Safrane 2.5, mensi tah + vibrace pri 2500 otackach

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
DarkAngel
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: čtv bře 12, 2009 07:08
Kontaktovat uživatele:

Safrane 2.5, mensi tah + vibrace pri 2500 otackach

Příspěvek od DarkAngel » čtv zář 10, 2009 00:19

Zdravim vsechny majitele tohoto skveleho vozu,

dnes jsem si koupil Renault Safrane 2.5, najeto 109 000km a zajimala by mne jedna vec.

Kdyz s autem jedu a seslapnu plyn k podlaze slysim z venky pomerne dost hlasite syceni. Kamarad mi slapal na plyn na neutral a je to z vyfuku. Ovsem takrka vsechny casti byly meneny dle vykazu autorizovaneho sercvsu.

Dalsi veci je, ze pri 2500 otackach pri kazdem rychlostnim stupni se rozechveje pedal plynu, citim to i v radici pace. V ten moment mi priapdne, ze auto ztrati tah.

Prosim poradte, zda je to normalni, ci se muze jednat o problem.

Auto je jinak ve vybornem stavu.
Laguna 2 combi (privilege), 2.0T, 120kW, automat

safros 3,0
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv zář 10, 2009 18:02

Příspěvek od safros 3,0 » čtv zář 10, 2009 18:05

A co je to za rok a presnej typ motoru??

DarkAngel
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: čtv bře 12, 2009 07:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkAngel » čtv zář 10, 2009 20:42

Rok 1998.

Typ motoru 2.5 120kw
Laguna 2 combi (privilege), 2.0T, 120kW, automat

safros 3,0
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv zář 10, 2009 18:02

Příspěvek od safros 3,0 » pát zář 11, 2009 13:48

to je ten zmršenej 5-ti valec??Tak to se divim,ze to jeste jezdi:).snad nejhorsi motor.Doporucuji prodata koupit trilitr,ten drzi jak svycarsky hodinky.neznamena,kdyz byl vyfuk vymenen,ze nemuze podfukovat,doporucil bych zacpat vyfuk a poslouchat zda to nekde nefouka.a ta druha vec,to bych doporucil pichnout na diagnostiku

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Příspěvek od safy » pát zář 11, 2009 13:57

safros 3,0 píše:to je ten zmršenej 5-ti valec??Tak to se divim,ze to jeste jezdi:).snad nejhorsi motor.Doporucuji prodata koupit trilitr,ten drzi jak svycarsky hodinky.neznamena,kdyz byl vyfuk vymenen,ze nemuze podfukovat,doporucil bych zacpat vyfuk a poslouchat zda to nekde nefouka.a ta druha vec,to bych doporucil pichnout na diagnostiku
Kolik jsi jich viděl zmršených?To mě fakt zajímá.Přijď si poslechnout tu zmršeninu,mám ji doma,má najeto 210 tis.km a nikdo krom rozvodů a oleje na to nepoložil ruku.Napiš mi prosím,kolik jsi jich viděl poškozených.Díky. :evil:

DarkAngel
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: čtv bře 12, 2009 07:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkAngel » pát zář 11, 2009 14:14

Souhlasim. O aute jsem si dost nacetl nez jsme koupil a 2.5 safrany patri k drzakum.

Ohleden te vibrace dnes jsem byl za clovekem co dela automaticke prevodovky a rikal ze prevodovka je OK. Ovsem cuchl k oleji + kouknul na barvu a rekl, ze je treba vymenit. Ani se nedivim, kdyz renault krmi vsechny tim, jak je olej na celou zivotnost auta :)

Takze v utery jdu na vymenu + vymenim svicky a uvidim co dal.

Jinak jsem naprosto spokojen. Je to skvele auto.
Laguna 2 combi (privilege), 2.0T, 120kW, automat

safros 3,0
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv zář 10, 2009 18:02

Příspěvek od safros 3,0 » pát zář 11, 2009 16:00

panove az nejakou dobu bude delat tyto auta,tak zjistite,co je to zac.nebudu se s vami dohadovat,jen rikam svuj nazor ,pac blok je iveco hlava renault,ma to spatny mazaci kanalky a casem se pridira vrsek jo a automat taky nic moc,spatne odprevodovano:).a kolik s tim autem najezdol,ze soudis jak je skvele??:)jo,ja zapomnel ty sis precetl:))))))

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Příspěvek od safy » pát zář 11, 2009 18:41

safros 3,0 píše:panove az nejakou dobu bude delat tyto auta,tak zjistite,co je to zac.nebudu se s vami dohadovat,jen rikam svuj nazor ,pac blok je iveco hlava renault,ma to spatny mazaci kanalky a casem se pridira vrsek jo a automat taky nic moc,spatne odprevodovano:).a kolik s tim autem najezdol,ze soudis jak je skvele??:)jo,ja zapomnel ty sis precetl:))))))
No,odborník se opravdu pozná hned.Jestli jsi přesvědčený o tom,že tenhle motor vyrobilo Iveco,tak klobouk dolů před Tvými znalostmi.Není Ti vůbec hloupé psát takové nesmysly?

safros 3,0
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv zář 10, 2009 18:02

Příspěvek od safros 3,0 » pát zář 11, 2009 18:57

sorac,za chybu,ten blok neni iveco,ale volvo:)

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát zář 11, 2009 19:00

:lol: Švestky s hruškama :lol: Když je řeč o Ivecu, jde o diesel 8144/S8U. Což ale není 5-válec, že ano :) (a taky nejsou všechny 2.5ky S8U stejný). 5-válec je benzínový N7U, je od Volva a zas tak nepovedený motor to není :)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

DarkAngel
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: čtv bře 12, 2009 07:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkAngel » pát zář 11, 2009 19:03

Zatim jsem s tim najezdil asi 4 dny. Takze ano je brzy.

Ovsem za 4 roky jsem mel 3 auta:

Clio II (1998)
Megane Combi 1.9 dci (2005)
Renault Laguna II 2.0T (2004)

A ted toto auto.

A musim rici, ze svezeni je nejlepsi ze vsch zminovanych aut.

O te hlave vim, a vim, ze neni stastne resena. Ovsem zkusenosti lidi, kteri vlastni tento motor jsou vicemene kladne.

A na tyto nazory ja dam nejvice.
Laguna 2 combi (privilege), 2.0T, 120kW, automat

DarkAngel
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: čtv bře 12, 2009 07:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkAngel » pát zář 11, 2009 19:05

Nez se tu dohadovat o nicem.

Muzete mi prosim zkusit nekdo poradit? Viz problem na zacatku.
Laguna 2 combi (privilege), 2.0T, 120kW, automat

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Příspěvek od safy » pát zář 11, 2009 19:31

DarkAngel píše:Zatim jsem s tim najezdil asi 4 dny. Takze ano je brzy.

Ovsem za 4 roky jsem mel 3 auta:

Clio II (1998)
Megane Combi 1.9 dci (2005)
Renault Laguna II 2.0T (2004)

A ted toto auto.

A musim rici, ze svezeni je nejlepsi ze vsch zminovanych aut.

O te hlave vim, a vim, ze neni stastne resena. Ovsem zkusenosti lidi, kteri vlastni tento motor jsou vicemene kladne.

A na tyto nazory ja dam nejvice.

Pokud víš o té hlavě něco,tak napiš,já o ní
nevím nic a to s ní jezdím bez šahnutí 3 roky.A k Tvé závadě - to syčení bude asi nejspíše ze špatně sesazeného výfuku a k těm vibracím-nepozoroval jsi,že by okolo těch zmíněných otáček třeba vynechal jeden válec,proto možná ta ztráta výkonu.Mohlo by to být,je tam klasický rozdělovač,takže kabel či svíčka může být příčinou.Nic jiného mě nenapadá.Ten motor je naprosto spolehlivý,tichý a poctivý dříč.Ten olej v automatu nech vyměnit jen tam,kde to opravdu znají,špatný postup je velmi drahou záležitostí. :)

Uživatelský avatar
Švejdula
Senior member
Příspěvky: 1445
Registrován: čtv bře 01, 2007 16:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Švejdula » pát zář 11, 2009 19:53

safros 3,0 píše:panove az nejakou dobu bude delat tyto auta,tak zjistite,co je to zac.nebudu se s vami dohadovat,jen rikam svuj nazor ,pac blok je iveco hlava renault,ma to spatny mazaci kanalky a casem se pridira vrsek jo a automat taky nic moc,spatne odprevodovano:).a kolik s tim autem najezdol,ze soudis jak je skvele??:)jo,ja zapomnel ty sis precetl:))))))

Že by zase BMV v plný palbě ?? :roll:
776701460

S CLIPem jde všechno líp .


Laguna II 1,9 Dci 88Kw .

DarkAngel
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: čtv bře 12, 2009 07:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkAngel » pát zář 11, 2009 21:11

Na tu hlavu se podivam, najdu clanky a poslu.

Pokud jde o vynechani jednoho valce, to bohuzel nepoznam. Jen vim, ze se rozvibruje cela kastla a z kapoty slysim takovy hluboky zvuk.

U spojky urcite, jdu primo za profikem, ktery resi prave automaty. Velice sikovny clovek. Uz jsme u nej menil olej ve dvou autech. Svicky me take poradil, tedy v utery vymeni olej + svicky.
Laguna 2 combi (privilege), 2.0T, 120kW, automat

Uživatelský avatar
matesK
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
Bydliště: ulice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matesK » pon zář 14, 2009 09:44

:lol: zase sem se stavil se zasmát....s tou Volvo 2,5 - neni nad to kdyz je nekdo odbornik :lol: .... to Iveco je 2,5 ale nafta :) a to jeste Ph I..... Kazdopadne bych zkusil si pujcit od nekoho kdo ma taky 2,5 váhu vzduchu .... nevim jaka je u 2,5 ale u 3.0 Ph I je to tak na 2 minuty to vymenit....

DarkAngel
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: čtv bře 12, 2009 07:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkAngel » stř zář 16, 2009 01:11

Tak olej v prevodovce vymenen. Prolevalo se to 6x po 6ti litrech. Olej jsem dal nejaky hodne kvalitni (pry ma zvysenou zatez teploty o 60 stupnu). Cena za 1litr = 360,- Kc. A to byla tusim jeste skoro nakupka. Jinak stoji kolem 500 za litr.

Takze jen olej me stal +-12 000...

Vibraci to nepomohlo, ovsem auto jede podstatnme lepe + razeni je mnohem lepsi. Da se rici perfektni

Ohledne te vibrace uz asi mam problem. Zacpal jsem vyfuk a nekde v predni casti to unika ven. Takze asi dirka ci nejake spatne svareni nebo neco takoveho. Je slyset i takove jemne prdeni. A v ten moment se to vzdy rozvibruje. Takze to vezmu na zvedak a kouknu se co tam je.

Jinak diagnostika neukazala zadnou chybu. Takze zatim naprosta spokojenost.

PS: jakymate nazor na tuto odpoved. Konkretne ta pasaz s 5 hlavou od renaultu? http://www.tipcars.com/applications/mag ... lanek=1244
Laguna 2 combi (privilege), 2.0T, 120kW, automat

Uživatelský avatar
Mathesss
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: pon srp 21, 2006 09:30
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Mathesss » čtv zář 17, 2009 21:15

taky jsem se stavil zasmát... zas ta hlava renault (s napisy volvo a sweden) na volvo motoru, měchy z autobusu, budulínek, karkulka atd :)
Bóďa.
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual

DarkAngel
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: čtv bře 12, 2009 07:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkAngel » sob zář 19, 2009 23:59

Tak ta dirka je na predni casti vyfuku, pred katem. Je tam vlnovec.

Novej dil 14 000,- Kc. Jinde jak v origo servise se neda sehnat.

Myslite si, ze by tu vibraci mohl zpusobovat tento problem?

Jinak ta vibrace je pri kazdem rcyhlostnim stupni. Kdyz dam P na automatu a pridavam plyn, tak to dela take. I kdyz neni to tak citit jako kdyz jedu.

Prosim poradte, na toho gumaka s tim motorem uz se vyprdneme ;)
Laguna 2 combi (privilege), 2.0T, 120kW, automat

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » ned zář 27, 2009 00:19

--------------------------------------------------------------------------------

Tak olej v prevodovce vymenen. Prolevalo se to 6x po 6ti litrech. Olej jsem dal nejaky hodne kvalitni (pry ma zvysenou zatez teploty o 60 stupnu). Cena za 1litr = 360,- Kc. A to byla tusim jeste skoro nakupka. Jinak stoji kolem 500 za litr.

Takze jen olej me stal +-12 000...
:shock: A to je jako co? :shock:
Já myslel že olej v automatu se vymění dá nový filtr a hotovo.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

DarkAngel
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: čtv bře 12, 2009 07:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkAngel » ned zář 27, 2009 21:43

Olej v prevodovce nevymenis :)

Je treba jej prolevat a pri vypousteni podle barvy a cichu hodnotit. Kdyz to enkdo nedela delsi dobu hold je treba to udelat nekolikrat.

Ta cena je takova, protoze jsem tam nechal lit drazsi olej.
Laguna 2 combi (privilege), 2.0T, 120kW, automat

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » pát říj 02, 2009 22:35

DarkAngel píše:Olej v prevodovce nevymenis :)

Je treba jej prolevat a pri vypousteni podle barvy a cichu hodnotit. Kdyz to enkdo nedela delsi dobu hold je treba to udelat nekolikrat.

Ta cena je takova, protoze jsem tam nechal lit drazsi olej.
Já si myslím že je to opravdu blbost.
Když jsem nechal měnit olej na svem range rover olej tak vyměna cca 5 litrů oleje ale celkem je ho tam asi 10l. Pokud jsi ho měl tak špatný tak by bylo lepší ten automat rozebrat ne?
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Odpovědět

Zpět na „Renault Safrane“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů