motor R12 vs. R5
Moderátor: Moderators General
motor R12 vs. R5
Je blok motoru z R12 1300ccm shodný s blokem R5 1400ccm kromě vrtání samozřejmě.Jde mi jen o to abych nemusel kupovat novou kliku,vačku atp. prostě jen válce, písty a blok.Samozřejmě se změní kompresní poměr to vím.
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
podívej se sem http://www.renault19world.de
v menu zvol FACTS -> Motoren -> 5. Liste aller Renault 4-Zylinder Motoren
motor C1J by měl být asi ten co hledáš.
v menu zvol FACTS -> Motoren -> 5. Liste aller Renault 4-Zylinder Motoren
motor C1J by měl být asi ten co hledáš.
-
- Starting member
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon led 19, 2004 18:39
motor R5 vs. R12
Pokud se bavíme jen o samotném bloku, je na obou autech prakticky shodný. Celý motor R5 se ale od R12 liší vývodem pomocných pohonů, R5 má delší vačku která vyčnívá otvorem nad setrvačníkem směrem k převodovce kdežto R12, Dacia a motory Cléon ze Super 5 mají pohon z řemenice na klikové hřídeli za rozvodovým řetězem. Rozdíl je dále v tom, že Rumunský blok má otvor pro prodlouženou vačku nad setrvačníkem z výroby zalit, kdežto motory Renault tam mají naraženou záslepku, která se snad dá vyrazit a je tak možno tento blok použít do staré R5 (je to ale jenom moje domněnka, pokud k tomu někdo víte něco konkrétnéjšího, prosím napište). Rozdíl je pak taky v hlavě, je upravena pro montáž vodního čerpadla na opačné straně.
R5 vs. R12
No já jsem rozebíral motor z dacie,ale on to byl asi ješte renolťácký motor tuším R1170 a ten měl na vačce záslepku.
- jarek val_mez
- Experienced member
- Příspěvky: 524
- Registrován: stř led 05, 2005 17:30
- Bydliště: valašské meziříčí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů