Jde nacpat airbag tam,kde původně nebyl?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Jde nacpat airbag tam,kde původně nebyl?

Příspěvek od Krovak » stř pro 19, 2007 00:25

Zdar chlapi,nevíte někdo jestli Safrani s výbavou RN měli taky konektor na připojení airbagu řidiče,pokud tam od výroby nebyl?A jestli jo,fungoval by po připojení??

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 817
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » stř pro 19, 2007 18:19

tak to asi těžko... opravdu ne.

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Václav Sedlář » stř pro 19, 2007 19:31

Tak teoreticky ano:Musíš mít volant s bagem, potom řídící jednotku bagu+předpínače a kabeláž+čidlo nárazu.Zkompletuješ to a je to. :lol:
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » stř pro 19, 2007 23:42

No,jen mě to napadlo,protože když jsem kuchal svýho Safrana,kterej má airbag řidiče,ta jsem tam zároveň našel kabeláž pro tempomat,z čehož jsem usoudil,že s pytlem by to mohlo být podobně.Oni vůbec Renaulti maj dost připravený kabeláže,i když tam ta výbava pak není.

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » stř pro 19, 2007 23:45

Václav Sedlář píše:Tak teoreticky ano:Musíš mít volant s bagem, potom řídící jednotku bagu+předpínače a kabeláž+čidlo nárazu.Zkompletuješ to a je to. :lol:
Volant s bagem mám,jednotku bagu+předpínače taky a kabeláž plus čidlo taktéž 8)

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 817
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » čtv pro 20, 2007 09:59

Krovak píše:
Václav Sedlář píše:Tak teoreticky ano:Musíš mít volant s bagem, potom řídící jednotku bagu+předpínače a kabeláž+čidlo nárazu.Zkompletuješ to a je to. :lol:
Volant s bagem mám,jednotku bagu+předpínače taky a kabeláž plus čidlo taktéž 8)
myslim si ze by to bylo hodne prace tam dobastlit, muselo by se to pripojit i nejak do ridici jednotky, zkratka nevyplati se to. buhvi jestli by to potom fungovalo

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Václav Sedlář » čtv pro 20, 2007 12:06

Krovak píše:
Václav Sedlář píše:Tak teoreticky ano:Musíš mít volant s bagem, potom řídící jednotku bagu+předpínače a kabeláž+čidlo nárazu.Zkompletuješ to a je to. :lol:
Volant s bagem mám,jednotku bagu+předpínače taky a kabeláž plus čidlo taktéž 8)
Můžeš mi to čidlo prosím vyfotit.Moc prosím. :oops:
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » čtv pro 20, 2007 17:03

To bych sice rád,ale musel bych se do toho vraku dostat,on je ten předek fakt dost rozmlácenej :?

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv pro 20, 2007 21:29

Myslím, že pokud jsou všechny komponenty, nebude problém to složit. Chce to plánky, projít, nacvakat to všechno tam a je to :D :D :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 817
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » čtv pro 20, 2007 21:53

Krovak píše:To bych sice rád,ale musel bych se do toho vraku dostat,on je ten předek fakt dost rozmlácenej :?
aha, ty to mas jeste k tomu na aute... ja bych to nedelal. vis vubec kde to cidlo je a jak vypada? to fakt nebude tak jednoduchy jako pripojit si nejaky svetylko... nainstalovat tam vsechnu kabelaz, k tomu ridici jednotku airbagu, volant, cidla a urcite je to jeste propojeny s ridici jednotkou motoru a v ty je to nejak zapsany. potom to tam vsechno das (i kdyz o tom pochybuju) a kde mas jistotu ze to bude fungovat.

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » pát pro 21, 2007 11:25

Jestliže v nějakém autě airbag nikdy nebyl, tak ho tam rozhodně nikdy nedodávejte pokud nechcete od něj dostat přes frňák. :tululum: a to třeba za jízdy...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 817
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » pát pro 21, 2007 17:42

Márty píše:Jestliže v nějakém autě airbag nikdy nebyl, tak ho tam rozhodně nikdy nedodávejte pokud nechcete od něj dostat přes frňák. :tululum: a to třeba za jízdy...
taky si myslim...

truny
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: čtv úno 15, 2007 22:47

Příspěvek od truny » pát pro 21, 2007 18:56

zadne cidlo airbagu neexistuje. to dela pocitac, ktery byl na prvnich vozech renault primo ve volantu. u safranu to bude nejspis jednotka airbagu pred radici pakou pod konzoli. u druhe generace renaultu to byla kulicka na pruzince (tak asi kolem 96-97),ktera se pri narazu pohnula a spustila mikrospinac, ktery pak odpalil airbag. u treti generace je to piezo krystal, ktery je taktez uvnitr pocitace a ten pri narazu vytvari milivolty. je to vsechno propojene s mechanismem pasu, kde jsou na jedne strane predpinace a na druhe strane treba dvakrat presity pas, nebo jako u sceniku pod pasem ve strednim piliri ohly plech, ktery se narovna pri urcitem zatizeni pasu. to vsechno proto, aby airbag nevystrelil pri pohybu tela dopredu. takova rana je smrtelna. rozdil muze byt zaroven v designu sedacky, ale take ve stavbe auta. i presto, ze to vypada stejne, bude to mit s nejvetsi pravdepodobnosti jine tlumici zony. u treti generace airbagu vyleti nejprve predpinace pasu - behem 0.015 sekund, a potom ma jednotka airbagu 0.010 sekund na to aby si rozmyslela jestli je naraz vetsi nez 2G a odpalila airbag. jak uz se tu pise, urcite bych to tam nemontoval i kdyby to bylo jen par kabelu navic.

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 817
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » sob pro 22, 2007 13:26

tak nejdriv pises ze zadne cidlo neexistuje a potom popisujes ruzny druhy cidel? tak jak? :shock: kdyby zadny neexistovalo tak ten bag asi nikdy nevystreli.. jinak jednotka airbagu u safrana je pod sedackou ted si nejsem na 100% jistej ale myslim ze u spolujeudce.

Uživatelský avatar
Krovak
Senior member
Příspěvky: 1286
Registrován: sob pro 15, 2007 13:49
Bydliště: Hospozín

Příspěvek od Krovak » sob pro 22, 2007 13:43

Takže díky za názory,každopádně jsem jen chtěl vědět,jestli to má na pytel přípravu,nebo ne a pokud opravdu nemá,tak mě ani nenapadne abych to tam cpal,takovej pošuk fakt nejsem :D

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 817
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » sob pro 22, 2007 17:53

to je dobře...

truny
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: čtv úno 15, 2007 22:47

Příspěvek od truny » ned pro 23, 2007 20:17

Bóďa. píše:tak nejdriv pises ze zadne cidlo neexistuje a potom popisujes ruzny druhy cidel? tak jak? :shock: kdyby zadny neexistovalo tak ten bag asi nikdy nevystreli.. jinak jednotka airbagu u safrana je pod sedackou ted si nejsem na 100% jistej ale myslim ze u spolujeudce.
cidlo to ma pouze jedno, primo vestavene v ridici jednotce pod sedackou, vyjimecne u safrana. vetsinou je to pod konzoli. cidel popisuji vice vzhledem k systemu. popisuji to spise pro ty, kteri hledaji cidlo v narazniku. nehlede na to, ze bylo-li auto v bouracce, ridici jednotka nelze znovu pouzit, s vyjimkou clio II jen v nekterem roce.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon pro 24, 2007 00:57

Noooo, ony z těch jednotek jdou smazat crash data a prý se ŘJ dá použít znova. Dokonce je ověřeno, že to opravdu funguje. Sám mám jednu takovou v autě, ale ověřovat to teda nechci :D :D :D

Renault ale opravy ŘJ nelegalizoval a udává ho za zcela nepřípustný.

Jinak čidlo nárazu tam opravdu není, je to vše v té krabičce. Samozřejmě s vyjímkou čidel pro boční náraz, ty jsou v bočních středních sloupcích. V případě bočního nárazu se hraje o čas a každá milisekunda je drahá.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

truny
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: čtv úno 15, 2007 22:47

Příspěvek od truny » pon pro 24, 2007 14:10

osobne bych to teda vubec nedoporucoval. to,ze je to ozkousene si muze rikat kdo chce (vzdycky by mi zajimalo jak to vi). jestli budes majitelem takoveho auta az do jeho konce, potom neni problem, ale co kdyz to prodas a ono to zrovna nepujde jak ma. zvlast u tak technologicky vyvinuteho auta jako je tvuj megane. nehlede na to ze ridici jednotka neni tak draha.

renault testuje rocne 440 aut, cimz se muze chlubit malo ktera automobilka. jenom pro zajimavost se hodnoti auta podle bezpecnosti na http://www.euroncap.com/home.aspx .
nektere automobilky tam svoje auta ani nedavaji, protoze by to skoncilo katastrofalne.

Uživatelský avatar
Ludvík
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: ned bře 02, 2008 18:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ludvík » ned zář 06, 2009 21:22

Já mám pomalu někdy chuť ten airbag před splolujezdcem zrušit. :wink: Získal bych tak nějakej odkládací prostor. V Safránkovi je těch odkládacích míst zoufale málo. Ty minikapsy ve dveřích jsou fakt mini. V R 25 byly větší a ještě ten kastlík před spolujezdcem... tady fakt kolikrát sedím a nevím kam nějaký drobnosti dat. :?:
Renault Safrane 2,5 20 V 1997
Renault R 25 TX automat 1991
Simca 1610 (Chrysler 180) 1978
následující už jen jako pasivní jezdec :-)
Ford Taunus 17 m P3T 1963
Škoda 440 Spartak
Kočárek

Odpovědět

Zpět na „Renault Safrane“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů