Rapid 1.4 91 problém s "kuckáním"

Zde je místo pro dotazy ohledně modelů, které nemají vlastní sekci. Bude-li dotazů více, novou sekci rádi založíme

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
PeetRees
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř srp 23, 2006 00:42
Kontaktovat uživatele:

Rapid 1.4 91 problém s "kuckáním"

Příspěvek od PeetRees » stř srp 23, 2006 01:10

ahoj, zdravim všechny odborníky na renault :-) původně jsem chtěl sice formana van plus ale ten je moc drahej :( k věci, mám tohoto renaulta a dost často se mi stává.. příklad: nechám motor volně běžet na neutrál..zatáhlá ručka a na nic nesahám...ale jakmile se jemně dotknu plynu tak věčinou ten motor má skoro tendenci chcípnout, a nebo když jedu 50-60 na trojku nebo na čtyrku... tak to občas pokucká na pár sekund....v servisu mi řekli že mám karbec jednobod a že se s tim nedá nic dělat... já pevně věřim že se to dá něják "opravit", tak prosím, pomozte... když se chci pomalu v klidu rozjet a ono mi to začne zničeho nic kuckat tak vypadám jako trotl co se neumí rozjet :-(

motor: C3JE7/60 1.4 benzín 43kW/5000ot r.v. 1991

najeto mám 150 000..auto mám po firmě LABAR co rozvážela kyblíky s barvama...takže typuju že to dost přetěžovali.....

měnil sem svíčky, olej a filtry

jo a ještě jeden problémek, když chci pomalu sešlápnout plyn, tak to nejde ani kdybych se zbláznil plynule.....jakoby v tom kloubu byly maličký zoubky...skusil sem to máznout...ale nenamazal sem tu trubičku v který jezdí lanko...na to sem lama... ale mám dojem že to dělá v tom kloubu pedálu... neporadili byste mi? anebo mi aspoň říct jetli je to normální? ve favoritu mi to nedělalo :-(

Uživatelský avatar
PeetRees
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř srp 23, 2006 00:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeetRees » pon zář 04, 2006 23:23

notááák..lidiii...čim to ještě může bejt? nemůže to bejt rozdělovačem? ten sem vyčistil ale nepomohlo..nemám koupit novej?
mám řidičák a auto od 27.6.06

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » ned zář 10, 2006 22:57

mno, servis komentovat nebudu, jsou to "odborníci" - karbec jednobod je totální hloupost, je to jednobodové vstřikování, ale k dotazu - připadá mi to, jako kdyby byl problém v přívodu paliva - měnil jsi i palivový filtr ? připadá mi to podle popisu jako malý tlak paliva - nevím, jak u Rapida, ale u Super5, ze které Rapid vychází je palivový filtr u čerpadla vpravo vzadu v podlaze před kolem zespodu - zkus jej vyměnit, jestli není měněný a uvidíme, co dál - mmch palivový filtr se má měnit cca po 50 tisících km :-)
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
PeetRees
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř srp 23, 2006 00:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeetRees » pát zář 15, 2006 20:01

ok dík moc za radu, vyskoušim, ale mám dlší problém, přišel sem na to že když motor opravdu vytočim... třeba potřebuju z místa najet do rychle jedoucího pruhu.. a pak hned potom dám neutrál tak točky padají padají až motor chcípne...ale to musim dát neutrál tak do 10s po akci, pak už se motor jakš takš drží, na jaký problém to vidíte?
mám řidičák a auto od 27.6.06

v.vojta.v
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv lis 30, 2006 12:04

Příspěvek od v.vojta.v » čtv bře 01, 2007 18:36

Měl jsem ten samý problém a navíc když jsem ho nechal déle bublat na místě nakonec mi zdechnul a nechtěl naskočit až za cca 20 minut. Mrkni se na víčko rodělovače jak moc máš opálené elektrody- zkus je očistit a pak se sem tam mrkni za jak dlouho se zase zanesou. A jetli nic tak zkus zjistit v jakém stavu jsou teplotní čidla. Palivový filtr není špatný nápad-každopadně to autu jen prospějě

Uživatelský avatar
PeetRees
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř srp 23, 2006 00:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeetRees » pát bře 02, 2007 19:45

Ahoj, díky za komentář, zatim sem jen vypozoroval že jak je zima tak to za studena vůbec necuká, až tak po 3ch kilometrech to začne, pak sem vyšpekuloval že když to auto tejden nehonim...a pak najendou trochu vytočim víc..tak to začne brutálně cukat..ale když to honim furt tak to nemá až takovej vliv, jako by se něco tim pomalym tokem benzínu něoc ucpávalo..a jak to přišlápnu ucpaný tak se to přidusí, ale jak to přošlapuju furt tak se to pročistí a ten benzín se tolik nedusí...ale nevim, vůbec týhle problematice nerozumim :-) jo a jinak rozdělovač sem čistil..nemá vliv, auto můžu nechat brumlat jak dlouho chci a nechcípne... to jak se dotknu plynu a chcípne nezáleží na tom jak dlouho to nechám brumlat, ale prostě jak si to motor rozmyslí, v zácpě nejde popojíždět normálně, musim furt bejt v pozoru a při pouštění spojky musim ještě do toho dost vyrovnávat plyn...aby to nechcíplo..a až se to vzpamatuje tak aby to zase neřvalo...žádná XXXXXX :-) mno a telotní čidla..na to sem vůbec nekoukal, ani nevim kde sou a co by mi to v tomhle pomohlo? mno a palivovej filtr...to mi dává jako laikovi nejvěčí smysl s tim co mi to dělá..tak babo raď :-) díky moc
mám řidičák a auto od 27.6.06

Uživatelský avatar
PeetRees
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř srp 23, 2006 00:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeetRees » ned dub 01, 2007 15:58

je na prodej, cenu si řekněte
mám řidičák a auto od 27.6.06

Odpovědět

Zpět na „Ostatní modely bez vlastní sekce“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti