vada v elektrice??

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
lolin
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: ned pro 18, 2005 16:28

vada v elektrice??

Příspěvek od lolin » pon srp 14, 2006 21:21

Dobrý večer, mám jeden problem s mojí pětečkou....Začnu zeširoka.Nevím, jestli je to vada jen mojeho auta, ale dost se me teď v letních měsících zahřívá a když se mi tak zahřívá, tak občas když zhasnu motor, tak mi ještě jakoby jednou naskočí tak na 1 sekundu a pak uplně zhasne. A vždycky když se mi tohle stane, tak mi to nějakým záhadným způsobem vybije baterku tak, že už potom nenastartuju, starter sice ma snahu, ale nic...Jo a předtím všechny spotřebiče fungují jak mají a taky auto šlo vždy v pohodě nastartovat.Když dobiju baterku, tak je zas na chvili vše v pořádku.Nemáte někdo tucha, čím to všechno může být???Předem díky za rady, Honza.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon srp 14, 2006 21:29

Nazdar, to že se auto zahříva v letních měsícech víc je normální. Nemělo by ovšem překračovat teplotu 90 stupňu. To že motor nezhasne úplně napoprvé může být chyba karbece nebo některých jeho podtlakových hadiček. Doporučuji kontrolu zda není některá hadice prasklá a všechny by měli být utáhnuty stahovacími prstenci. Které nejsou bych pro jistotu stáhl taky. Některé od výroby nejsou no právě ty se za tepla roztáhnou a začnou propouštět. Vybíjet baterii by to při takové chybě ale nemělo. Zkus proměřit zda ti po nastartování dobíji alternátor baterku. Před startem bys tam měl mít 12V po startu něco kolem 14V. Je možný, že odešla některá dioda v alternátoru.

Hodně štěstí.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

lolin
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: ned pro 18, 2005 16:28

Příspěvek od lolin » úte srp 15, 2006 16:52

tak jsem to poměřil a dobíjení se zdá být v pořádku, před startem 12,6 V a po 14,1 V.Myslíte, že těch 14,1 je málo?

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte srp 15, 2006 22:54

14,1V je přesně tolik co to má dávat. Pak je tady možnost, že i po vypnutí motoru zůstava nějaký spotřebič stále zapnutý. Stačí malá žárovka. Případně bych zkusil po odparkování auta odpájet baterii zda se zase tak brzo vybije nebo ne.

Pokud se i po odpájení zase vybije tak je vše v pořádku a bude na odchodu baterka. :(
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » stř srp 16, 2006 09:28

Čo sa týka behu motora po vypnutí, tak to zvykne robiť malý predzápal. Doporučujem kontrolu a nastavenie kontaktov v rozdeľovači a predzápalu.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1973-1985“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti