Přehřívání
Moderátor: Moderators General
Přehřívání
Nazdar renaulťáci a zvlášť pětkaři, moje R5 mi dělá menší problém s chlazením, nejsem si jistý, kde přesně může bát zrada...Když nemám úplně zatažené víčko nádržky chladící kapaliny, tak se mi voda natlačí do nádržky, oběh se někde zavzdušní (auto přestane topit) a voda vyvře, když ale víčko úplně zatáhnu,tak z oběhu mi neodchází přebytečný tlak a když se na to po jízdě mrknu, tak jsou hadice úplně natlakované a bojím se, že mi někde nějaká rupne...Je špatný ventilek ve víčku (jak se domnívám)??Nebo něco jiného??Předem dík za rady, Honza.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
Víčko nádobky na vodu bych preventivně vyměnil (origo v renaultu stojí něco nad 100 Sk), ale pokud máš auto správně odvzdušněný tak by to nemělo tlakovat hadice. Většinou tlakuje hadice prasklé tesnění pod hlavou nebo hlava (případně rozteklý tesnění pod vložkama pokud máš vložkovaný agregát, už si nepamatuji tvůj vůz).
Asi bych vypustil komplet vodní okruh a řádně bych skontroloval průchodnost radiátoru a chladiče kompresorem nebo vodním čerpadlem.
Taky skontroluj těsnost chladiče, radiátoru a vodní pumpy.
Skontroluj vodní pumpu zda nedělá nadměrný hluk,(škrípaní, klepání, pískání) pokud jo vyměnit.
Taky rovnou vyndej termostat a dej ho povařit do octový vody.
Termostat by měl být v černý hadici která se napájí na vrchní trubku chladiče. Taky skontroluj nalívací víčko na olej zda se nahoru nevyzrážela voda.
Hodně štěstí a napiš co si zjistil případně v čem to bylo.
Víčko nádobky na vodu bych preventivně vyměnil (origo v renaultu stojí něco nad 100 Sk), ale pokud máš auto správně odvzdušněný tak by to nemělo tlakovat hadice. Většinou tlakuje hadice prasklé tesnění pod hlavou nebo hlava (případně rozteklý tesnění pod vložkama pokud máš vložkovaný agregát, už si nepamatuji tvůj vůz).
Asi bych vypustil komplet vodní okruh a řádně bych skontroloval průchodnost radiátoru a chladiče kompresorem nebo vodním čerpadlem.
Taky skontroluj těsnost chladiče, radiátoru a vodní pumpy.
Skontroluj vodní pumpu zda nedělá nadměrný hluk,(škrípaní, klepání, pískání) pokud jo vyměnit.
Taky rovnou vyndej termostat a dej ho povařit do octový vody.
Termostat by měl být v černý hadici která se napájí na vrchní trubku chladiče. Taky skontroluj nalívací víčko na olej zda se nahoru nevyzrážela voda.
Hodně štěstí a napiš co si zjistil případně v čem to bylo.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů