ROZDILY R9/11 Turbo phase I a II

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
halabala
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř kvě 24, 2006 22:50

ROZDILY R9/11 Turbo phase I a II

Příspěvek od halabala » stř kvě 24, 2006 23:00

Mam prosbu.Nikde jsem ne netu nenasel jake byly upravy u R11 Turbo I a II .Jde mi ciste jen o narust vykonu 7-8 KW.

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř kvě 24, 2006 23:30

optej se anarkiho
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » čtv kvě 25, 2006 00:08

phase 1 :arrow: 77 a 85kW
phase 2 :arrow: 85 a 88kW

K R11 je omezený množství informací, takže moc se toho nedá zjistit. Karburátory jsou sice typově stejný (Solex 32DIS), ale 77kW ho má vizuálně trošku jinej. Rozdíly budou asi uvnitř karburátoru v otryskování, uvnitř motoru možná ve vačce, v kompresním poměru, v plnícím tlaku turbodmychadla a rozdíly jsou v zapojení podtlakových hadiček.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv kvě 25, 2006 00:28

kšanda píše:optej se anarkiho
Tak teď jsi mi dal :) já přece nejezdím jedenáctkou
Jedenáctka je číslo autobusu kterým jsem jezdil domů když byla pětička na GO :lol: :lol:

Honza je v tom větší odborník, on zná každý strom v lese Renault :wink:

Tak třeba

Víme, že rozdíl 3kw u motorech Phase II tvoří z velký části jiné zapojení podtlakových hadiček a plníci tlak turba (0,6 bar a 0,8 bar).

Ale oba motory maj víc rozdílů než jsem na prvý pohled zdá. Z toho co jsem si všim mají jiné písty, kroužky, olejovou vanu, zapalování (u Phase II se častěji používal RE-209), Turbo Garrett T2 chlazený vodou a olejem(u phase I většinou chlazené jen vzduchem a olejem)...atď.... atď....(nechci psát blbiny jako třeba zásobník na vodu :) )

Všechno bylo tehdy ve stádiu vývoje a hodně se vylepšovalo "za pochodu" takže sepsat rozdíly mezi motory Phase 1 77 kw a 85 kw by bylo možná i na jednu stranu. :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned srp 27, 2006 04:14

Dal by se nějak na R11 Turbo eliminovat turboefekt?zřejmě tím blow-off ventilem že?

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů