motor R12 vs. R5

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radeček
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte dub 13, 2004 18:28
Bydliště: Karviná

motor R12 vs. R5

Příspěvek od Radeček » čtv dub 15, 2004 17:01

Je blok motoru z R12 1300ccm shodný s blokem R5 1400ccm kromě vrtání samozřejmě.Jde mi jen o to abych nemusel kupovat novou kliku,vačku atp. prostě jen válce, písty a blok.Samozřejmě se změní kompresní poměr to vím.

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned dub 18, 2004 10:57

podívej se sem http://www.renault19world.de

v menu zvol FACTS -> Motoren -> 5. Liste aller Renault 4-Zylinder Motoren

motor C1J by měl být asi ten co hledáš. :wink:

Dalibor Vít
Starting member
Příspěvky: 49
Registrován: pon led 19, 2004 18:39

motor R5 vs. R12

Příspěvek od Dalibor Vít » stř dub 28, 2004 20:14

Pokud se bavíme jen o samotném bloku, je na obou autech prakticky shodný. Celý motor R5 se ale od R12 liší vývodem pomocných pohonů, R5 má delší vačku která vyčnívá otvorem nad setrvačníkem směrem k převodovce kdežto R12, Dacia a motory Cléon ze Super 5 mají pohon z řemenice na klikové hřídeli za rozvodovým řetězem. Rozdíl je dále v tom, že Rumunský blok má otvor pro prodlouženou vačku nad setrvačníkem z výroby zalit, kdežto motory Renault tam mají naraženou záslepku, která se snad dá vyrazit a je tak možno tento blok použít do staré R5 (je to ale jenom moje domněnka, pokud k tomu někdo víte něco konkrétnéjšího, prosím napište). Rozdíl je pak taky v hlavě, je upravena pro montáž vodního čerpadla na opačné straně.

Uživatelský avatar
Radeček
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte dub 13, 2004 18:28
Bydliště: Karviná

R5 vs. R12

Příspěvek od Radeček » čtv dub 29, 2004 16:04

No já jsem rozebíral motor z dacie,ale on to byl asi ješte renolťácký motor tuším R1170 a ten měl na vačce záslepku.

Uživatelský avatar
jarek val_mez
Experienced member
Příspěvky: 524
Registrován: stř led 05, 2005 17:30
Bydliště: valašské meziříčí

Příspěvek od jarek val_mez » pon čer 19, 2006 07:07

po výměně vačky se dá do pětky dát celá dáčka musíš z bloku akorát uřezat ten držák co trčí u rozvodů i hlava jde po drobném zásahu použít stačí když upravíš žebro ve vodním okruhu aby mohla voda proudit
jinak bloky 1397 jsou stejné ze všech renaultů co je měly

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1973-1985“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti