Rozvody - R11 Turbo ph.I

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Rozvody - R11 Turbo ph.I

Příspěvek od Butcher » pon čer 19, 2006 00:06

Kdy se u tohoto motoru počítá s výměnnou rozvodového řetězu?Na kolik to asi tak přijde a co všechno se musí kupovat.Musí se měnit i vodní pumpa(je skoro nová :( )Motor má najeto cca 170tis. km a stejně mě čeká GO, takže jenom tak orientačně, ať vím :)

Btw.: Zender už je skoro hotovej(zasvěcení už budou vědět :wink: ) :twisted: Takže za 80 dní :)
Dead man

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » úte čer 27, 2006 16:57

Pomalu začínám pochybovat o smysluplnosti platby členského poplatku :roll: ....vím, že nemůžu automaticky čekat odpověď, ale vždyť je to jen "pár" slov :wink:
Dead man

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » úte čer 27, 2006 21:28

Abys neřekl že si tě nikdo nevšimne, tak se slituju. Tohle fórum nemá si myslím nic společnýho s členským poplatkem, ale to není podstatný. Myslím si, že motor je stejný jako na 5 GTT, taky to nevím, hledat se mě to nechce, ale určitě mám pravdu. Kdybys občas zvednul kapotu a podíval se trochu dál než na hadice od sání, zjistil bys že vodní pumpa nemá nic společnýho s rozvodama, takže je zbytečný ji měnit když ji nic není. Rozvody si můžeš měnit preventivně třeba každý měsíc. Nebuď zblblej z řemenů. Pokud ti řetěz extra nechrastí, neřešil bych to. Navíc když budeš dělat GO, tak bys to dělal zbytečně. Myslím si, že to ale GO nebude :wink: Nějakej motor jsem už udělal, ale u žádnýho jsem rozvoďák neměnil, po kontrole šel zpátky, protože žádný nebyl ve stavu kdy by se musel dávat nový, to samý kola. Navíc dneska je dobrý chodit kupovat díly se starou součástkou v ruce, mohl bys taky jít několikrát. Kdybys náhodou rozvoďák nemohl najít, je pod plechovým deklem . Až sundáš dekl, uvidíš sám v jakým je stavu. Pokud ti nepůjde deklík sundat, musíš si nejdřív dát dolů klíňák od vodní pumpy. Takže tolik jenom orientačně, najdi si nějakej katalog a mrkni na ceny. :)

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » úte čer 27, 2006 22:15

Někdy musíš déle čekat, než se najde někdo, kdo o tom ví - tyhle staré dámy už má málokdo a málokdo jim rozumí :-)

k Tvému dotazu - podle APM TEC se má měnit rozvodový řemen (trošku divná terminologie) u R5 Turbo (motor C1J782, skoro stejný motor - u R11 má kód C1J760) po 120 000 km, ale je to neověřená informace, neb ten motor neznám :-((

jestli Ti ten řetěz chrastí, tak určitě vyměnit, ale chystáš-li GO, tak je to celkem jedno, vyměníš to stejně
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » úte čer 27, 2006 22:29

:shock: 120000? to je hrozně málo na řetěz ne? to je skoro jako řemen. nedávno sem se o tom bavil s tátou a ten řikal že tak kolem 200. tak nevim. jo ale bavili sme se o normálnim starym dehdu z peugeota. tak nevim jak u tebe
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » úte čer 27, 2006 22:37

mě je to taky divný, ale bohužel jiný zdroj informací nemám :-(((
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř čer 28, 2006 11:01

Pánové...
1.) je třeba zjistit, zda je třeba vůbec co měnit.
Pravdu má Lesshuhn - u těchto motorů většinou řetěz vydrží doživotně.
Je tedy třeba nejprve zkontrolovat v jakém stavu se to nachází a teprve pak
2.)řešit, co je třeba měnit a shánět ceny.
Takto by měl Butcher postupovat.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř čer 28, 2006 22:56

Spíš než řetěz a kola se mění napínák řetězu. Zkontrolovat ale můžeš všechno. V případě výměny řetězu a kol bych radil koupit spíš originální díly, aby to náhodou nebylo rumunský výroby - v Aru jsem u novýho auta musel měnit rozvody už ve 22.tis.km, kola měly hrk a nešlo seštelovat zapalování :evil:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » čtv čer 29, 2006 00:42

Předem ti děkuju za vlídnou odpověď( máš krámy :?: :!: )
Lesshuhn píše:Kdybys občas zvednul kapotu a podíval se trochu dál než na hadice od sání, zjistil bys že vodní pumpa nemá nic společnýho s rozvodama
Křivda největší :evil: ....a k té vodní pumpě - vůbec nevím proč jsem si to myslel :oops:
Lesshuhn píše:Rozvody si můžeš měnit preventivně třeba každý měsíc
:roll:
Lesshuhn píše:Pokud ti řetěz extra nechrastí, neřešil bych to.
Soudím podle toho, že když jsem to auto dostal po otci, tak že mu prej týpek co mu to servisoval říkal, že by tam byly časem potřeba udělat rozvody.
Lesshuhn píše:Navíc když budeš dělat GO, tak bys to dělal zbytečně.
Mám to samozřejmě v úmyslu udělat zaráz, takže nechápu
Lesshuhn píše:Myslím si, že to ale GO nebude :wink:
Jestli si to myslel, tak jak jsem to pochopil, tak mě tohle XXXXXX úplně nejvíc :evil:
Lesshuhn píše:Kdybys náhodou rozvoďák nemohl najít, je pod plechovým deklem . Až sundáš dekl, uvidíš sám v jakým je stavu. Pokud ti nepůjde deklík sundat, musíš si nejdřív dát dolů klíňák od vodní pumpy. Takže tolik jenom orientačně, najdi si nějakej katalog a mrkni na ceny
Jak se říká...."Dobrá rada nad zlato"

Tímto děkuji Lesshuh-co?!...nějak se mi z toho zamotal jazyk :oops: ... za jeho bezesporu vyčerpávající odpověď a jistě ještě více vyčerpávající nevyhnutelně kontra.

Chci také ale poděkovat těm, kteří mi odepsali "normálně" :wink:

To DDT : Šlo mi jen o to, kdy je plánovaná výměna a když už budu dělat GO( pro Lesshuhna - rozebrání do šroubku), tak viz. výše

P.S.: Pokud by tento příspěvek mohl nějak poznamenat naše budoucí vztahy, beru vše zpět :wink: .....ale vy taky :!: :) :vul6:
Dead man

Uživatelský avatar
Martin-R9
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned srp 13, 2006 16:50
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Jeste neco k rozvodum

Příspěvek od Martin-R9 » úte srp 15, 2006 15:00

Taky jsem mel ted v planu delat rovzvody ale po rozhovoru se zkusenym postarsim mechanikem orientovanym vyhradne na veterany :-)) jsem se shodli na tom, ze by tenhle typ motoru a remen mel vydrzet i 300 000 km prasojizdy, ja mam zatim 150000 a je vcajku takze menit nic nebudu, spis mam slyset ventily.. :-)
Prověřené vozy z hlediska výdrže, řazeno sestupně: Škoda 120, Fiat 126P, Lada 2101, Renault 9 1.4, Renault 11 1.4, Renault 9 1.8, Ford Probe 2.0, Škoda 110, Lada 21061 1500, Renault 11 Turbo, Lada 2103, Lada 2101 Rallye special, Fiat Polski 125P a v neposledni rade a nova krasna Lada 21061.. :-D

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů