záměna chladičů??
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned bře 25, 2007 11:22
záměna chladičů??
Dotaz pro odborníky, znalce i nadšené amatéry: je možné zaměnit chladič, popřípadě jenom motor ventilátoru z R5/82-typ motoru 1224 za jiný, novější(clio, twingo)? Samozřejmě s co nejmenší přestavbou motorového prostoru!! Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? Díky
Kdysi R19-1,7; pak chvíli Laguna1,8 ta mi lezla krkem!; R5-1,2, Clio 1,2, Mitsubishi Space Star, Opel Vectra - A i B, Renault EspaceIII/2,2dCi/2001 - asi mě pálilo dobré bydlo s Toyotou Avensis!
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
- jarek val_mez
- Experienced member
- Příspěvky: 524
- Registrován: stř led 05, 2005 17:30
- Bydliště: valašské meziříčí
-
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned bře 25, 2007 11:22
-
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned bře 25, 2007 11:22
Záměna chladičů-rada???
Zdravím, konečně se mi podařilo sehnat chladič s ventilátorem ze 105ky(to bych nevěřil, jaká je to práce) a teď bych potřeboval radu jak ho zastavět, Hlavně jaký použít hadice(z jakýho auta), jak ho napasovat do prostoru(mám pocit, že mi bude překážet baterka??). Možná by pomohla i nějaká fotka. Dík.jarek val_mez píše:pokud sháníš chladič na strou 5-ku tak nejlepší je ze škody 105-130 vyzkoušeno na několika autech saharu je nutno taky ze škodovky stejná je i na fávu cladič skoro taky jen má jinak uchycení které nepasuje
milanhlavac@quick.cz
Kdysi R19-1,7; pak chvíli Laguna1,8 ta mi lezla krkem!; R5-1,2, Clio 1,2, Mitsubishi Space Star, Opel Vectra - A i B, Renault EspaceIII/2,2dCi/2001 - asi mě pálilo dobré bydlo s Toyotou Avensis!
Čaute všichni
Svoji R21 s 86 KW dvoulitrem jsem úspěšně provozoval s chladičem ¨
z Š 120 !!! Dokonce do něj páslo Renaultí čidlo, tyjo !!!
Hadice jsem musel krkolomně pospojovat a propojit. Jako zdroj materiálu posloužily šlauchy z Favorita, které jsou opředené a vydrží běžně provozních 90 stupňů...parádní a skoro zadara !!!
K tomu trubka DN32 nařezaná na 6cm štucky na spojení těch šlauchů a kupa stahovacích pásek !!!
a je to tam!!! chladič za pusu, hadice za 2 kilča a za pajcku sponky. Trubka se našla. Trochu potu, nadávek a bylo to tááááááááám!!!
wecka
Svoji R21 s 86 KW dvoulitrem jsem úspěšně provozoval s chladičem ¨
z Š 120 !!! Dokonce do něj páslo Renaultí čidlo, tyjo !!!
Hadice jsem musel krkolomně pospojovat a propojit. Jako zdroj materiálu posloužily šlauchy z Favorita, které jsou opředené a vydrží běžně provozních 90 stupňů...parádní a skoro zadara !!!
K tomu trubka DN32 nařezaná na 6cm štucky na spojení těch šlauchů a kupa stahovacích pásek !!!
a je to tam!!! chladič za pusu, hadice za 2 kilča a za pajcku sponky. Trubka se našla. Trochu potu, nadávek a bylo to tááááááááám!!!
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů