problem s motorom 1,7
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 312
- Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
- Bydliště: trenchtown sk
problem s motorom 1,7
Chlapi, skuste prosim poradit, co dalej...Motor chyti na cca 10 sekund a potom zdochne. Nech robim cokolvek, pridavam plyn, sitic...nic. po chvilke znova nastartujem a to iste. Dal som nove cerpadlo, aj sviecky. Pal.filter je skoro plny, takze palivo by mal davat. Iskru hadze...karburator je svojkomorovy solex. Dik
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX
- mirekj
- Junior member
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon srp 11, 2008 20:13
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s motorom 1,7
Zkoušel si sytič stáhnout hned po tom, co ti auto naskočí? aby nebyl na max vytažený? v palivě asi problém nebude? můžeš zkusit "cinknout" maličko benzínu přímo do karburátoru, když sundáš filtr a uvidíš, jestli ti to vydrží nastartované dýl.. kdyby to pomohlo, a vydrželo by to třeba 20 vteřin, tak pak by ti tam asi nešel správně přívod paliva... jinak nevím.. :/
Renault 9 [1,4 | 1983]
-
- Advanced member
- Příspěvky: 312
- Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
- Bydliště: trenchtown sk
Re: problem s motorom 1,7
Takze problem bude s palivom...filter je naplnenz iba tak do 1/3 a ked pridam, tak ho vacsinou stiahne a motor zhasne. Na volnobehu akotak ide. Cerpadlo je sice nove, ale napadlo ma, nemoze byt vydrata vacka?
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX
- alcapone
- Člen RCČR
- Příspěvky: 132
- Registrován: čtv kvě 01, 2008 21:24
- Bydliště: Hlinné
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s motorom 1,7
Buď a nebo máš bordel v nádrži. Plovák s nasáváním je dost nízko, tedy je asi ucpané sítko, tedy do kufru a podívat se.
Mé první vozidlo R19 1.7 GTS 1989. Dnes R11 1.4 GTL 49 kW 1986, R11 1.7 TXE 55 kW 1987, R19 1.7 TSE 54 kW 1991. Strejda má R19 1.8 RT 5dv. 65 kW 1993.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 498
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s motorom 1,7
A nemas jen obracene zapojene hadicky na palivovem cerpadle? Ta, co trci kolmo vzhuru by mela jit na pravou stranu auta...to je tzv. zpatecka zpet do nadrze. Mimochodem, na cerpadle (pokud uz to je nerozebiretalny Sofabex s plastovym vrskem) jsou smery prutoku paliva naznacene.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Advanced member
- Příspěvky: 312
- Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
- Bydliště: trenchtown sk
Re: problem s motorom 1,7
Hadice su nove a zapojene spravne. Premyslam, ze dam spravit repas karbecu, len sa neviem dopatrat k opravnej sade(tesneni) nemate tip?
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX
-
- Advanced member
- Příspěvky: 312
- Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
- Bydliště: trenchtown sk
Re: problem s motorom 1,7
Odstranil som aj ten filtrik, co bol medzi pumpou a karbecom. Odvtedy auto ide na volnobehu aj dve hodiny. No, akonahle vyjdem na cestu po cca 200m zdochne a uz iba toci a nechyti. Az po nejakych cca 20min a cele sa to opakuje.
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 498
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s motorom 1,7
A nemas treba blbe nastaveny nebo zasekly plovak v karburatoru? Nebo zasekly jehlovy ventil na tom plovaku? Taky je na karbecu na privodu sitko - neni zanesene?
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Advanced member
- Příspěvky: 312
- Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
- Bydliště: trenchtown sk
Re: problem s motorom 1,7
Neviem, moc sa tomu nerozumiem. Zhanam teraz tesnenia a dam ho zrepasovat mechanikovi, tak snad to pomoze.
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX
-
- Advanced member
- Příspěvky: 330
- Registrován: úte pro 15, 2009 09:57
- Bydliště: Medlešice kousek od PCE.
Re: problem s motorom 1,7
jestli msa karbec SOLEX tak preji mnoho stesti pri schaneni dilu a tesneni na nej mel sem ho v R 9
Renault laguna II Grandtour 1.8 16v
Renault laguna 2.2 DT uz se nad ni zatahuji mracna
John Deere 8 335R mimo kuze v plny palbe
Renault laguna 2.2 DT uz se nad ni zatahuji mracna
John Deere 8 335R mimo kuze v plny palbe
-
- Advanced member
- Příspěvky: 312
- Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
- Bydliště: trenchtown sk
Re: problem s motorom 1,7
Tesnenia som nasiel na ebay, lacne nie su, ale da sa
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host