2,5 20 V 1997
Renault R 25 TX automat 1991
Simca 1610 (Chrysler 180) 1978
následující už jen jako pasivní jezdec :-)
Ford Taunus 17 m P3T 1963
Škoda 440 Spartak
Kočárek

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Příspěvek od safy » úte lis 17, 2009 15:19

A nebylo by jednodušší sehnat si oba světlomety original xenony,na polském Alegru jsou vždy k dostání a na www.Safrane.org také byly nedávno na prodej. :)

Uživatelský avatar
Ludvík
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: ned bře 02, 2008 18:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ludvík » úte lis 17, 2009 16:21

Neznám polský Alegro, vůbec nevím co to je... :lol: a myslím, že pořízovat orig. xenony by bylo určitě lepší ale taky asi podstatně dražší. Proto jsem zamířil tím "kitový" směrem. :wink:
Renault Safrane 2,5 20 V 1997
Renault R 25 TX automat 1991
Simca 1610 (Chrysler 180) 1978
následující už jen jako pasivní jezdec :-)
Ford Taunus 17 m P3T 1963
Škoda 440 Spartak
Kočárek

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Příspěvek od safy » úte lis 17, 2009 18:52

To Alegro je takové polské Aukro,tedy burza všeho.Najdeš to ve vyhledávači.Světla na Safa se tam prodávají tak okolo 500-600 Zl u nás by vyšly starší tak na 4-6 tis.obě a nové od 7-9 tis za jedno,to je nesmyslná cena. :)

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » úte lis 17, 2009 23:12

A na origo xenony potřebuješ naklápěcí čidla a jednotku!! čidla sou velkej problém!! Rada - di do kitu !!
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Uživatelský avatar
Ludvík
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: ned bře 02, 2008 18:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ludvík » stř lis 18, 2009 17:36

Tak nějak jsem si to myslel. Ten kit vyjde levněji. Snad nebude mít i kratší životnost... :wink:
Jinak ty polský stránky jsem zkusil navštívit ale vyznal jsem se v tom jen taktak. Detailně sem se v tom v tom šišlání nevyznal. :lol: Navíc nechat si to posílat z pšonska... nevím, nevím... zůstanu u toho kitu.
Renault Safrane 2,5 20 V 1997
Renault R 25 TX automat 1991
Simca 1610 (Chrysler 180) 1978
následující už jen jako pasivní jezdec :-)
Ford Taunus 17 m P3T 1963
Škoda 440 Spartak
Kočárek

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Příspěvek od safy » stř lis 18, 2009 18:17

Tak k tomu se raději nebudu vyjadřovat.

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » stř lis 18, 2009 23:10

samozřejmě origo xenony se daj pripojit i na normalni naklapeni koleckem (resp. proste tam zase zacvaknes normalni motorek jak kdybys tam daval halogen). je to to samy jako prestavbova sada, proste bud tam das naklapeni nebo nechas kolecko. samozrejme no name prestavbova sada odejde mnohem drive nez origo philips & osram komponenty v origo xenonech.
origo xenony na safrane.org jsem prodaval ja, ale nakonec jsem je upotrebil.
samozrejme ze origo xenony take lepe sviti, mene oslnuji a lepe vypadaji.

Bóďa
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » pát lis 20, 2009 07:42

Ale skolečkem bez automatickýho naklápění je pak problém na Stk !
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » sob lis 21, 2009 14:12

a s HIDkami asi ne.. :roll:

pořád lepší funkční kolečko než nefunkční automatika, kdy to máš pořád sjetý dolu do "ochranné polohy"
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » sob lis 21, 2009 20:49

mě je to jedno, atsi tam dá kdo chce co chce !! Je to jrn můj názor !! a moje skušenost !_!
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

Uživatelský avatar
matesK
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
Bydliště: ulice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matesK » pon lis 23, 2009 13:36

Nejen že na STK si ten kit zase pěkně odkituješ, ale znepřijemňuješ život ostatním. Když k tomu přičtu ještě majitele, kterému je jedno že mu ten kit pak svítí moc vysoko, tak to je jako když někdo jezdí s zaplejma dálkama.

Nemám s tím zkušenosti, ale potkat někde safrana PhII na díly a z něj to vykuchat mi nepřijde jako problém?! Nebo říct Bóďovi a ten by to za nějaký peníz dokázal vyřešit asi ne? :)

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » pon lis 23, 2009 20:01

zastávám názor, že i HIDky (myšleno přestavbová sada, ono totiž i origo jsou HID), pokud jsou dobře seštelované tak svítí pěkně a neoslňují. Samozřejmě když je to v čočkách tak se není o čem bavit, ale řekl bych, že dokonce v nečirých světlech oslňují méně, než v čočkách (v kterých je pro protijednoucího všechno světlo v jednom bodu), ale zase to naprd svítí oproti čočkám. Jinak vezmi si např. lagunu II, tam to vypadá taky jako dobastlený, protože maj obyč paraboly bez čoček a přitom je to origo. Určitě ale originál xenony s čočkami svítěj úplně jinak, než když dáš jen hidky do normálních parabol. Za 6000,- ti tam dokážu dát bixenon v čočce jestli chceš tak s angel eyes :wink:. A dá se potom případně i vyndat.
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

Uživatelský avatar
matesK
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
Bydliště: ulice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matesK » čtv lis 26, 2009 12:45

Tak to já mám zase jinou zkušenost, kamarád si nechal dát právě tu HID sadu a nejen že mu to svítilo hodně nahoru a všichni z něj byli na prášky, ale ještě tím, že to světlo distrubují klasické paraboly, tak je rozptýlení světla dost nerovnoměrný a svítí to i nahoru(narozdíl od čočky která to světlo udrží do pasu nejvejš)

cizinec
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: ned dub 19, 2009 19:11
Bydliště: Praha zapad

Příspěvek od cizinec » pát dub 09, 2010 15:10

Mam original xenony za 6000kc par
za 6500 se zbytkem pro přestavbu,mam jeste na aute
vo.one@email.cz

Myslim s tem kitem to je taky parada,
Mel jsem to na faze I,sviti to lepe nez original(pro Stk daval spatky zarovky)
(Fiesta 1.8; SafraneII 2.5; Orion1.6; SafraneIQuadra 3.0; EspaceIII 2.0LPG EspaceIII 3.0; SafraneII 2.5 VelSatis 3,5)
EspaceIII 2,0

Uživatelský avatar
akruh
Advanced member
Příspěvky: 461
Registrován: pon lis 29, 2010 23:08
Bydliště: Praha 9

Re: Přestavba Safrana Ph2 na xenony

Příspěvek od akruh » ned lis 23, 2014 18:35

Zdravím, nechci zákládat nové téma, tak pokračuji zde.
K dokončení přestavby na xenony potřebuji ř.j. ?? pro xenony, světla mám i se startéry a čidla na nápravy také.
Kde je umístěná a nemá někdo na prodej??
Scenic II 2,0L, 16v, r.v.2006, LPG.
Laguna II 2,0L, 16v, Turbo 125 kW, navigace, tempomat, tažné, r.v. 2005, LPG.
Laguna II Grandtour, 1,8L, 16v, - iniTiale Paris -, navigace, kůže, tempomat, tažné, couvací senzory. R.v. 2002, LPG.
Laguna I po face, 2,0L, r.v. 1998 automat DP0, motor F3R K611, - iniTiale Paris -

http://akruh.rajce.idnes.cz/

Odpovědět

Zpět na „Renault Safrane“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host