EGR a škrtící klapka dCi 96 kW

Zde je místo pro dotazy ohledně modelů, které nemají vlastní sekci. Bude-li dotazů více, novou sekci rádi založíme

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
kejml
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon kvě 31, 2010 11:32
Bydliště: Prahá

EGR a škrtící klapka dCi 96 kW

Příspěvek od kejml » stř pro 26, 2012 17:39

Ahoj,
mám motor dCi 96 kW v Suzuki Grand Vitara (1.9 DDiS), najeto ca 140tkm od novoty.

Odešel EGR, vyměněn a rád bych jej zaslepil. Prosím máte s tím někdo jakoukoli zkušenost? Zatím mi všichni říkají "to nejde". Možná se neptám správných lidí...

Stejně tak škrtící (zhášecí) klapka.
Auto často nejde nastartovat a když ano, svítí kontrolka a diag hlásí chybu škrtící klapky. Volnoběh je velmi nízký a kolísá, skoro to zdechne.
Po opakovaném (2-5x) zapnutí zapalování se někdy podaří nastartovat bez chyby a auto se chová normálně.
Stačí vyčistit, nebo doporučujete novou?

Jde o díl Škrtící klapka Siemens VDO A2C59512939, 7701062300 RENAULT, 13400-67JG0-000 SUZUKI
Obrázek

Děkuju za jakoukoli pomoc.
šalinkarta

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: EGR a škrtící klapka dCi 96 kW

Příspěvek od Šamša » stř pro 26, 2012 22:25

EGR se zaslepuje na přírubě, kde se pod těsnění vyrobí z nerezplechu slepá blinda. Zhášecí klapku bych nejprve rozebral a vyčistil, pokud to nepomůže tak novou.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

kejml
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon kvě 31, 2010 11:32
Bydliště: Prahá

Re: EGR a škrtící klapka dCi 96 kW

Příspěvek od kejml » čtv pro 27, 2012 09:52

Šamša: EGR zhruba takto?

Obrázek Obrázek
šalinkarta

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: EGR a škrtící klapka dCi 96 kW

Příspěvek od Šamša » čtv pro 27, 2012 22:54

Ano, přesně tak.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

kejml
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon kvě 31, 2010 11:32
Bydliště: Prahá

Re: EGR a škrtící klapka dCi 96 kW

Příspěvek od kejml » čtv pro 27, 2012 23:00

Děkuju moc. Úprava SW není potřeba? Např. jako při odstranění DPF?
šalinkarta

Odpovědět

Zpět na „Ostatní modely bez vlastní sekce“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti