vada v elektrice??
Moderátor: Moderators General
vada v elektrice??
Dobrý večer, mám jeden problem s mojí pětečkou....Začnu zeširoka.Nevím, jestli je to vada jen mojeho auta, ale dost se me teď v letních měsících zahřívá a když se mi tak zahřívá, tak občas když zhasnu motor, tak mi ještě jakoby jednou naskočí tak na 1 sekundu a pak uplně zhasne. A vždycky když se mi tohle stane, tak mi to nějakým záhadným způsobem vybije baterku tak, že už potom nenastartuju, starter sice ma snahu, ale nic...Jo a předtím všechny spotřebiče fungují jak mají a taky auto šlo vždy v pohodě nastartovat.Když dobiju baterku, tak je zas na chvili vše v pořádku.Nemáte někdo tucha, čím to všechno může být???Předem díky za rady, Honza.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Nazdar, to že se auto zahříva v letních měsícech víc je normální. Nemělo by ovšem překračovat teplotu 90 stupňu. To že motor nezhasne úplně napoprvé může být chyba karbece nebo některých jeho podtlakových hadiček. Doporučuji kontrolu zda není některá hadice prasklá a všechny by měli být utáhnuty stahovacími prstenci. Které nejsou bych pro jistotu stáhl taky. Některé od výroby nejsou no právě ty se za tepla roztáhnou a začnou propouštět. Vybíjet baterii by to při takové chybě ale nemělo. Zkus proměřit zda ti po nastartování dobíji alternátor baterku. Před startem bys tam měl mít 12V po startu něco kolem 14V. Je možný, že odešla některá dioda v alternátoru.
Hodně štěstí.
Hodně štěstí.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
14,1V je přesně tolik co to má dávat. Pak je tady možnost, že i po vypnutí motoru zůstava nějaký spotřebič stále zapnutý. Stačí malá žárovka. Případně bych zkusil po odparkování auta odpájet baterii zda se zase tak brzo vybije nebo ne.
Pokud se i po odpájení zase vybije tak je vše v pořádku a bude na odchodu baterka.
Pokud se i po odpájení zase vybije tak je vše v pořádku a bude na odchodu baterka.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů