Jde nacpat airbag tam,kde původně nebyl?
Moderátor: Moderators General
Jde nacpat airbag tam,kde původně nebyl?
Zdar chlapi,nevíte někdo jestli Safrani s výbavou RN měli taky konektor na připojení airbagu řidiče,pokud tam od výroby nebyl?A jestli jo,fungoval by po připojení??
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
- Bóďa.
- Experienced member
- Příspěvky: 817
- Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
myslim si ze by to bylo hodne prace tam dobastlit, muselo by se to pripojit i nejak do ridici jednotky, zkratka nevyplati se to. buhvi jestli by to potom fungovaloKrovak píše:Volant s bagem mám,jednotku bagu+předpínače taky a kabeláž plus čidlo taktéžVáclav Sedlář píše:Tak teoreticky ano:Musíš mít volant s bagem, potom řídící jednotku bagu+předpínače a kabeláž+čidlo nárazu.Zkompletuješ to a je to.
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Můžeš mi to čidlo prosím vyfotit.Moc prosím.Krovak píše:Volant s bagem mám,jednotku bagu+předpínače taky a kabeláž plus čidlo taktéžVáclav Sedlář píše:Tak teoreticky ano:Musíš mít volant s bagem, potom řídící jednotku bagu+předpínače a kabeláž+čidlo nárazu.Zkompletuješ to a je to.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
- Bóďa.
- Experienced member
- Příspěvky: 817
- Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
aha, ty to mas jeste k tomu na aute... ja bych to nedelal. vis vubec kde to cidlo je a jak vypada? to fakt nebude tak jednoduchy jako pripojit si nejaky svetylko... nainstalovat tam vsechnu kabelaz, k tomu ridici jednotku airbagu, volant, cidla a urcite je to jeste propojeny s ridici jednotkou motoru a v ty je to nejak zapsany. potom to tam vsechno das (i kdyz o tom pochybuju) a kde mas jistotu ze to bude fungovat.Krovak píše:To bych sice rád,ale musel bych se do toho vraku dostat,on je ten předek fakt dost rozmlácenej
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Jestliže v nějakém autě airbag nikdy nebyl, tak ho tam rozhodně nikdy nedodávejte pokud nechcete od něj dostat přes frňák. a to třeba za jízdy...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
zadne cidlo airbagu neexistuje. to dela pocitac, ktery byl na prvnich vozech renault primo ve volantu. u safranu to bude nejspis jednotka airbagu pred radici pakou pod konzoli. u druhe generace renaultu to byla kulicka na pruzince (tak asi kolem 96-97),ktera se pri narazu pohnula a spustila mikrospinac, ktery pak odpalil airbag. u treti generace je to piezo krystal, ktery je taktez uvnitr pocitace a ten pri narazu vytvari milivolty. je to vsechno propojene s mechanismem pasu, kde jsou na jedne strane predpinace a na druhe strane treba dvakrat presity pas, nebo jako u sceniku pod pasem ve strednim piliri ohly plech, ktery se narovna pri urcitem zatizeni pasu. to vsechno proto, aby airbag nevystrelil pri pohybu tela dopredu. takova rana je smrtelna. rozdil muze byt zaroven v designu sedacky, ale take ve stavbe auta. i presto, ze to vypada stejne, bude to mit s nejvetsi pravdepodobnosti jine tlumici zony. u treti generace airbagu vyleti nejprve predpinace pasu - behem 0.015 sekund, a potom ma jednotka airbagu 0.010 sekund na to aby si rozmyslela jestli je naraz vetsi nez 2G a odpalila airbag. jak uz se tu pise, urcite bych to tam nemontoval i kdyby to bylo jen par kabelu navic.
cidlo to ma pouze jedno, primo vestavene v ridici jednotce pod sedackou, vyjimecne u safrana. vetsinou je to pod konzoli. cidel popisuji vice vzhledem k systemu. popisuji to spise pro ty, kteri hledaji cidlo v narazniku. nehlede na to, ze bylo-li auto v bouracce, ridici jednotka nelze znovu pouzit, s vyjimkou clio II jen v nekterem roce.Bóďa. píše:tak nejdriv pises ze zadne cidlo neexistuje a potom popisujes ruzny druhy cidel? tak jak? kdyby zadny neexistovalo tak ten bag asi nikdy nevystreli.. jinak jednotka airbagu u safrana je pod sedackou ted si nejsem na 100% jistej ale myslim ze u spolujeudce.
Noooo, ony z těch jednotek jdou smazat crash data a prý se ŘJ dá použít znova. Dokonce je ověřeno, že to opravdu funguje. Sám mám jednu takovou v autě, ale ověřovat to teda nechci
Renault ale opravy ŘJ nelegalizoval a udává ho za zcela nepřípustný.
Jinak čidlo nárazu tam opravdu není, je to vše v té krabičce. Samozřejmě s vyjímkou čidel pro boční náraz, ty jsou v bočních středních sloupcích. V případě bočního nárazu se hraje o čas a každá milisekunda je drahá.
wecka
Renault ale opravy ŘJ nelegalizoval a udává ho za zcela nepřípustný.
Jinak čidlo nárazu tam opravdu není, je to vše v té krabičce. Samozřejmě s vyjímkou čidel pro boční náraz, ty jsou v bočních středních sloupcích. V případě bočního nárazu se hraje o čas a každá milisekunda je drahá.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
osobne bych to teda vubec nedoporucoval. to,ze je to ozkousene si muze rikat kdo chce (vzdycky by mi zajimalo jak to vi). jestli budes majitelem takoveho auta az do jeho konce, potom neni problem, ale co kdyz to prodas a ono to zrovna nepujde jak ma. zvlast u tak technologicky vyvinuteho auta jako je tvuj megane. nehlede na to ze ridici jednotka neni tak draha.
renault testuje rocne 440 aut, cimz se muze chlubit malo ktera automobilka. jenom pro zajimavost se hodnoti auta podle bezpecnosti na http://www.euroncap.com/home.aspx .
nektere automobilky tam svoje auta ani nedavaji, protoze by to skoncilo katastrofalne.
renault testuje rocne 440 aut, cimz se muze chlubit malo ktera automobilka. jenom pro zajimavost se hodnoti auta podle bezpecnosti na http://www.euroncap.com/home.aspx .
nektere automobilky tam svoje auta ani nedavaji, protoze by to skoncilo katastrofalne.
- Ludvík
- Junior member
- Příspěvky: 116
- Registrován: ned bře 02, 2008 18:33
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Já mám pomalu někdy chuť ten airbag před splolujezdcem zrušit. Získal bych tak nějakej odkládací prostor. V Safránkovi je těch odkládacích míst zoufale málo. Ty minikapsy ve dveřích jsou fakt mini. V R 25 byly větší a ještě ten kastlík před spolujezdcem... tady fakt kolikrát sedím a nevím kam nějaký drobnosti dat.
Renault Safrane 2,5 20 V 1997
Renault R 25 TX automat 1991
Simca 1610 (Chrysler 180) 1978
následující už jen jako pasivní jezdec
Ford Taunus 17 m P3T 1963
Škoda 440 Spartak
Kočárek
Renault R 25 TX automat 1991
Simca 1610 (Chrysler 180) 1978
následující už jen jako pasivní jezdec
Ford Taunus 17 m P3T 1963
Škoda 440 Spartak
Kočárek
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů