ROZDILY R9/11 Turbo phase I a II
Moderátor: Moderators General
ROZDILY R9/11 Turbo phase I a II
Mam prosbu.Nikde jsem ne netu nenasel jake byly upravy u R11 Turbo I a II .Jde mi ciste jen o narust vykonu 7-8 KW.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
phase 1 77 a 85kW
phase 2 85 a 88kW
K R11 je omezený množství informací, takže moc se toho nedá zjistit. Karburátory jsou sice typově stejný (Solex 32DIS), ale 77kW ho má vizuálně trošku jinej. Rozdíly budou asi uvnitř karburátoru v otryskování, uvnitř motoru možná ve vačce, v kompresním poměru, v plnícím tlaku turbodmychadla a rozdíly jsou v zapojení podtlakových hadiček.
phase 2 85 a 88kW
K R11 je omezený množství informací, takže moc se toho nedá zjistit. Karburátory jsou sice typově stejný (Solex 32DIS), ale 77kW ho má vizuálně trošku jinej. Rozdíly budou asi uvnitř karburátoru v otryskování, uvnitř motoru možná ve vačce, v kompresním poměru, v plnícím tlaku turbodmychadla a rozdíly jsou v zapojení podtlakových hadiček.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak teď jsi mi dal já přece nejezdím jedenáctkoukšanda píše:optej se anarkiho
Jedenáctka je číslo autobusu kterým jsem jezdil domů když byla pětička na GO
Honza je v tom větší odborník, on zná každý strom v lese Renault
Tak třeba
Víme, že rozdíl 3kw u motorech Phase II tvoří z velký části jiné zapojení podtlakových hadiček a plníci tlak turba (0,6 bar a 0,8 bar).
Ale oba motory maj víc rozdílů než jsem na prvý pohled zdá. Z toho co jsem si všim mají jiné písty, kroužky, olejovou vanu, zapalování (u Phase II se častěji používal RE-209), Turbo Garrett T2 chlazený vodou a olejem(u phase I většinou chlazené jen vzduchem a olejem)...atď.... atď....(nechci psát blbiny jako třeba zásobník na vodu )
Všechno bylo tehdy ve stádiu vývoje a hodně se vylepšovalo "za pochodu" takže sepsat rozdíly mezi motory Phase 1 77 kw a 85 kw by bylo možná i na jednu stranu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů