Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od Sova » sob zář 04, 2010 15:34

Ledva jsem vyvařil prahy a dveře, tak mi auto začalo cukat...řekl sem si že zkusím vyčistit svíčky(samozřejmě při odtahování se mi podařilo dvě zničit, praskal ta keramika...já vůl je totiž odtahoval horký :tululum: )
Takže sem musel objednat nové, uvidím až přijdou, ale něco mi říká, že tím to nebude...

Co ještě připadá v úvahu mimo zapalování a benzínového čerpadla?

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » sob zář 04, 2010 16:28

No rekl bych, ze pokud mas praskly porcelan na svickach, tak to urcite cukat bude, neb bude litat jiskra na blok, misto dovnitr.
Zapalko nevim, nevim, spis ne, jeste me napada spinavej palivovej filtr, pripadne vzduchovej, ta pumpa by mohla, jestli to delalo za vlka (nebo po vlhku), bude to asi rozdelovac - vicko a palec. Tim bych zacal (po svickach).
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon zář 06, 2010 19:01

Tak sem vyměnil svíčky a auto je v pořádku...zaplať pánbuh :)

koťas
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát čer 08, 2012 20:05

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od koťas » pát lis 16, 2012 19:37

Ahoj všem,před pár měsíci jsem pořídil r.11 1.4 motor c2j.Když dám při studeným startu plnej sitič,tak to má hodně vysoký otáčky,když ho trošku stáhnu,cca o 1.cm,tak to hned chcípne,za jízdy to škube,prostě se s tím nedá normálně jezdit :D .Blbne to jak studený tak teplý.Dával jsem nový svíčky,palivovej filtr,přetěsňoval karburátor,kontroloval podtlak od cívky.Fakt už si nevím rady.Děkuju za každou radu.

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od R11 » pát lis 16, 2012 21:53

Ja bych rekl, ze to bude vulema v karburatoru, ale to se nejvic projevuje, kdyz je to studeny, za tepla by to melo fungovat lip. Predpokladam, ze palivovy hadice jsou dobre zapojeny. Co jsi pretesnoval na tom karbecu? Vicko, nebo cely? Muze to byt vulema nekde jinde, nez jen na viku. Ale jestli to jede jen na vysoky otacky zavrenyho sytice, problem bude v tom, ze tam jde nekudy moc vzduchu a jediny, jak se tomu zabrani je, kdyz se zavre jakoby ta prvni komora, v tomhle pripade syticem, a ten vzduch jde tema netesnostma, takze je pravny pomer smesi, ale jede to na moc vysoky otacky. Jakmile das sytic dolu, prisun vzduchu se zvetsi a tryskama uz to nestiha davat benzin.

Takze bych zkontroloval vule na karbecu (u hrideli klapek, tesneni atd.) a pak bych jeste kouknul na spravny nastaveni plovaku - problem muze byt i tam, pokud jde do komory malo paliva, nemaji ho pak trysky odkud brat.
No a co palivovy cerpadlo? Treba nestiha dodavat z duvodu stari, nebo spatny membrany...
A pak samozrejme zkontrolovat vsechny zapojeni ruznych hadicek kolem karbecu, napr. i odvetrani ventildeklu, ktery je zapojeny na karbec takovou malou spiralovitou hadickou - pokud by tam hadicka nebyla a nebo byla praskla, unika tudy podtlak a trysky o to mene sajou benzin.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

koťas
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát čer 08, 2012 20:05

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od koťas » sob lis 17, 2012 09:34

Přetěsňoval jsem jak víko karbece,tak všechny těsnění pod karbecem.Nejhorší je,že nevíš,kdo se v tom za ty léta hrabal :( .Mám tam weber 32 drt.A jak tady všude čtu,tak je snim docela problém.Jen tak pro představu,co jsem pořídil
http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... 26poz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 027in.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 28dzc.jpg/
Naposledy upravil(a) koťas dne sob dub 20, 2013 08:07, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od R11 » sob dub 13, 2013 01:55

Nejak to tu nejde zobrazit:-)
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

koťas
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát čer 08, 2012 20:05

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od koťas » sob dub 20, 2013 08:10

Tak jsem se snažil to nahrát znovu,tak to snad už půjde :lol:

Vitezslav
Člen RCČR
Příspěvky: 174
Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od Vitezslav » ned dub 28, 2013 22:09

Měl jsem stejný problém u R 9 a byla ucpaná volnoběžná tryska.

kombi
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: úte dub 15, 2014 19:42

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od kombi » ned dub 27, 2014 20:21

Zdarec,prosim vás kde je ta volnoběžná tryska?

Vitezslav
Člen RCČR
Příspěvky: 174
Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od Vitezslav » ned dub 27, 2014 22:32

Záleží co máš za Karburátor.Na Weberu jsou na některém 2 a na některém 1 kus.Jsou vedle hlavní trysky zhruba uprostřed karburátoru a před čištěním,nebo vyndáním je lepší vyndat celý karburátor,sundat to horní víko a vyčistit je všechny.

kombi
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: úte dub 15, 2014 19:42

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od kombi » pon dub 28, 2014 18:24

Dík,nevím co mám za karbec mám lagunu kombi r.v.98 facelift,podívám se

Vitezslav
Člen RCČR
Příspěvky: 174
Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od Vitezslav » úte dub 29, 2014 14:42

Jenže tady jsi v sekci Renault 9,ten má opravdu karburátor.Ale tvoje Laguna bude stříkačka,takže pokud nedrží volnoběh,může to být nějaké čidlo,nebo krokový motorek na nastavení volnoběžných otáček.To sám dohromady nedáš.Chce to připojit na diagnostiku.

kombi
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: úte dub 15, 2014 19:42

Re: Tak mi jedenáctka začla cuakt...paráda:-(

Příspěvek od kombi » úte dub 29, 2014 18:17

Aha,dík za radu asi jsem omylem najel sem k vám omlouvám se

Odpovědět

Zpět na „Renault 9/11“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti