Safrane - nestartuje - nerozsvítí se kontrolka říd. jednotky
Moderátor: Moderators General
Safrane - nestartuje - nerozsvítí se kontrolka říd. jednotky
Prosím pomoc!
Včera jsem nenastartoval Safrana (V6i). Nerozsvítí se ani kontrolka řídící jednotky. Rozpojil jsem konektory u jednotky, profouknul, prostříknul, ale bez výsledku. Poradí mi někdo?
Včera jsem nenastartoval Safrana (V6i). Nerozsvítí se ani kontrolka řídící jednotky. Rozpojil jsem konektory u jednotky, profouknul, prostříknul, ale bez výsledku. Poradí mi někdo?
Laguna II 2.0IDE Grandtour
Neco podobneho tu resil greywolf s lagunou - co batery? Zkus ji promerit...
http://www.renaultclub.cz/czech/phpBB2/ ... php?t=2338
http://www.renaultclub.cz/czech/phpBB2/ ... php?t=2338
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Popiš více, co to dělá a nedělá. Může být vadné víčko na rozdělovači nebo VN zapalovací modul. I přes tyto závady ovšem jiskra hází!
Natáhne palivové čerpadlo benzín?
Natáhne palivové čerpadlo benzín?
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
Přesný popis projevů problému: při zapnutí zapalování proběhne inicializace všech systémů bez problému, jen kontrolka říd. jednotky (kontrolní svítilna vstřikování) ani neblikne. Navíc nezahučí benzínový čerpadlo.
Myslim ale, že kdyby byl problém v čerpadle, kontrolka by zasvítila a palubní počítač by hlásil chybu. I když kdo ví
Myslim ale, že kdyby byl problém v čerpadle, kontrolka by zasvítila a palubní počítač by hlásil chybu. I když kdo ví
Laguna II 2.0IDE Grandtour
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A co relé? Mělo by být jedno relé na palivové čerpadlo a druhé, které podmiňuje sepnutí toho prvního a zároveň spíná elektroniku vstřikování. R25 má obě relátka v boxu s řídící jednotkou.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
Zkoušel jsem dát jiný (na pohled zachovalejší) a nic. Je fakt, že kabeláž v těhle místech je fakt v zuboženém stavu. Pokud jde o nějaký proměřování, tak nemám čím měřit a ani nevim co. Ale pokud by to mohlo bejt jenom špatným kontaktem na relátku, tak na to ještě vlítnu a vyčistim to z gruntu. Některým kabelům budu muset vyměnit koncovky.
Je vůbec možný, aby to jeden den normálně jezdilo a druhej den byl problém v kontaktu a to i po prostříknutí?
Je vůbec možný, aby to jeden den normálně jezdilo a druhej den byl problém v kontaktu a to i po prostříknutí?
Laguna II 2.0IDE Grandtour
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby to bylo relé, tak se může stát, že shoří vinutí nebo se uvnitř spálí kontakty, pak prostříknutí nepomůže. Když nenatáhne palivové čerpadlo, tak to bude něco kolem ŘJ, relátek, ukostření, kabeláže, možná nějaká pojistka. Činnost palivového čerpadla se dá ověřit propojením kontaktů relátka anebo přivedením napětí přímo na jeho vývody, tady pozor na polaritu.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Napiš mi model auta, typ motoru a rok výroby, zkusím najít něco o zapojení.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dočetl jsem se ještě cosi o imobiliseru přímo v řídící jednotce, když se zkouší jiná ŘJ, tak musí být imobiliser odkódovaný. Činnost imobiliseru je částečně signalizovaná kontrolkou poruchy elekroniky vstřikování, když ale nesvítí kontrolka vůbec, řekl bych, že je problém opravdu v kabelech atd.
Ještě model karoserie (B54M?)?
Ještě model karoserie (B54M?)?
Naposledy upravil(a) Robert dne pon bře 14, 2005 14:20, celkem upraveno 1 x.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jediné, co jsem zatím ověřil je existence dvou relátek v boxu u řídící jednotky. Propojením vývodu 3 a 5 bys měl aktivovat palivové čerpadlo. Měla by být odpojena ŘJ a k relé vedou silné kabely. Sám osobně bych vsadil na nefunkčnost toho druhého relé.
Ještě jsem objevil zmínku o jakémsi bezpečnostním tlačítku, které má za úkol vypnout dodávku paliva při výskytu rázů a úderů. Kde ovšem je, se mi zjistit nepodařilo.
Ještě jsem objevil zmínku o jakémsi bezpečnostním tlačítku, které má za úkol vypnout dodávku paliva při výskytu rázů a úderů. Kde ovšem je, se mi zjistit nepodařilo.
Naposledy upravil(a) Robert dne pon bře 14, 2005 15:13, celkem upraveno 1 x.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Po důkladném přečtení anglického originálu jsem text trošku poopravil.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
V systému by měly být tři důležité pojistky:
F1: - 10A paměť počítače
F53: - 30A relé palivového čerpadla a blokování vstřikování
F14: - 10A zapalovací modul
Zkusil bych najít F53 a mrknul se na ni.
F1: - 10A paměť počítače
F53: - 30A relé palivového čerpadla a blokování vstřikování
F14: - 10A zapalovací modul
Zkusil bych najít F53 a mrknul se na ni.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
Podle mého názoru bude chyba v imobilizéru.Jak píše kolega,pokud dáš jinou jednotku,tak musíš mít s touto jednotkou i nastavený imobilizér.
Ale podle toho jak popisuješ závadu,tak se jedná o větší problém.Určitě bych auto zavezl do servisu a v první řadě bych nechal opravit kabeláž. Kdyby se porucha neodstranila,tak bych jim tuto závadu svěřil.
xmirek
Ale podle toho jak popisuješ závadu,tak se jedná o větší problém.Určitě bych auto zavezl do servisu a v první řadě bych nechal opravit kabeláž. Kdyby se porucha neodstranila,tak bych jim tuto závadu svěřil.
xmirek
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
rekl bych ze mas jednoduchej problem - spatnej kontakt... schvalne skus zahejbat kabelam o ridici jednotky, z toho hlavniho svazku vede jeden malej svazek nekam dolu a po par desitkach centimetru je jeden konektor... tak tam nekde asi bude ten spatnej kontakt, tenhle svazecek kabelu prave vede k palivovymu cerpadlu... co ja sem se s tim nazlobil, kdyz to jednou slo a jednou ne, ale myslim ze tenhle problem uz jsme tu jednou resili taxi to skus najit teba se tam dozvis vic... ale bude to podle me na 90 procent ono
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
- Robert
- Senior member
- Příspěvky: 1135
- Registrován: stř led 12, 2005 12:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ono by to chtělo odpojit řídící jednotku motoru a přímo na konektoru měřit přítomnost napětí a ukostření, řekl bych, že ŘJ nemá napájení. Nějaké schéma zapojení mám, ale jsou tam nečitelná čísla pinů, takže se to podle toho odkontrolovat nedá. Když se čerpadlo rozběhlo, tak to je první dobrá zpráva, aspoň něco funguje. Možná bude někde prošoupaný kabel, ale možností je příliš mnoho, takže nezbývá než zvolit systém a postupně ověřovat, kde napětí je či není ale má být. Jak říkám, měřit přímo na konektoru, bez schématu a multimetru je hledání závady šarlatánstvím.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů