safrane 2,5 alebo 3,0 V6
Moderátor: Moderators General
safrane 2,5 alebo 3,0 V6
len tak ma zaujima co je lepsie ta 2,5 alebo 3,0V6 co sa tyka prevadzkovych nakladov a paradneho svezeni lebo znamy to chce kupit teda rozmisla a pozeram toto diskusne forum a vyzera to tak ze to neni bohvie co ?? a este ci lepsie automat ci manual ci sa ten automat nekazi ?? tak diki za info
- Bóďa.
- Experienced member
- Příspěvky: 817
- Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
no on se totiz ten 24ventil daval az posledni dva roky, takze se ten starej 3,0 daval i do novyho safrana... no jinak zkusenosti s ctyriadvacetiventilem nemam, ale v porovnani 2,5 R5i 20v a 3,0 V6i 12v 2,5 muzu rict asi toto: 2,5 min zere, 3,0 vic jede . s 2,5 moc dlouhodoby zkusenosti nemam, ale 3,0 jak se vseobecne vi tak je to neskutecnej drzak,ale o 2,5 sem slysel taky dost chvaly.
já ti můžu ze své zkušenosti doporučit 2,5-20V nalítal jsem na něm 300 tisíc km a ten motor byl furt jako novej nikdy do něj nemuselo bejt šáhnutý teda mimo udržovacích servisů,nikde žádnej náznak úniku oleje no prostě držák a spotřeba průměr 9l/100km ,nevím ten 3litr bych nebral je sice výkonější,ale pod 10l/100 se s ním nedostaneš a taky vyšší pov.ručení,s 2,5 je to komfortní jízda a to tichoučko motor skoro nebyl slyšet samozřejmě při otáčkách se dokázal ozvat ale to by supr zvuk, 2,0 byl už na tu váhu slabej
Nyní Renault Laguna Grandtour II,2002,1,6-16V-79KW a Renault Twingo II,2009,1,2-44 KW
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
V Považskej je jeden 2.5l 20V a ten už má najazdených dobre cez 400.000km a jazdí furt, furt, furt...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Re: safrane
samozřejmě že je to 5 ti válec když má 20 ventilů a od Volva je pouze hlava jinak zbytek Renault,protože rencek 5 ti válce nedělá a jak jsem psal už výš je to držák a hodně hodně na něj vzpomínámrxe píše:a neni nahodou ten 2,5 20v 5 valec a volvo motor a robia ich aj automaty ??
Nyní Renault Laguna Grandtour II,2002,1,6-16V-79KW a Renault Twingo II,2009,1,2-44 KW
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.
Re: safrane
celkově toto auto je držák já jsem s ním byl velice spokojen třeba vejfuk jsem měnil když mě najeto 230 tisíc km,ložiska zadních kol ve 270 tisících to jen pro přehled kolik vydržel orig.díl,to co zlobilo byli většimou menší poruchy občas jsem se v zimě při velkých mrazech nemohl dostat do kufru zlobil motorek od centrálu,u digi klimy blbla klapka na recirkulaci vzduchu prostě se neotevírala automaticky jak by měla ale to vždy vyřešilo 2 x zmáčknutí tlačítka,docela odcházely čepy a člověk musí počítat že jsou na to dražší díly třeba zadní ložisko se nedá vyměnit samotné a musí se koupit celý náboj za 6000 Kčale zase to pak vydrží no a už si na nic nevzpomínámrxe píše:co tam takeho na tom aute odchadza alebo ake skryte muchy to moze mat a naco si treba davat pozor dik
Nyní Renault Laguna Grandtour II,2002,1,6-16V-79KW a Renault Twingo II,2009,1,2-44 KW
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů