Volnoběh u Turba

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Volnoběh u Turba

Příspěvek od Sova » úte lis 07, 2006 17:39

Jaká má být hodnota ot/m při volnoběhu u R11 Turbo PhI?Někde sem četl že 600,což se mi zdá málo a řek bych s určitostí že takovou hodnotu mám,ale problem je v tom že mi vibruje celý auto a přijde mi že motor trpí,když trochu přidam zdá se mi to už "zdravější"...co radíte?

Peca
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: sob úno 04, 2006 14:28
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » úte lis 07, 2006 19:00

jak říkáš - až to přestane blbě vibrovat a motor pojede lehce a krásně, nakonec se trefíš i do 790-810 ot/min což se myslím na osobáky dává. Já mám třeba 900 necelých.
Renault 5 GTT

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte lis 07, 2006 22:14

Radím zajet s vozem do servisu kde takovým autem rozumí (karburátorový přeplňovaný benzínový motor) ať ti nastaví bohatost změsi a volnoběh podle příručky k tomu motoru a podle emisní sondy z výfuku. Když tomu motoru podle zvuku nebo odoka trochu přidáš může se klidně stát že to skončí takhle.

Obrázek

Detail http://1111.cf.cz/images/info_7297.jpg

Obrázek

Detail http://1111.cf.cz/images/info_7299.jpg

Obrázek

Detail http://1111.cf.cz/images/info_7301.jpg

To je z toho samýho motoru co máš ty nebo já. Doporučuji si přečíst sekci "Jakou největší kravinu jsem při opravování auta udělal" stačí první stranu a tam se dovíš co se stane s tím motorem když není správně seštelovaný.http://1111.cf.cz/images/info_7297.jpg
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » stř lis 08, 2006 22:53

začínam pochybovat o erudovanosti Autofrance specialisty p.Mrkvici :roll: :?

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř lis 08, 2006 23:25

Sova píše:začínam pochybovat o erudovanosti Autofrance specialisty p.Mrkvici :roll: :?
mno ... a napises taky proc?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » čtv lis 09, 2006 17:56

asi jsem se spletl volnoběh je totiž nízky jen za studena,což je vlastně normál :oops: :oops: sorry beru zpět vše co sem řek ohledně p.Mrkvici s malou vyjímkou a tou,že mi tvrdil že R11 Turbo Phase I ma kotouče vzadu,ale to je drobnost... :wink:

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od EfineSS » čtv lis 09, 2006 18:12

p. Mrkvica ma ale pravdu, R11 turbo ph. I ma kotouce i v zadu.. :wink:
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » čtv lis 09, 2006 21:03

EfineSS píše:p. Mrkvica ma ale pravdu, R11 turbo ph. I ma kotouce i v zadu.. :wink:
Nemá pravdu,kotouče vzadu má jen 11 Turbo phase II :!: Vyjimkou jsou R11 Turbo Phase I, pro Švýcarsko,které mimo to,že mají silnější 115 koňový motor tak mají i ty zmíněné kotouče vzadu :wink: Ale to je vyjímka,švýcaři vždycky musí mít něco special :) O jiných Phase I s kotoučema nevím...

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » pát lis 10, 2006 00:08

Podle mě je ten volnoběh nízkej pořád :scratch:
Dead man

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pát lis 10, 2006 16:49

Butcher píše:Podle mě je ten volnoběh nízkej pořád :scratch:
Vilda říkal že není 8) 8) :lol:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát lis 17, 2006 23:14

R5GTturbo s 85kW má mít volnoběh 650. Pokud je vše OK (stav motoru, správné seřízení karburátoru,..), vyšší volnoběh potřeba není a neklepe se to. Pokud chceš přidat, tak dejme tomu na 700 - víc už je podle mě zbytečný, ne-li nežádoucí.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti