R9 - špatné startování
Moderátor: Moderators General
- mirekj
- Junior member
- Příspěvky: 160
- Registrován: pon srp 11, 2008 20:13
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
R9 - špatné startování
Zdravím,
mám problém se startováním - a to nezáleží na počasí. Nastartovat se mi podaří třeba až na 6-tý pokus. Pak když s autem ujedu třeba 20km a pak ho nechám 4-5 hodin stát a pak chci znova nastartovat, tak je to stejné. A takhle je to furt..
Až do dnešního rána, kdy je dost vlhko - to ani snad na 15-tý pokus nejde. Už mi to ani nestíha tahat baterka, takže to zkoušim nastartovat jednou za půl hodiny..
Svíčky jsem měnil - ty jsou nové. Kontroloval jsem, jestli jde dobře elektrika z kabelů do svíček - to funguje..
Takže kde by mohl být problém? :/ jsem z toho už docela zoufalej..
Předem dík za pomoc.
mám problém se startováním - a to nezáleží na počasí. Nastartovat se mi podaří třeba až na 6-tý pokus. Pak když s autem ujedu třeba 20km a pak ho nechám 4-5 hodin stát a pak chci znova nastartovat, tak je to stejné. A takhle je to furt..
Až do dnešního rána, kdy je dost vlhko - to ani snad na 15-tý pokus nejde. Už mi to ani nestíha tahat baterka, takže to zkoušim nastartovat jednou za půl hodiny..
Svíčky jsem měnil - ty jsou nové. Kontroloval jsem, jestli jde dobře elektrika z kabelů do svíček - to funguje..
Takže kde by mohl být problém? :/ jsem z toho už docela zoufalej..
Předem dík za pomoc.
Renault 9 [1,4 | 1983]
-
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: ned úno 03, 2008 17:22
- Bydliště: Hostinné
Re: R9 - špatné startování
Měl sem podobnej problem a dělala to zapalovací civka(taková ta kostka jde od ní kabel na víčko rozdělovače)popraskal na ní ten origo lak,tak sem jí vyndal,očistíl dokola nastříkal bezbarvím lakem tak aby to zateklo do těch mezírek co se naní udělaly a bylo to dobrý.
R 19 1.8 54kw,R 19 1.8 99kw,R 5 1.4 ,Clio 1.2,Dacia Double cab 1.9d,R 9 1.4 tujjjjbo http://silenejmax.rajce.idnes.cz/
- mirekj
- Junior member
- Příspěvky: 160
- Registrován: pon srp 11, 2008 20:13
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: R9 - špatné startování
Ok, mrknu na to, díkyšilený max píše:Měl sem podobnej problem a dělala to zapalovací civka(taková ta kostka jde od ní kabel na víčko rozdělovače)popraskal na ní ten origo lak,tak sem jí vyndal,očistíl dokola nastříkal bezbarvím lakem tak aby to zateklo do těch mezírek co se naní udělaly a bylo to dobrý.
Renault 9 [1,4 | 1983]
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No a nebo palec ci vicko rozdelovace. Na palci je takovy odpurek a na ten kdyz se dostane voda...Koukni na vicko i palec, ocisti to (palec nejlepe vymen, stoji u Elitu pakatel) a zkus. Ono totiz i kdyz je na palci voda, kabely ke svickam hazej jiskru krasne, takze tam se to nepozna. Problem je v tom, ze tu jiskru hazej vsude, a tak je slabsi. A to se oak nenastartuje a nenastertuje...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jak tu kluci píšou ta elektrika, to může být. A taky to ale může být proto, že je nějaký problémek v karburátoru-dodávce paliva.
Prostě nejdřív všechno očistit osušit a pak zjišťovat, jestli to nechytá kvůli elektrice, nebo kvůli benzínu.
Prostě nejdřív všechno očistit osušit a pak zjišťovat, jestli to nechytá kvůli elektrice, nebo kvůli benzínu.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No jasne, Honza ma pravdu, koukni samozrejme na dodavku paliva. Treba na to, jestli se spravne dovira klapka sytice pri vysunuti tahla. Pri studenem motoru musi byt uplne zavrena a musi prilehat, jinak Ti tam jde moc vzduchu. Pokud mas dvoukomorovy karbec, koukni, jestli se zavira dobre klapka druhy komory - pokud ne, stejny problem. Ale zase kdyz to dela hlavne pri desti - vlhku...Videl bych to na tu elektriku.
To tesneni je jedno, neni to tesneni, je to jen vymezovaci podlozka, aby kladivko palce nebylo prilis blizko u vicka. Ale spousta aut jezdi bez toho i za vlhka v pohode. Muze jen driv odejit pry to vicko. Ale pokud bys chtel mit i tohle v naprostem poradku, sezenes ji origo v Renaultu. Musis chtit vyrobek, ktery ma cislo 77 01 021 983. Jinak to nejsou schopny najit.
To tesneni je jedno, neni to tesneni, je to jen vymezovaci podlozka, aby kladivko palce nebylo prilis blizko u vicka. Ale spousta aut jezdi bez toho i za vlhka v pohode. Muze jen driv odejit pry to vicko. Ale pokud bys chtel mit i tohle v naprostem poradku, sezenes ji origo v Renaultu. Musis chtit vyrobek, ktery ma cislo 77 01 021 983. Jinak to nejsou schopny najit.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- mirekj
- Junior member
- Příspěvky: 160
- Registrován: pon srp 11, 2008 20:13
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dobře, díky. Večer se na to kouknuR11 píše:No jasne, Honza ma pravdu, koukni samozrejme na dodavku paliva. Treba na to, jestli se spravne dovira klapka sytice pri vysunuti tahla. Pri studenem motoru musi byt uplne zavrena a musi prilehat, jinak Ti tam jde moc vzduchu. Pokud mas dvoukomorovy karbec, koukni, jestli se zavira dobre klapka druhy komory - pokud ne, stejny problem. Ale zase kdyz to dela hlavne pri desti - vlhku...Videl bych to na tu elektriku.
To tesneni je jedno, neni to tesneni, je to jen vymezovaci podlozka, aby kladivko palce nebylo prilis blizko u vicka. Ale spousta aut jezdi bez toho i za vlhka v pohode. Muze jen driv odejit pry to vicko. Ale pokud bys chtel mit i tohle v naprostem poradku, sezenes ji origo v Renaultu. Musis chtit vyrobek, ktery ma cislo 77 01 021 983. Jinak to nejsou schopny najit.
Renault 9 [1,4 | 1983]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti