safrane - otvírání kapoty
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob lis 25, 2006 01:24
- Bydliště: mladá vožice
safrane - otvírání kapoty
tak sem tu zase s prozbičkou, jde o přední kapotu, prasklo lanko, a to někde pod kapotou, takže už není za co zatáhnout ani kleštěma, proto se obracím na safráňáky - nemáte někdo radu jak otevřít kapotu ph-1 ? je to 3,0automat v plný náloži, a nerad bych něco zničil,ale kolem zámků je tak málo místa že fakt nevím jak to otevřít bez poškození. předem díky za jakoukoli radu.
- Bóďa.
- Experienced member
- Příspěvky: 817
- Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
tyjo,.. stalo se mi ze sem sundaval predek a nezavlikl sem tam bovden viz jakou nejvetsi kravinu jsem udelal. takze jsou tu dve moznosti: vem flexu a rozrez kapotu kolem zamku pak dalsi moznost je zespoda. vzit to nejlip na rampu a nejakym zpusobem otevrit,... je k tomu pristup jak k penezum,.. to mas opravdu praskly? rekl bych ze to mas vyvlykly nebo praskly to lanko od ridice k motoru, u zamku uz ne,. takze nalevo pod autem nahore u brejli najdi ten drat co otevira zamky a zkus za nej nejakym zpusobem zatahnout doleva ( z pohledu ridice) a nejak melo by to jit,.. mej trpelivost. jo este jestli tam mas zespodu ten kryt motoru tak ten odsroubuj nejdriv. to je asi jasny zejo . pohybuj se nekde v mistech kde je ABS (nad abs)
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob lis 25, 2006 01:24
- Bydliště: mladá vožice
bohužel sem od páčky otvírání vytáhl do kabyny asi tak 120cm lanka, a zůstal tam jen ten bovden, kapotu se mi teda fakt řezat nechce, tak to zítra na dílně zvednu a skusím to zespodu. kokal sem do tý mí 2,5, a tam je kolem filtru trochu místa, ale v tom 3,0 tam nemůžu dostat ruku, a ještě je ta tyčka co spojuje zámky zakrytá nákým plastem. to je auto bráchy, asi mu malinko zůstali vyset zámky a protože je nervák tak za to vzal a prasklo mu lanko, kdyby aspon prdlo v kabině aby to šlo kleštěma. taky mě napadlo skusit to háčkem ze svářecího drátu, těsně nad řidičovo světlem, ale zatím sem ten zámek netrefil. a nebude lacinější než řezat kapotu , rozlámat světlo nebo masku a pak už by tam mělo jít šáhnout??? neznám zatím moc ceny na vrakáčích, ale kapota bude určitě ranec. ještě že to není na tý mí 98, tam stojí nový světlo 7500, tak zatím díky, když se mi to povede dám vědět jak. pokud ne, rady přijímám stále.
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
musis mit trpelivost, jestli mas jeste jednoho safrana na porovnani tak to mas super, je to fakt docela artistickej vykon, ale jde to... masku bych kazdopadne nelamal, na vrakaci ji nesezenes a nova stoji asi 6 litru.. a kdyz uz by to melo fakt bejt tak spatny ze bys mel kvuli tomu neco nicit tak mi dej radsi na benzin a ja ti to prijedu otevrit
Boda: a ty tu moc nemachruj, vis ze jsem o po tobe musel otvirat ja
Boda: a ty tu moc nemachruj, vis ze jsem o po tobe musel otvirat ja
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
- Bóďa.
- Experienced member
- Příspěvky: 817
- Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
nevim nevim, ale masku urcite nedoporucuju. tu jentak nesezenes.martinsmrcka píše:bohužel sem od páčky otvírání vytáhl do kabyny asi tak 120cm lanka, a zůstal tam jen ten bovden, kapotu se mi teda fakt řezat nechce, tak to zítra na dílně zvednu a skusím to zespodu. kokal sem do tý mí 2,5, a tam je kolem filtru trochu místa, ale v tom 3,0 tam nemůžu dostat ruku, a ještě je ta tyčka co spojuje zámky zakrytá nákým plastem. to je auto bráchy, asi mu malinko zůstali vyset zámky a protože je nervák tak za to vzal a prasklo mu lanko, kdyby aspon prdlo v kabině aby to šlo kleštěma. taky mě napadlo skusit to háčkem ze svářecího drátu, těsně nad řidičovo světlem, ale zatím sem ten zámek netrefil. a nebude lacinější než řezat kapotu , rozlámat světlo nebo masku a pak už by tam mělo jít šáhnout??? neznám zatím moc ceny na vrakáčích, ale kapota bude určitě ranec. ještě že to není na tý mí 98, tam stojí nový světlo 7500, tak zatím díky, když se mi to povede dám vědět jak. pokud ne, rady přijímám stále.
Re: safrane - otvírání kapoty
chlapci nikoho z vas neapadlo pouze vyjmout lp blinkr a potahnout za zamek,lamat masku,rozbijet svetlo jeste bych mozna chapal ale Boda z rezanim kapoty zaperlil ze vsech navrhu nejvic JINAK SE TAK DA OTEVRIT TAKE LAGUNA I A ESPACE III
Re: safrane - otvírání kapoty
pane ..., blinkr se oddělává tak, že se otevře kapota, zatáhne se za páčku na světle a blinkr se vyjme, tudíž bez otevření kapoty vyjmout pravděpodobně nepůjde. a z vysmátého smajlíku si myslím je patrno, že řezání kapoty bylo myšleno jako vtip a tak to asi také všichni pochopili, navíc, když je rezani kapoty zmineno v jedne vete, za ni je smajlik a v dalších šesti řádkách je popsáno, jak kapotu skutečně otevřít. nevim, jak je to reseno u laguny, ani u espace, ale kdyz nevis, jak u safrana, tak se do toho prosim nemontuj. a u temer dva roky stareho tematu tuplem...agi píše:chlapci nikoho z vas neapadlo pouze vyjmout lp blinkr a potahnout za zamek,lamat masku,rozbijet svetlo jeste bych mozna chapal ale Boda z rezanim kapoty zaperlil ze vsech navrhu nejvic JINAK SE TAK DA OTEVRIT TAKE LAGUNA I A ESPACE III
koukam, ze nekdo se tu snazi probudit sekci safrane
(zamysli se prosim, kdo tu zaperlil nejvíc )
Renault Safrane Baccara 3,0 V6i manual
- matesK
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
- Bydliště: ulice
- Kontaktovat uživatele:
HEHE no docela se bavim.........
Jestlize nemas kryt pod motorem, tak si proste a jednoduse lehnes pod auto vezmes velkej sroubovak a natahnes ruku az k haubne k tomu zamku a tam tu packu posunes doleva(mysleno smerem od pravyho svetla k levymu) tim se to odemkne.....
S tim blinkrem by to asi slo jenom musis udelat to sami lehnout pod auto a nejak to zkusit povolit ten uchyt...ale do toho bych se moc nesral - hrozne lehce se ten plastik zlomi a to co navrhuju ja je opravdu sranda kdyz se ti to povede jednou tak pak uz to delas behem par vterin....vim to protoze haubnu se dloooouho resil a postup co tu pisu se delal i desetkrat za den
Jestlize nemas kryt pod motorem, tak si proste a jednoduse lehnes pod auto vezmes velkej sroubovak a natahnes ruku az k haubne k tomu zamku a tam tu packu posunes doleva(mysleno smerem od pravyho svetla k levymu) tim se to odemkne.....
S tim blinkrem by to asi slo jenom musis udelat to sami lehnout pod auto a nejak to zkusit povolit ten uchyt...ale do toho bych se moc nesral - hrozne lehce se ten plastik zlomi a to co navrhuju ja je opravdu sranda kdyz se ti to povede jednou tak pak uz to delas behem par vterin....vim to protoze haubnu se dloooouho resil a postup co tu pisu se delal i desetkrat za den
matesK píše:
Jestlize nemas kryt pod motorem, tak si proste a jednoduse lehnes pod auto vezmes velkej sroubovak a natahnes ruku az k haubne k tomu zamku a tam tu packu posunes doleva(mysleno smerem od pravyho svetla k levymu) tim se to odemkne.....
Díky, díky.
Mám auto 3 dny a už se mi to hodilo
Přijel jsem na STK, zaplatil,
přišel technik k autu
a rup .....
- matesK
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
- Bydliště: ulice
- Kontaktovat uživatele:
Jinak bych se zaměřil na ty zámky, protože že ti to prasklo je náznak že to tam je dost napnutý a dle mýho ti dálší může odejít brzo. Když tomu věnuješ 15 minut tak to sešteluješ a já třeba teďka otevírám haubnu jedním prstem. Jinak koukni na muj podpis - na tý adrese se ti dostane rychlejších a přesnějších informací o SafranuDudu_007 píše:matesK píše:
Jestlize nemas kryt pod motorem, tak si proste a jednoduse lehnes pod auto vezmes velkej sroubovak a natahnes ruku az k haubne k tomu zamku a tam tu packu posunes doleva(mysleno smerem od pravyho svetla k levymu) tim se to odemkne.....
Díky, díky.
Mám auto 3 dny a už se mi to hodilo
Přijel jsem na STK, zaplatil,
přišel technik k autu
a rup .....
Od 2008 Renault Safrane, dnes +-10 Safranů.
- matesK
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: pon črc 02, 2007 23:11
- Bydliště: ulice
- Kontaktovat uživatele:
Jo a prosím nedělejte patákoviny s těma blinkrama. nejen že nový blinkr stojí 1200,- jeden, ale pak jsou ulámaný ty páčky, poškrábaný blinkry a lak atd. Radši Safranu věnujte víc času. Já mám toho mojeho po původnim majiteli tak doprasenýho podobnejma nápadama, že víc opravuju opravy než závady
Od 2008 Renault Safrane, dnes +-10 Safranů.
- tasan
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon led 04, 2010 21:25
- Bydliště: čech žijící v zahraničí
- Kontaktovat uživatele:
zdravim panove,mam uplne stejny problem s kapotou ale nejvetsi problem je ten,ze ani za boha nemuzu natrefit na ten zamek a ni sroubovakem.Zkousel jsem vse podle vasich rad ale proste se to asi neda.Byl jsem u toho tri hodiny a fakt uz mam toho plny zuby poradi mi nekdo kde se presne ten zamek nachazi?jestli je presne na prostredku nebo jinak fakt uz nevim.Predem diky za rady
renault safrane 2.5 dt
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát led 18, 2008 13:24
- Bydliště: Olomouc
ja to vyrešil tak, že jsem k levému tahlu dal silnou CK pásku a zastřihl u úrovně blinkru ... když by někdy lanko prasklo nebo vyjelo z tej drážky a bylo volné, tak kapotu otevřu behěm chvilky tak, že vezmu kleště a zatáhnu za tu CK pasku co je připevněná o ty panty a kapota se otevře.
Měl jsem problem s lankem 2x, tak jsem to vyrešil takhle ... připadal jsem si jak loupežník před autem když jsem se ho snažil pomocí lanka najít pant a zatáhnout za něj správným směrem aby zámky odskočili. Už nikdy více
Měl jsem problem s lankem 2x, tak jsem to vyrešil takhle ... připadal jsem si jak loupežník před autem když jsem se ho snažil pomocí lanka najít pant a zatáhnout za něj správným směrem aby zámky odskočili. Už nikdy více
-
- Starting member
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon srp 01, 2005 06:06
- Bydliště: Slaný
- Kontaktovat uživatele:
ja jsem měl podobný problém, u 2,5dT nehrozí že se dostanete zespoda rukou, tak jsem sundal nárazník, ten plast kolem kol a pak jsem vyndal levy blinkr. Tak jsem se dostal k bovdenu, který jsem stáhnul a zůstalo mi v ruce lanko. I tak to slo otevřít jenom kleštěma. Po vyčištění a promazání zámků to už jde jedním prstem
Safrane 2,5dT RT
R11GTX
R25 V6 turbo
R5GTD
R11GTX
R25 V6 turbo
R5GTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů